0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Politică
  3. Noua carte neagră a firmelor de marcă
Carte

Noua carte neagră a firmelor de marcă

Noua carte neagră a firmelor de marcă. Editura Aquila
CumpărDetalii carte

Bestseller-ul globalizării; Intrigile concernelor internaţionale cu noi fapte, noi firme şi cu un nou material incendiar

Autor(i): Klaus Werner, Hans Weiss
Editura: Aquila
Anul apariţiei: 2005
Pagini: 448 (14x21 cm)
Preţ: 33,62 Lei
Disponibilitate: în stoc

Denumită de către mass-media „Noua Biblie a adversarilor globalizării“, această „carte neagră“ îşi propune să facă dezvăluiri senzaţionale despre marile concerne, lovind astfel în punctul lor cel mai sensibil: imaginea.

Într-o perioadă în care valoarea unei mărci nu mai este dată de produsul comercializat, ci de imaginea lui, într-o perioadă în care firmele mari investesc foarte mulţi bani în publicitate, o astfel de carte poate avea efecte semnificative.

Aici se găsesc portretele unor firme de renume, precum: Adidas, Coca-Cola, Disney, Ford, McDonald`s, Nestle, Procter & Gamble şi multe altele.

Autorii cărţii oferă date despre firme - cifra de afaceri, profit, angajaţi - dar şi acuzaţiile care li se aduc.

Veţi fi surprinşi şi revoltaţi să aflaţi că aceste firme - poate chiar mărcile dumneavoastră preferate - îşi obţin profiturile prin exploatarea copiilor, cooperarea cu dictaturile militare, finanţarea războaielor şi nu în ultimul rând prin distrugerea mediului înconjurător.