0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Listă edituri
  3. Editura „Publica“

Editura „Publica“


Editura „Publica“


Mai mult cu mai puțin

Arta limitării la esențial în afaceri și în viața de zi cu zi

Autor(i): Leo Babauta
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2016
Pagini: 168 (10x17 cm)
ISBN:9786067222036
Preţ: 25,00 Lei
Disponibilitate: în stoc

„Mai mult cu mai puțin“ ne arată cum să ne simplificăm viața prin identificarea esențialului și eliminarea a ceea ce nu este necesar din fiecare situație de viață, fie ea profesională sau personală.

Cum să scrii reclame de succes

Invață regulile nescrise ale copywritingului

Autor(i): Dominic Gettins
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2009
Pagini: 220 (14x20 cm)
Preţ: 37,57 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


Cum ne asigurăm că mesajul nostru are impact rapid asupra publicului? Cartea vă explică principiile care asigură succesul și eficiența unui text publicitar pentru fiecare tip de canal de comunicare.

Confesiunile unui bancher toxic

Tuturor celor care încă mai au încredere în banca lor

Autor(i): Cresus
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2009
Pagini: 200 (14x20 cm)
Preţ: 37,57 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


„Confesiunile unui bancher toxic“ este dedicată tuturor acelora care încă mai au încredere în banca lor și poate servi drept ghid de comportare oricui pășește pragul unei bănci. Se spune că un om avertizat face cât doi. Niciodată nu s-a mers atât de departe în demistificarea meseriei de bancher.

Funky Business

Talentul face capitalul să danseze

Autor(i): Jonas Ridderstrale, Dr. Kjell A. Nordström,
Editura: Publica
Colecţia: Brand Minds
Anul apariţiei: 2007
Pagini: 311 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în stoc

În „Funky Business“, Kjell Nordström și Jonas Ridderstråle lansează un manifest al noii lumi a afacerilor. Uitați ce-a fost înainte; aici se scrie viitorul organizațiilor și al liderilor. Toți suntem condamnați la libertate. Trebuie să înțelegem ce pune în mișcare societatea de mâine. Nu putem lăsa pe seama politicienilor și a directorilor această responsabilitate.

Viața mea în publicitate & Publicitate științifică

Autor(i): Claude C. Hopkins
Editura: Publica
Colecţia: Publica pocket
Anul apariţiei: 2015
Pagini: 272 (10x17 cm)
Preţ: 27,94 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


Acest volum conține două cărți de referință:

  • „Publicitate științifică“ - clasicul abecedar citit și astăzi de către cei mai buni autori de slogane publicitare ai momentului - a fost publicată pentru prima oară în anul 1923.
  • „Viața mea în publicitate“ scrisă patru ani mai târziu.
Citind aceste două capodopere, veți ajunge la concluzia surprinzătoare că cele mai noi strategii de marketing au fost descoperite și documentate în urmă cu mai bine de 70 de ani.

Brief

99 de chestii pe care aș fi vrut să le știu când am intrat în publicitate

Autor(i): Sorin Trâncă,
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2015
Pagini: 224 (14x20 cm)
Preţ: 37,57 Lei
Disponibilitate: în stoc

9 secrete ale muncii de creație, după Sorin Trâncă:

  • „Când nu‑ți vine ideea, ești pe-aproape.“
  • „Doar unu la sută din ideile tale contează.“
  • „Un copywriter bun știe când nu trebuie să scrie nimic.“
  • „Un creativ bun e un bun traducător.“
  • „Directorul de creație are patru minute pentru tine.“
  • „Când, în sfârșit aleg, oamenii aleg emoțional.“
  • „Cea mai importantă idee a ta e următoarea.“
  • „Secretul productivității? Planul B la planul B.“
  • „Curiozitatea e cea mai la îndemână formă de inteligență.“

Emotionomics

Cum să câștigi inimile și mințile oamenilor

Autor(i): Dan Hill
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2010
Pagini: 504 (14x20 cm)
Preţ: 56,84 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


Timp îndelungat, emoțiile au fost ignorate și la mare preț au fost rațiunea și eficiența. Numai că oamenii sunt influențați în primul rând de sentimente atunci când iau o decizie.

Dan Hill și-a propus să afle cum trebuie conduse companiile și afacerile în secolul XXI. În Emotionomics, face o analiză concisă a acelor idei din psihologie și psihiatrie care explică modul nostru de funcționare.

Emotionomics ne spune cum poate fi micșorată distanța dintre a spune și a simți. Codul emoțional, odată stăpânit, oferă cheia pentru o mai bună gestionare a dinamicii care determină vânzările și productivitatea unei companii.

Steve Jobs - biografia autorizată

Autor(i): Walter Isaacson
Editura: Publica
Colecţia: Co-Lecția de Antreprenoriat
Anul apariţiei: 2012
Pagini: 664 (16x23 cm)
Preţ: 109,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Steve Jobs știa că cea mai bună cale de a crea valoare în secolul XXI rezidă în conectarea creativității cu tehnologia, așa că a construit o companie în cadrul căreia salturile imaginației s-au îmbinat cu remarcabile reușite din domeniul ingineriei. El și colegii săi de la Apple au fost capabili să gândească diferit: nu au contribuit doar la dezvoltarea unor produse superioare din punct de vedere tehnologic, ci au creat dispozitive complet noi și servicii despre care consumatorii nici măcar nu știau că au nevoie.

Buyology

Adevăruri și minciuni despre motivele pentru care cumpărăm

Autor(i): Martin Lindstrom
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2011
Pagini: 280 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


Cât de multe știm despre motivele pentru care cumpărăm?

Ce ne influențează cu adevărat în talmeș-balmeșul mesajelor din lumea actuală?

În cartea „Buyology“, Martin Lindstrom ne prezintă descoperirile uimitoare pe care le-a făcut în timpul unui inovator studiu de neuromarketing, desfășurat pe o perioadă de trei ani și ale cărui costuri s-au ridicat la șapte milioane de dolari – un experiment de ultimă oră, care a examinat mințile a 2000 de voluntari din întreaga lume, în raport cu expunerea la diverse reclame, logo-uri, spoturi publicitare, branduri și produse.

Confesiunile unui vorbitor public

Autor(i): Scott Berkun
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2012
Pagini: 280 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


Managerilor și profesorilor – și oricui comunică și se așteaptă să fie ascultați – cartea „Confesiunile unui vorbitor public“ le oferă punctul de vedere al unui inițiat despre cum să prezinți idei într-un mod eficient.

Este o călătorie unică, distractivă și plină de învățăminte printre dificultățile și reușitele trăite de Scott de-a lungul celor peste 15 ani în care a ținut frecvent discursuri unor categorii diverse de persoane.

Pagini cu rezultate:
12333