0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Listă colecţii
  3. Colecţia „Comunicare [Ed. Vellant]“

Colecţia „Comunicare [Ed. Vellant]“

Manual de branding

Manual de branding. Editura
CumpărDetalii carte

Autor(i): Wally Olins
Editura: Vellant
Colecţia: Comunicare [Ed. Vellant]
Anul apariţiei: 2009
Pagini: 112 (17x23 cm)
Preţ: 38,44 Lei
Disponibilitate: în stoc

Mulţi vorbesc despre branding, dar foarte puţini ştiu cum se face.

Wally Olins explică – în stilul său direct, caracteristic celui mai experimentat profesionist al brandingului şi identităţii corporatiste din lume – ce este brandingul, cum este creat, cum este făcut să funcţioneze şi cum este susţinut. Sunt atinse toate aspectele procesului, de la dezvoltarea „ideii specifice“, crearea numelui şi designul logoului la lansarea şi coordonarea unui program de branding de succes.