Noua carte neagră a firmelor de marcă

Autor: Klaus Werner, Hans Weiss
Editura: Aquila
Bestseller-ul globalizării; Intrigile concernelor internaționale cu noi fapte, noi firme și cu un nou material incendiar
Autor(i): Klaus Werner, Hans WeissEditura: Aquila
Anul apariţiei: 2005
Pagini: 448 (14x21 cm)
ISBN:9789737140043
Preţ: 33,62 Lei
Disponibilitate: în stoc
Denumită de către mass-media „Noua Biblie a adversarilor globalizării“, această „carte neagră“ își propune să facă dezvăluiri senzaționale despre marile concerne, lovind astfel în punctul lor cel mai sensibil: imaginea.
Într-o perioadă în care valoarea unei mărci nu mai este dată de produsul comercializat, ci de imaginea lui, într-o perioadă în care firmele mari investesc foarte mulți bani în publicitate, o astfel de carte poate avea efecte semnificative.
Aici se găsesc portretele unor firme de renume, precum: Adidas, Coca-Cola, Disney, Ford, McDonald’s, Nestle, Procter & Gamble și multe altele.
Autorii cărții oferă date despre firme - cifra de afaceri, profit, angajați - dar și acuzațiile care li se aduc.
Veți fi surprinși și revoltați să aflați că aceste firme - poate chiar mărcile dumneavoastră preferate - își obțin profiturile prin exploatarea copiilor, cooperarea cu dictaturile militare, finanțarea războaielor și nu în ultimul rând prin distrugerea mediului înconjurător.
Cuprinsul cărţii: „Noua carte neagră a firmelor de marcă“
- Cuvânt înainte
- Fără scrupule & Co. Puterea mărcii și drepturile omului
- Se poate și altfel. Sfaturi de comportament
- Chinurile tantalului pentru telefoanele mobile. Industria electronică
- Cobai umani. Medicamentele
- Afaceri uleioase. Petrolul
- A devora și a fi devorat. Alimentele
- Pâine și jocuri. Jucăriile
- Pentru un pumn de dolari. Sport și îmbrăcăminte
- Probleme exportate. Economia de export și financiară
- Profituri pe cheltuiala democrației. Corupția și lobbying-ul
- Portrete ale firmelor
- Adidas
- Agip
- Aldi/Hofer
- Aventis
- Bayer
- Boehringer Ingelheim
- BP
- Bristol-Myers Squibb
- C&A
- Chicco
- Chiquita
- Coca-Cola
- Daimler-Chrysler
- Deichmann
- Del Monte
- Deutsche Bank
- Disney
- Dole
- Donna Karan
- Dresdner Bank (Allianz Gruppe)
- Exxon Mobil
- Ford
- Gap
- General Motors
- Glaxo Smith Kline
- H&M
- HVB Group
- Karstadt Quelle
- Knoll (Abbott)
- Kraft (Altria)
- Levi Strauss
- Maisto
- Mattel
- McDonald’s
- Mitsubishi
- Monsanto
- Nestle
- Nike
- Novartis
- OMV
- Otto
- Pfizer
- Procter & Gamble
- Reebok
- Samsung
- Schering
- Shell
- Siemens
- Tommy Hilfiger
- Total
- Triumph
- Unilever
- Wal-Mart
- Anexe
- Note
- Bibliografie