0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Listă colecţii
  3. Colecţia „Comunicare și PR“

Colecţia „Comunicare și PR“


Colecţia „Comunicare și PR“


Clienți forever

Clienți forever. Editura Amaltea
CumpărDetalii carte

Lasă clienții să îți construiască afacerea

Autor(i): Doug Carter, Jenni Green
Editura: Amaltea
Colecţia: Comunicare și PR
Anul apariţiei: 2006
Pagini: 250 (14x20 cm)
Preţ: 20,00 Lei
Disponibilitate: în stoc

Cartea scrisă de Doug Carter, trainer și profesionist în domeniul vânzărilor de mai bine de 25 de ani, reinventează conceptul de client și relația pe care trebuie să o construiești cu acesta.

Nu vei afla numai cum să câștigi clienți și cum să-i păstrezi pentru totdeauna, dar și cum să valorifici aspectele care îți plac la acești oameni și la relația ta cu ei. Vei fi surprins să constați că, inevitabil, cu cât știi mai bine ceea ce vrei, cu atât crește posibilitatea ca acel lucru să ți se întâmple.

Cuvinte care schimbă minți

Cuvinte care schimbă minți. Editura Amaltea
CumpărDetalii carte

Stăpânește limbajul de convingere

Autor(i): Shelle Rose Charvet
Editura: Amaltea
Colecţia: Comunicare și PR
Anul apariţiei: 2006
Pagini: 290 (13x20 cm)
Preţ: 42,00 Lei
Disponibilitate: în stoc

Bazată pe ani de muncă și de studiu cu oameni și organizații, cartea „Cuvinte care schimbă minți“ este plină de aplicații practice, din lumea reală, pentru profesioniștii al căror succes depinde de a prezice și a influența comportamentul.

Dă sens vieții

Dă sens vieții. Editura Amaltea
CumpărDetalii carte

Cum să alegi ceea ce contează

Autor(i): Dr. John C. Maxwell,
Editura: Amaltea
Colecţia: Comunicare și PR
Anul apariţiei: 2016
Pagini: 280 (13x20 cm)
Preţ: 42,00 Lei
Disponibilitate: în stoc

„Dă sens vieții“ este una dintre cele mai personale cărți ale renumitului specialist în leadership și în comunicare John Maxwell, care ne spune povestea lui de viață, experiențele care i-au îmbogățit existența, provocările cu care s-a confruntat pe plan profesional și modul în care le-a depășit.

Totul începe cu pasiunea

Totul începe cu pasiunea. Editura Amaltea
CumpărDetalii carte

Fă ceea ce-ți place și iubește ceea ce faci

Autor(i): Keith Abraham
Editura: Amaltea
Colecţia: Comunicare și PR
Anul apariţiei: 2018
Pagini: 264 (13x20 cm)
Preţ: 39,00 Lei
Disponibilitate: în stoc

O revoluționară carte destinată tuturor celor care vor să obțină succesul având un obiectiv clar și făcând totul cu pasiune!

Îți dorești să faci ceea ce-ți place și să-ți placă ceea ce faci?

Ți-ar plăcea să fii tot timpul plin de energie și să îi inspiri pe cei din jurul tău?

Arta conversației - Tongue Fu!

Arta conversației - Tongue Fu!. Editura Amaltea
CumpărDetalii carte

Autor(i): Sam Horn
Editura: Amaltea
Colecţia: Comunicare și PR
Anul apariţiei: 2008
Pagini: 240 (13x20 cm)
Preţ: 25,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Scopul discipolilor Kung Fu, artă chineză a auto-apărării, este acela de a ieși cu față curată din atacurile împotriva integrității corporale.

Sam Horn, orator profesionist și consultant pentru nenumărate companii, te inițiază însă în tainele „Artei Conversației Tongue Fu“, menită să te scoată nevătămat, pe plan psihic, dintr-o situație neplăcută, spinoasă, prin alegerea atitudinilor și mai ales a „cuvintelor“ potrivite.

Toți comunicăm, dar puțini stabilim și relații

Toți comunicăm, dar puțini stabilim și relații. Editura Amaltea
CumpărDetalii carte

Ce anume fac diferit cei mai eficienți oameni din lume

Autor(i): Dr. John C. Maxwell,
Editura: Amaltea
Colecţia: Comunicare și PR
Anul apariţiei: 2011
Pagini: 279 (13x20 cm)
Preţ: 42,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

John C. Maxwell, expert recunoscut la nivel mondial pe probleme de leadership, ne spune că, dacă vrem să avem succes, trebuie să învățăm cum să stabilim relații cu ceilalți. Deși se pare că unii s-au născut cu această abilitate, realitatea este că oricine poate învăța cum să facă din orice conversație o oportunitate de a stabili o relație puternică.

Învățături care schimbă vieți

Învățături care schimbă vieți. Editura Amaltea
CumpărDetalii carte

12 Instrumente mentale de autoperfecționare

Autor(i): Marilee Adams
Editura: Amaltea
Colecţia: Comunicare și PR
Anul apariţiei: 2015
Pagini: 248 (14x20 cm)
Preţ: 39,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Conceptele prezentate atât de meșteșugit în cartea lui Marilee Adams ne arată că modul de gândire al unui lider, procesele cognitive pe care le adoptă, convingerile și modelele sale mentale îi afectează comportamentul și capacitatea de a stabili relații cu propri săi adepți.

Pe parcursul cărții vom vedea că felul în care ne comportăm este rezultatul propriilor gânduri, decizii și percepții, arătându-ne cum să ne schimbăm mentalitatea chiar și în cele mai provocatoare circumstanțe.

Pagini cu rezultate:
12