0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Listă colecţii
  3. Colecţia „Comunicare (Ed. Ed. Vellant)“

Colecţia „Comunicare (Ed. Ed. Vellant)“


Colecţia „Comunicare (Ed. Ed. Vellant)“


Manual de branding

Manual de branding. Editura Vellant
CumpărDetalii carte

Autor(i): Wally Olins
Editura: Vellant
Colecţia: Comunicare (Ed. Ed. Vellant)
Anul apariţiei: 2009
Pagini: 112 (17x23 cm)
Preţ: 39,90 Lei
Disponibilitate: în stoc

Mulți vorbesc despre branding, dar foarte puțini știu cum se face.

Wally Olins explică – în stilul său direct, caracteristic celui mai experimentat profesionist al brandingului și identității corporatiste din lume – ce este brandingul, cum este creat, cum este făcut să funcționeze și cum este susținut. Sunt atinse toate aspectele procesului, de la dezvoltarea „ideii specifice“, crearea numelui și designul logoului la lansarea și coordonarea unui program de branding de succes.