0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Listă colecţii
  3. Colecţia „Co-Lecția de Antreprenoriat“

Colecţia „Co-Lecția de Antreprenoriat“


Colecţia „Co-Lecția de Antreprenoriat“


Economia Thank You

Economia Thank You. Editura Publica
Detalii carte

Autor(i): Gary Vaynerchuk
Editura: Publica
Colecţia: Co-Lecția de Antreprenoriat
Anul apariţiei: 2012
Pagini: 256 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


Dacă strategiile de social media vor avea succes, nu se va petrece datorită platformei; se va petrece pentru că recunoști că așteptările clienților și cultura acestora se pot schimba.

Nimic de pierdut, totul de câștigat

Nimic de pierdut, totul de câștigat. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Cum am ajuns, din delincvent, antreprenor multimilionar

Autor(i): Ryan Blair, Don Yaeger
Editura: Publica
Colecţia: Co-Lecția de Antreprenoriat
Anul apariţiei: 2012
Pagini: 304 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Cartea de față îi va inspira și îi va ghida pe oamenii care sunt dispuși să facă tot ceea ce e necesar – eforturi susținute, ore nesfârșite de muncă și stres – pentru a-și traduce în fapte viziunea așternută pe hârtie.

Blair le oferă cititorilor o hartă a antreprenoriatului de succes.

Dă lovitura!

Dă lovitura!. Editura Publica
CumpărDetalii carte

De ce ACUM e momentul să faci bani din pasiunea ta

Autor(i): Gary Vaynerchuk
Editura: Publica
Colecţia: Co-Lecția de Antreprenoriat
Anul apariţiei: 2012
Pagini: 152 (14x20 cm)
Preţ: 39,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Cât de mult vrei să reușești? Te mistuie această dorință? Nu dormi nopțile, ți se-nvârte capul de idei și vise? Ai face orice pentru șansa de a trăi exclusiv după propriile reguli? Dacă-i așa, ai noroc. Ai noroc, pentru că trăiești într-o epocă a oportunităților fără precedent pentru cei cu suficient nerv, răbdare și vise mărețe. Îți spun eu, cel care nu am avut altceva la dispoziție în afară de cele înșirate mai sus.

Întoarcerea în micul regat

Întoarcerea în micul regat. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Steve Jobs și istoria companiei Apple

Autor(i): Michael Moritz
Editura: Publica
Colecţia: Co-Lecția de Antreprenoriat
Anul apariţiei: 2011
Pagini: 464 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Cartea „Întoarcerea în micul regat“ este prima biografie autorizată a companiei Apple.

Michael Moritz își poartă cititorii în intimitatea copilăriei lui Steve Jobs și Steve Wozniak, parcurgând împreună cu cei doi perioada în care aceștia au renunțat la facultate și au fondat Apple în anul 1976.

Rework

Rework. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Autor(i): Jason Fried, David Heinemeier Hansson
Editura: Publica
Colecţia: Co-Lecția de Antreprenoriat
Anul apariţiei: 2011
Pagini: 272 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în stoc

Majoritatea cărților de afaceri îți dau aceleași sfaturi perimate: concepe un plan de afaceri, analizează concurența, caută investitori, bla-bla-bla. Dacă ai nevoie de o carte de genul acela, pune-o pe asta înapoi pe raft.

„REWORK“ dezvăluie o modalitate mai bună și mai ușoară de a reuși în afaceri. Citește-o și vei afla de ce planurile sunt dăunătoare, de fapt, de ce nu ai nevoie de investitori externi și de ce e mai bine să ignori concurența.

Adevărul este că ai nevoie de mai puțin decât crezi.

Cum să livrezi fericire

Cum să livrezi fericire. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Calea către profituri, pasiune și scop

Autor(i): Tony Hsieh
Editura: Publica
Colecţia: Co-Lecția de Antreprenoriat
Anul apariţiei: 2011
Pagini: 264 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

În Cartea „Cum să livrezi fericire“, Tony Hsieh, CEO-ul Zappos, ne împărtășește lecțiile pe care le-a învățat în viață și în afaceri, de la începutul cu administrarea unei ferme de râme și mai apoi a unei pizzerii, până la LinkExchange, Zappos și multe altele.

Scrisă într-un ritm alert și foarte pragmatic, cartea lui Tony ne arată cum o cultură organizațională foarte diferită de cele tradiționale reprezintă un model eficient de a atinge succesul și cum, prin a căuta să-i faci fericiți pe cei din jurul tău, te poate face mult mai fericit și pe tine.

În rețea

În rețea. Editura Publica
Detalii carte

De ce sharing-ul reprezintă viitorul afacerilor

Autor(i): Lisa Gansky
Editura: Publica
Colecţia: Co-Lecția de Antreprenoriat
Anul apariţiei: 2011
Pagini: 272 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


Cartea vorbește despre o imensă oportunitate care a pus deja în mișcare afacerile recent înființate, reînnoindu-le pe cele vechi. Ea reprezintă totodată un ghid esențial al noului val de comerț bazat pe tehnologiile informatice, unul care, pe lângă faptul că e foarte sensibil la problematica mediului înconjurător, ajută la formarea și dezvoltarea comunităților.

Lisa Gansky demonstrează cum, folosindu-se de ultimele instrumente de comunicare digitală, companiile „în rețea“ schimbă din temelii o serie întreagă de domenii de activitate.

Încântare

Încântare. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Arta de a influența sentimentele, gândurile și acțiunile celorlalți

Autor(i): Guy Kawasaki
Editura: Publica
Colecţia: Co-Lecția de Antreprenoriat
Anul apariţiei: 2012
Pagini: 280 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Încântarea, așa cum este ea definită de Guy Kawasaki, nu vorbește despre manipularea oamenilor. Acest sentiment transformă situațiile și relațiile interumane. Convertește ostilitatea în amabilitate și remodelează amabilitatea în afinitate. Îi transformă pe sceptici și cinici în persoane încrezătoare, iar pe cei indeciși în indivizi loiali.

Încântarea este un instrument mai puternic decât tehnicile tradiționale de persuasiune și manipulare și chiar mai eficient decât tehnicile clasice de marketing de care toată lumea abuzează.

Steve Jobs - biografia autorizată

Steve Jobs - biografia autorizată. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Autor(i): Walter Isaacson
Editura: Publica
Colecţia: Co-Lecția de Antreprenoriat
Anul apariţiei: 2012
Pagini: 664 (16x23 cm)
Preţ: 81,88 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Steve Jobs știa că cea mai bună cale de a crea valoare în secolul XXI rezidă în conectarea creativității cu tehnologia, așa că a construit o companie în cadrul căreia salturile imaginației s-au îmbinat cu remarcabile reușite din domeniul ingineriei. El și colegii săi de la Apple au fost capabili să gândească diferit: nu au contribuit doar la dezvoltarea unor produse superioare din punct de vedere tehnologic, ci au creat dispozitive complet noi și servicii despre care consumatorii nici măcar nu știau că au nevoie.