0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Listă edituri
  3. Editura „Vellant“

Editura „Vellant“

Darul psihoterapiei

Darul psihoterapiei. Editura
CumpărDetalii carte

Scrisoare deschisă către noua generaţie de psihoterapeuţi şi pacienţii lor

Autor(i): Irvin D. Yalom
Editura: Vellant
Anul apariţiei: 2011
Pagini: 291 (13x20 cm)
Preţ: 28,80 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Studiile de caz adunate de autor în 85 de capitole perfect şlefuite constituie un adevărat rezervor de sfaturi practice completate de o viziune onestă şi revelatoare asupra provocărilor şi recompenselor profesiei de psihoterapeut.

Te-au făcut la cap

Te-au făcut la cap. Editura
CumpărDetalii carte

Cum să supravieţuieşti vieţii de familie

Autor(i): Oliver James
Editura: Vellant
Anul apariţiei: 2016
Pagini: 444 (13x20 cm)
Preţ: 39,90 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

În această carte revoluţionară, Oliver James demonstrează cum modul în care suntem crescuţi în primii şase ani de viaţă are un efect esenţial asupra a ceea ce devenim şi cum ne comportăm.

Arhitectura fericirii

Arhitectura fericirii. Editura
CumpărDetalii carte

Arta secretă de a-ţi decora viaţa

Autor(i): Alain De Botton
Editura: Vellant
Anul apariţiei: 2009
Pagini: 352 (15x21 cm)
Preţ: 45,18 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Alain de Botton analizează cum ne este influenţată starea de spirit de clădirile în care locuim, lucrăm şi interacţionăm, arătându-ne, în acelaşi timp, cum putem construi spaţii care să ne crească şansele de-a fi fericiţi.

Asta schimbă totul

Asta schimbă totul. Editura
CumpărDetalii carte

Capitalism versus Mediu

Autor(i): Naomi Klein
Editura: Vellant
Anul apariţiei: 2016
Pagini: 424 (16x23 cm)
Preţ: 43,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Klein îşi construieşte cu meticulozitate cauza: reducerea masivă a emisiilor de gaze cu efect de seră reprezintă soluţia pentru diminuarea inegalităţilor sociale, reimaginarea democraţiilor distruse şi reconstruirea economiilor locale nefuncţionale.

Putem face aceste schimbări la timp?

Cum să facem faţă dificultăţilor

Cum să facem faţă dificultăţilor. Editura
CumpărDetalii carte

Autor(i): Christopher Hamilton
Editura: Vellant
Colecţia: The School of Life
Anul apariţiei: 2015
Pagini: 144 (13x20 cm)
Preţ: 23,98 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Indiferent de poziţia socială, de succesul profesional, de împlinirea familială sau de reuşitele financiare, cu toţii ne putem aştepta să experimentăm, sub o formă sau alta, o pierdere, un eşec sau o dezamăgire.

Reacţia comună este de a trece cât mai rapid peste dificultăţi şi de a ne continua viaţa. Christopher Hamilton propune o abordare diferită.

Doctrina şocului

Doctrina şocului. Editura
CumpărDetalii carte

Naşterea capitalismului dezastrelor

Autor(i): Naomi Klein
Editura: Vellant
Colecţia: Perspective [Ed. Vellant]
Anul apariţiei: 2015
Pagini: 526 (16x23 cm)
Preţ: 45,18 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Autoarea No Logo ne propune şi de această dată o teză îndrăzneaţă: dezastrele naturale sau turbulenţele politice permit guvernelor şi multinaţionalelor să profite de şocul în care se află populaţia şi să implementeze politici avantajoase pentru marile corporaţii.

Călătorii eco

Călătorii eco. Editura
CumpărDetalii carte

O sursă de informare completă pentru călătorii de afaceri şi de recreere

Autor(i): Alastair Fuad Luke
Editura: Vellant
Anul apariţiei: 2009
Pagini: 352 (16x20 cm)
Preţ: 48,07 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

„Călătorii eco“ este un ghid internaţional complet, destinat călătoriilor responsabile.

Mai mult decât un simplu catalog, acesta este un manual cuprinzător, cu idei orientate către modurile de călătorie cât mai puţin dăunătoare mediului, cu destinaţii ce afişează excepţionale particularităţi „verzi“ şi cu produse eco inovatoare: de la maşini hibride la haine reciclabile.

Manual de branding

Manual de branding. Editura
CumpărDetalii carte

Autor(i): Wally Olins
Editura: Vellant
Colecţia: Comunicare [Ed. Vellant]
Anul apariţiei: 2009
Pagini: 112 (17x23 cm)
Preţ: 38,44 Lei
Disponibilitate: în stoc

Mulţi vorbesc despre branding, dar foarte puţini ştiu cum se face.

Wally Olins explică – în stilul său direct, caracteristic celui mai experimentat profesionist al brandingului şi identităţii corporatiste din lume – ce este brandingul, cum este creat, cum este făcut să funcţioneze şi cum este susţinut. Sunt atinse toate aspectele procesului, de la dezvoltarea „ideii specifice“, crearea numelui şi designul logoului la lansarea şi coordonarea unui program de branding de succes.

Afluenza

Afluenza. Editura
CumpărDetalii carte

Autor(i): Oliver James
Editura: Vellant
Colecţia: Perspective [Ed. Vellant]
Anul apariţiei: 2009
Pagini: 519 (13x20 cm)
Preţ: 45,17 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Acesta este un tratat despre nefericirea în creştere a lumii moderne.

„Afluenza“ descrie epidemia consumeristă care a infectat unele societăţi ale secolului XXI, producând depresii, anxietate şi dependenţe.

Psiholog de renume mondial, Oliver James analizează mintea reprezentanţilor avuţi ai clasei de mijloc în căutarea unui răspuns la întrebarea: e posibil să ai succes şi să rămâi sănătos la minte în acelaşi timp?

Cum să îmbătrâneşti frumos

Cum să îmbătrâneşti frumos. Editura
CumpărDetalii carte

Autor(i): Anne Karpf
Editura: Vellant
Anul apariţiei: 2014
Pagini: 164 (13x18 cm)
Preţ: 23,98 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Una dintre cele mai pregnante temeri ale societatăţii contemporane este îmbătrânirea.

Înaintarea în vărstă este privită din tot mai mult ca o problemă, ceva ce trebuie evitat activ în speranţa că, poate într-un viitor apropiat, medicina modernă îi va găsi un antidot.

Anne Karpf ne îndeamnă să schimbăm perspectiva.

Pagini cu rezultate:
12