0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Listă colecţii
  3. Colecţia „Co-Lecţia de Antreprenoriat“

Colecţia „Co-Lecţia de Antreprenoriat“

Economia Thank You

Economia Thank You. Editura Publica
Detalii carte

Autor(i): Gary Vaynerchuk
Editura: Publica
Colecţia: Co-Lecţia de Antreprenoriat
Anul apariţiei: 2012
Pagini: 256 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


Dacă strategiile de social media vor avea succes, nu se va petrece datorită platformei; se va petrece pentru că recunoşti că aşteptările clienţilor şi cultura acestora se pot schimba.

Nimic de pierdut, totul de câştigat

Nimic de pierdut, totul de câştigat. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Cum am ajuns, din delincvent, antreprenor multimilionar

Autor(i): Ryan Blair, Don Yaeger
Editura: Publica
Colecţia: Co-Lecţia de Antreprenoriat
Anul apariţiei: 2012
Pagini: 304 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Cartea de faţă îi va inspira şi îi va ghida pe oamenii care sunt dispuşi să facă tot ceea ce e necesar – eforturi susţinute, ore nesfârşite de muncă şi stres – pentru a-şi traduce în fapte viziunea aşternută pe hârtie.

Blair le oferă cititorilor o hartă a antreprenoriatului de succes.

Dă lovitura!

Dă lovitura!. Editura Publica
CumpărDetalii carte

De ce ACUM e momentul să faci bani din pasiunea ta

Autor(i): Gary Vaynerchuk
Editura: Publica
Colecţia: Co-Lecţia de Antreprenoriat
Anul apariţiei: 2012
Pagini: 152 (14x20 cm)
Preţ: 39,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Cât de mult vrei să reuşeşti? Te mistuie această dorinţă? Nu dormi nopţile, ţi se-nvârte capul de idei şi vise? Ai face orice pentru şansa de a trăi exclusiv după propriile reguli? Dacă-i aşa, ai noroc. Ai noroc, pentru că trăieşti într-o epocă a oportunităţilor fără precedent pentru cei cu suficient nerv, răbdare şi vise măreţe. Îţi spun eu, cel care nu am avut altceva la dispoziţie în afară de cele înşirate mai sus.

Întoarcerea în micul regat

Întoarcerea în micul regat. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Steve Jobs şi istoria companiei Apple

Autor(i): Michael Moritz
Editura: Publica
Colecţia: Co-Lecţia de Antreprenoriat
Anul apariţiei: 2011
Pagini: 464 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Cartea „Întoarcerea în micul regat“ este prima biografie autorizată a companiei Apple.

Michael Moritz îşi poartă cititorii în intimitatea copilăriei lui Steve Jobs şi Steve Wozniak, parcurgând împreună cu cei doi perioada în care aceştia au renunţat la facultate şi au fondat Apple în anul 1976.

Rework

Rework. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Autor(i): Jason Fried, David Heinemeier Hansson
Editura: Publica
Colecţia: Co-Lecţia de Antreprenoriat
Anul apariţiei: 2011
Pagini: 272 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Majoritatea cărţilor de afaceri îţi dau aceleaşi sfaturi perimate: concepe un plan de afaceri, analizează concurenţa, caută investitori, bla-bla-bla. Dacă ai nevoie de o carte de genul acela, pune-o pe asta înapoi pe raft.

„REWORK“ dezvăluie o modalitate mai bună şi mai uşoară de a reuşi în afaceri. Citeşte-o şi vei afla de ce planurile sunt dăunătoare, de fapt, de ce nu ai nevoie de investitori externi şi de ce e mai bine să ignori concurenţa.

Adevărul este că ai nevoie de mai puţin decât crezi.

Cum să livrezi fericire

Cum să livrezi fericire. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Calea către profituri, pasiune şi scop

Autor(i): Tony Hsieh
Editura: Publica
Colecţia: Co-Lecţia de Antreprenoriat
Anul apariţiei: 2011
Pagini: 264 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

În Cartea „Cum să livrezi fericire“, Tony Hsieh, CEO-ul Zappos, ne împărtăşeşte lecţiile pe care le-a învăţat în viaţă şi în afaceri, de la începutul cu administrarea unei ferme de râme şi mai apoi a unei pizzerii, până la LinkExchange, Zappos şi multe altele.

Scrisă într-un ritm alert şi foarte pragmatic, cartea lui Tony ne arată cum o cultură organizaţională foarte diferită de cele tradiţionale reprezintă un model eficient de a atinge succesul şi cum, prin a căuta să-i faci fericiţi pe cei din jurul tău, te poate face mult mai fericit şi pe tine.

În reţea

În reţea. Editura Publica
CumpărDetalii carte

De ce sharing-ul reprezintă viitorul afacerilor

Autor(i): Lisa Gansky
Editura: Publica
Colecţia: Co-Lecţia de Antreprenoriat
Anul apariţiei: 2011
Pagini: 272 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Cartea vorbeşte despre o imensă oportunitate care a pus deja în mişcare afacerile recent înfiinţate, reînnoindu-le pe cele vechi. Ea reprezintă totodată un ghid esenţial al noului val de comerţ bazat pe tehnologiile informatice, unul care, pe lângă faptul că e foarte sensibil la problematica mediului înconjurător, ajută la formarea şi dezvoltarea comunităţilor.

Lisa Gansky demonstrează cum, folosindu-se de ultimele instrumente de comunicare digitală, companiile „în reţea“ schimbă din temelii o serie întreagă de domenii de activitate.

Încântare

Încântare. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Arta de a influenţa sentimentele, gândurile şi acţiunile celorlalţi

Autor(i): Guy Kawasaki
Editura: Publica
Colecţia: Co-Lecţia de Antreprenoriat
Anul apariţiei: 2012
Pagini: 280 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Încântarea, aşa cum este ea definită de Guy Kawasaki, nu vorbeşte despre manipularea oamenilor. Acest sentiment transformă situaţiile şi relaţiile interumane. Converteşte ostilitatea în amabilitate şi remodelează amabilitatea în afinitate. Îi transformă pe sceptici şi cinici în persoane încrezătoare, iar pe cei indecişi în indivizi loiali.

Încântarea este un instrument mai puternic decât tehnicile tradiţionale de persuasiune şi manipulare şi chiar mai eficient decât tehnicile clasice de marketing de care toată lumea abuzează.

Steve Jobs - biografia autorizată

Steve Jobs - biografia autorizată. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Autor(i): Walter Isaacson
Editura: Publica
Colecţia: Co-Lecţia de Antreprenoriat
Anul apariţiei: 2012
Pagini: 664 (16x23 cm)
Preţ: 81,88 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Steve Jobs ştia că cea mai bună cale de a crea valoare în secolul XXI rezidă în conectarea creativităţii cu tehnologia, aşa că a construit o companie în cadrul căreia salturile imaginaţiei s-au îmbinat cu remarcabile reuşite din domeniul ingineriei. El şi colegii săi de la Apple au fost capabili să gândească diferit: nu au contribuit doar la dezvoltarea unor produse superioare din punct de vedere tehnologic, ci au creat dispozitive complet noi şi servicii despre care consumatorii nici măcar nu ştiau că au nevoie.