0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Listă colecţii
  3. Colecţia „Educație și formare“

Colecţia „Educație și formare“


Colecţia „Educație și formare“


Predarea bazată pe atașament

Predarea bazată pe atașament. Editura Trei
CumpărDetalii carte

Cum să creezi o clasă tribală

Autor(i): Louis J. Cozolino
Editura: Trei
Colecţia: Educație și formare
Anul apariţiei: 2017
Pagini: 312 (14x20 cm)
Preţ: 39,00 Lei
Disponibilitate: în stoc

Cartea înfățișează un model pentru o clasă bazată pe atașamente securizante, explorând modul în care relația educator–elev devine crucială pentru a crea niște clase și comunități școlare de tip „tribal“, cu funcție de susținere afectivă.

Școli care învață

Școli care învață. Editura Trei
CumpărDetalii carte

A cincea disciplină aplicată în educație

Autor(i): Peter Senge
Editura: Trei
Colecţia: Educație și formare
Anul apariţiei: 2016
Pagini: 536 (16x23 cm)
Preţ: 65,00 Lei
Disponibilitate: în stoc

Cartea propune mai departe o serie de abordări novatoare pentru politicile educaționale, având ca repere predarea individualizată, adaptarea curriculei la contextul local și regional și renunțarea la didactica axată pe memorare și teste standardizate.

Sănătatea mentală a elevului

Sănătatea mentală a elevului. Editura Trei
Detalii carte

Ghid pentru personalul didactic

Autor(i): Dr. William Dikel,
Editura: Trei
Colecţia: Educație și formare
Anul apariţiei: 2015
Pagini: 400 (14x20 cm)
Preţ: 43,34 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


Toți copiii, toți elevii trebuie sprijiniți pentru a reuși. Cei care se confruntă cu probleme din zona sănătății mentale beneficiază de foarte puțină asistență, iar uneori sunt neglijați sau ignorați. Această carte le oferă profesorilor repere strategice și instrumente foarte utile pentru a contribui la bunăstarea mentală a celor cu care lucrează

Teorii contemporane ale învățării

Teorii contemporane ale învățării. Editura Trei
Detalii carte

Autor(i): Knud Illeris
Editura: Trei
Colecţia: Educație și formare
Anul apariţiei: 2014
Pagini: 424 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


16 somități din științele educației își prezintă cele mai inovatoare cadre teoretice și cele mai influente contribuții din domenii precum achiziția conținuturilor, dezvoltarea umană sau studiul cultural și social al procesului învățării.

Cu un accent aparte pus pe instruirea continuă, dar și pe natura experiențială și transformativă a învățării, textele din această carte familiarizează profesorii și cercetătorii cu cele mai proaspete idei și curente din teoriile educației.

Formarea inovatorilor

Formarea inovatorilor. Editura Trei
CumpărDetalii carte

Cum crești tinerii care vor schimba lumea de mâine

Autor(i): Tony Wagner
Editura: Trei
Colecţia: Educație și formare
Anul apariţiei: 2014
Pagini: 352 (14x20 cm)
Preţ: 33,72 Lei
Disponibilitate: în stoc

Ce fel de educație poate ajuta copiii de azi pentru a reuși în era informației și a inovării? Cum poate fi încurajată creativitatea tinerilor angajați? În ce mod părinții pot cultiva curiozitatea și inventivitatea celor mici?

Plecând de la triunghiul joc-pasiune-determinare, Tony Wagner reface traseul formativ al câtorva dintre cei mai străluciți inovatori ai zilelor noastre, de la inginerul care a contribuit decisiv la crearea primului iPhone, la activiști sociali care născocesc, în Africa, „biciclete“ ieftine pentru depănușat.

Pe lângă interviurile cu aceste minți pline de creativitate, Wagner discută și cu profesorii și părinții acestor inovatori.

Învățarea vizibilă

Învățarea vizibilă. Editura Trei
CumpărDetalii carte

Ghid pentru profesori

Autor(i): John Hattie
Editura: Trei
Colecţia: Educație și formare
Anul apariţiei: 2014
Pagini: 352 (14x20 cm)
Preţ: 49,00 Lei
Disponibilitate: în stoc

Rod al efortului de sintetizare a peste 50.000 de cercetări, incluzând 250 de milioane de elevi, „Învățarea vizibilă. Ghid pentru profesori“ identifică, pe baze riguros științifice, care sunt cei mai eficienți factori din procesul de predare-învățare.

Într-o lume preocupată de aspectele conjuncturale ale activității didactice (politici educaționale, management școlar etc.), John Hattie se întoarce la „viața de zi cu zi“ a profesorilor și elevilor. Axată pe procesele specifice lecției și interacțiunilor profesor-elev, cartea oferă criterii clare și obiective pentru orice educator care dorește să aleagă cele mai bune căi de optimizare a învățării.