0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărți: Afaceri
  3. Cărți: Marketing
  4. Pitch de mare succes
Carte

Pitch de mare succes

Pitch de mare succes. Editura ACT și Politon
Cumpăr

Tot ce trebuie să știi despre dezvoltarea afacerii, parteneriate și încheierea acordurilor care contează

Autor(i): Alexander Taub, Ellen DaSilva
Editura: ACT și Politon
Anul apariţiei: 2015
Pagini: 220 (15x23 cm)
Preţ: 39,00 Lei
Disponibilitate: în stoc

În cartea „Pitch de mare succes“ veți găsi cele mai bune metode pentru dezvoltarea unei afaceri și veți descoperi că rolul cel mai important în lumea start-up-urilor îl au pitch-urile care vă pot conduce spre parteneriate de un real succes.

Dezvoltarea afacerii este procesul de marketing, vânzări și dezvoltare de strategii pentru compania voastră. Profesioniștii în dezvoltarea afacerii se străduiesc să consolideze legăturile lor cu partenerii existenți și să creeze altele noi. Obiectivul lor este să identifice oportunitățile de extindere a afacerii voastre, să le testeze și să le implementeze, să reproducă acordurile și apoi să dezvolte un proces standard (care va duce la formarea unei echipe de vânzări).

Citiți mai multe informații despre cartea „Pitch de mare succes“

Marketingul și cercetarea de piață se desfășoară pentru produsul sau platforma pe care le oferă compania. Sarcina unei echipe de marketing este aceea de a sprijinii echipa de dezvoltare a afacerii în privința tuturor factorilor ce țin de lansarea unui produs sau a unui parteneriat. Ca profesioniști în dezvoltarea afacerii, sunteți responsabili cu prezentarea, vânzarea sau pitch-ul companiei și produselor sale.

Matt Van Horn, fost vicepreședinte pentru afaceri la Path și la Digg, declară în glumă că „dezvoltarea afacerii înseamnă vânzări fără normă de lucru. Eu văd specialistul în dezvoltarea afacerii ca pe o persoană care rezolvă problemele antreprenoriale ale unei organizații, care deseori lucrează la proiecte greu de evaluat, însă și la multe mai ușor de evaluat. Dar, per ansamblu, rezolvă lucrurile; soluționează problemele.“

În dezvoltarea afacerii, networking-ul încurajează atât conectarea online, cât și în persoană. În networking este vitală identificarea evenimentelor potrivite la care trebuie să luați parte. Dacă doriți să vă extindeți rețeaua, este ideal un eveniment care atrage persoane dintr-un anumit domeniu de interes, organizație sau companie. Verificarea listei cu invitați este o altă modalitate de a stabili dacă merită să participați sau nu la un eveniment.

Este esențială menținerea unei prezențe în mediul online. O mulțime de profesioniști în dezvoltarea afacerii au început prin blogging. Nu este necesar ca blogurile să fie axate pe afaceri sau parteneriate, ele fiind adesea mai interesante dacă au aplicații sau povești reale. Fiți activi pe Twitter, creați un blog, obțineți și mențineți site-uri, creați o pagină about.me.

Pitch-ul

Pitch-ul standard de afaceri este același de zeci de ani. Procesul presupune interacțiunea față în față la unul dintre sediile companiilor. În timpul prezentării, ascultătorii vor adresa multe întrebări, căutând lacune în argumente. Cele mai multe companii, indiferent cât sunt de mici, au un fel de prezentări standardizate. Chiar dacă sunteți fondatorul unei companii, este sarcina voastră să alcătuiți o prezentare concisă, dar cuprinzătoare, care să includă informații despre produsul vostru, echipa voastră, planul de afaceri și orice altceva notabil.

Prezentarea pentru pitch trebuie să conțină slide-uri despre produsul sau serviciul vostru, despre caracteristicile de bază, despre beneficiile colaborării, o imagine cu oferta produsului sau serviciului, o imagine cu felul în care ar putea arăta un posibil parteneriat, un slide cu lista tuturor companiilor care deja colaborează cu voi și un slide cu pașii următori. Detalii despre acești pași și despre contracte, descoperiți în cartea de dezvoltare a afacerii „Pitch de mare succes“.

Încheierea acordului este doar sfârșitul începutului. Menținerea în vigoare a parteneriatului este la fel de importantă pentru a asigura succesul înțelegerii și beneficiile acesteia pentru compania voastră.

