0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Listă edituri
  3. Editura „Polirom“

Editura „Polirom“ (pag. 7)

Arta de a comunica

Metode, forme și psihologia situațiilor de comunicare

Autor(i): Alex Mucchielli
Editura: Polirom
Colecţia: Practic
Anul apariţiei: 2015
Pagini: 264 (13x20 cm)
Preţ: 34,95 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Activitate umană fundamentală, comunicarea a fost studiată de-a lungul timpului de specialiști în diverse domenii.

Alex Mucchielli sintetizează rezultatele obținute de psihologi în decursul unui secol de cercetări, pentru a oferi o perspectivă coerentă asupra psihologiei comunicării.

Centrându-și analiza pe comunicarea interpersonală, de la comunicarea amicală sau în familie până la dialogul psihoterapeutic, interviu și negociere, cunoscutul profesor prezintă principalele forme ale acesteia, precum și paradigmele care funcționează în cadrul disciplinei.

Metode și tehnici de învățare eficientă

Fundamente și practici de succes

Autor(i): Ioan Neacșu,
Editura: Polirom
Colecţia: Profesorul de succes
Anul apariţiei: 2015
Pagini: 320 (16x24 cm)
Preţ: 44,95 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Conform cercetărilor recente, învățarea poate fi facilitată de însușirea unor seturi de tehnici adecvate.

Cartea prezintă cele mai eficiente strategii care pot fi aplicate în vederea unei acumulări rapide și pe termen lung a cunoștințelor științifice: metode de documentare și prelucrare a informațiilor, soluții de memorare, modalități de creștere a randamentului, de planificare și organizare a timpului, de optimizare a stilului de lucru și de concentrare a atenției.

Arta de a influența. Analiza tehnicilor de manipulare

Autor(i): Alex Mucchielli
Editura: Polirom
Colecţia: Practic
Anul apariţiei: 2015
Pagini: 208 (13x20 cm)
Preţ: 34,95 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Pe baza unei noi abordări a proceselor de comunicare, el propune o metodă simplă de analiză a tehnicilor de influențare, pe care o ilustrează cu numeroase exemple și cazuri practice.

Vom învăța astfel care sunt cele mai eficiente tehnici de vânzare, publicitate și propagandă, dar și cum să comunicăm mai bine cu ceilalți în viața de zi cu zi, în familie sau în contexte didactice.

Pagini cu rezultate:
15678914