0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărți: Politică
  3. Noua carte neagră a firmelor de marcă
Carte

Noua carte neagră a firmelor de marcă

Coperta cărții: Noua carte neagră a firmelor de marcă – Bestseller-ul globalizării; Intrigile concernelor internaționale cu noi fapte, noi firme și cu un nou material incendiar de la editura Aquila.
Cartea: Noua carte neagră a firmelor de marcă – Bestseller-ul globalizării; Intrigile concernelor internaționale cu noi fapte, noi firme și cu un nou material incendiar
Autor: Klaus Werner, Hans Weiss
Editura: Aquila
Cumpăr

Bestseller-ul globalizării; Intrigile concernelor internaționale cu noi fapte, noi firme și cu un nou material incendiar

Autor(i): Klaus Werner, Hans Weiss
Editura: Aquila
Anul apariţiei: 2005
Pagini: 448 (14x21 cm)
ISBN:9789737140043
Preţ: 33,62 Lei
Disponibilitate: în stoc

Denumită de către mass-media „Noua Biblie a adversarilor globalizării“, această „carte neagră“ își propune să facă dezvăluiri senzaționale despre marile concerne, lovind astfel în punctul lor cel mai sensibil: imaginea.

Într-o perioadă în care valoarea unei mărci nu mai este dată de produsul comercializat, ci de imaginea lui, într-o perioadă în care firmele mari investesc foarte mulți bani în publicitate, o astfel de carte poate avea efecte semnificative.

Aici se găsesc portretele unor firme de renume, precum: Adidas, Coca-Cola, Disney, Ford, McDonald’s, Nestle, Procter & Gamble și multe altele.

Autorii cărții oferă date despre firme - cifra de afaceri, profit, angajați - dar și acuzațiile care li se aduc.

Veți fi surprinși și revoltați să aflați că aceste firme - poate chiar mărcile dumneavoastră preferate - își obțin profiturile prin exploatarea copiilor, cooperarea cu dictaturile militare, finanțarea războaielor și nu în ultimul rând prin distrugerea mediului înconjurător.

Cuprinsul cărţii: „Noua carte neagră a firmelor de marcă“

  • Cuvânt înainte
  • Fără scrupule & Co. Puterea mărcii și drepturile omului
  • Se poate și altfel. Sfaturi de comportament
  • Chinurile tantalului pentru telefoanele mobile. Industria electronică
  • Cobai umani. Medicamentele
  • Afaceri uleioase. Petrolul
  • A devora și a fi devorat. Alimentele
  • Pâine și jocuri. Jucăriile
  • Pentru un pumn de dolari. Sport și îmbrăcăminte
  • Probleme exportate. Economia de export și financiară
  • Profituri pe cheltuiala democrației. Corupția și lobbying-ul
  • Portrete ale firmelor
    • Adidas
    • Agip
    • Aldi/Hofer
    • Aventis
    • Bayer
    • Boehringer Ingelheim
    • BP
    • Bristol-Myers Squibb
    • C&A
    • Chicco
    • Chiquita
    • Coca-Cola
    • Daimler-Chrysler
    • Deichmann
    • Del Monte
    • Deutsche Bank
    • Disney
    • Dole
    • Donna Karan
    • Dresdner Bank (Allianz Gruppe)
    • Exxon Mobil
    • Ford
    • Gap
    • General Motors
    • Glaxo Smith Kline
    • H&M
    • HVB Group
    • Karstadt Quelle
    • Knoll (Abbott)
    • Kraft (Altria)
    • Levi Strauss
    • Maisto
    • Mattel
    • McDonald’s
    • Mitsubishi
    • Monsanto
    • Nestle
    • Nike
    • Novartis
    • OMV
    • Otto
    • Pfizer
    • Procter & Gamble
    • Reebok
    • Samsung
    • Schering
    • Shell
    • Siemens
    • Tommy Hilfiger
    • Total
    • Triumph
    • Unilever
    • Wal-Mart
  • Anexe
  • Note
  • Bibliografie