Opinii despre carte

Pitch de mare succes este o carte care trebuie citită nu doar de cei din domeniul dezvoltării afacerii, ci și de membri fondatori, directori generali sau oricine interacționează cu posibili clienți ori parteneri. Voi da mai multe citate din această carte decât mi-aș dori să recunosc“. (Walker Williams, CEO la Teespring)

„Taub și DaSilva oferă o hartă cu îndrumări pentru succesul în dezvoltarea afacerii. De la dezvoltarea unor relații autentice prin networking și până la prezentarea unor oferte de afaceri printr-o mentalitate a câștigului reciproc, Pitch de mare succes oferă un model progresiv pentru construirea unor parteneriate valoroase, crearea unei viziuni de durată și dezvoltarea companiei. Această carte oferă o perspectivă sinceră și aprofundată asupra gestionării delicate și complexe a dezvoltării afacerii și îi îndrumă pe cititori cum să transforme idei bune în parteneriate durabile.“ (Kyle Kelly, Dezvoltarea afacerii & Analiză la Zappos.com)

Pitch de mare succes este ghidul suprem al parteneriatelor pentru următoarea generație de antreprenori și lideri în domeniul afacerilor. N-ai nevoie decât de această carte ca să te ajute să stăpânești aptitudinile necesare pentru a reuși să faci un pitch al ideilor tale.“ (Adam Braun, fondator și CEO la Pencil of Promise)

Cuprinsul cărţii: „Pitch de mare succes“

  • Mulțumiri
  • Introducere
  • DEZVOLTAREA AFACERII
    • Ce este dezvoltarea afacerii?
    • Tipuri de dezvoltare a afacerii
    • Structura echipei de dezvoltare a afacerii
    • Dezvoltarea afacerii versus vânzări
    • Networking
    • BD în plan internațional
    • Cum îți găsești mentorul în dezvoltarea afacerii
    • API și BD
    • O carieră în dezvoltarea afacerii
    • Identitatea digitală
  • INTRODUCERE ÎN PARTENERIATE
    • Cum să înțelegi alte companii
    • Patru reguli de aur ale parteneriatelor
    • Trei tipuri de parteneriate
    • Identificarea persoanei potrivite de la compania parteneră
    • Feedback-ul partenerilor
    • A încheia un acord versus a încheia cel mai bun acord
    • Vânzări sincere
    • Vânzări iluzorii
  • CUM SĂ FACI UN PITCH DE MARE SUCCES ȘI SĂ ÎNCHEI AFACEREA
    • Liste de oportunități și execuții pre-pitch
    • Cum faci pitch-ul și închei afacerea
    • Caracterul legal al încheierii acordurilor: contracte și altele
    • Lansarea acordurilor și efectele compuse
    • Cum menții acordul în vigoare
  • CELE MAI BUNE PRACTICI: PREGĂTIREA ȘI EXECUTAREA
    • Prezentările: cele mai bune practici
    • Cum să stabilești contactul și să corespondezi
    • Reluarea discuțiilor și alte bune practici de corespondență
    • Perseverența
    • Respingerea
    • Cum să te faci util și să aduci valoare
    • Cum simți pulsul pieței
    • Boala „lucrurilor sclipitoare“
    • Comunicarea pe plan intern
    • Colaborarea cu firme mari
    • Colaborarea cu presa
    • Strategia „partenerului de lansare“
    • Transformarea unei dorințe de a avea într-o nevoie de a avea
  • POVEȘTI DE RĂZBOI
    • Introducere în poveștile de război
    • Dezvoltarea afacerii într-o companie mare: Kristal Bergfield
    • Antreprenoriat și dezvoltarea afacerii: Scott Britton
    • Cel mai bun interconector: Charlie O’Donnell
    • Dezvoltarea afacerii și lumea juridică: Richard Bloom
    • Pionierat în parteneriate: Gary Vaynerchuk
    • De la profesionist în dezvoltarea afacerii la fondator: Tristan Walker
    • Antreprenor din prima zi: Shaival Shah
    • Antreprenor din camera de cămin: Andrew N. Ferenci
    • Sport, avioane private și filantropie: Jesse Itzler
    • Dezvoltarea afacerii în muzică și relații internaționale: Zeeshan Zaidi
    • De la sistemul bancar la dezvoltarea afacerii: Nicole Cook
    • BD și vânzări: Eric Friedman
    • De la stagiar la vicepreședinte: Erin Pettigrew
  • Surse
  • Despre autor!