Legile ştiinţifice ale publicităţii

Cum să devii cunoscut şi să vinzi mai mult într-un timp mai scurt
Autor(i): Claude C. HopkinsEditura: Vidia
Anul apariţiei: 2014
Pagini: 116 (13x20 cm)
Preţ: 27,00 Lei
Disponibilitate: în stoc
Cartea „Legile ştiinţifice ale publicităţii“ se ocupă nu de teorii şi opinii, ci de principii şi fapte temeinic demonstrate. Este concepută pentru a servi ca manual pentru studenţi şi ghid pentru toţi cei care lucrează în publicitate.
Trăim într-o vreme când publicitatea a atins, în mâinile anumitor oameni, statutul unei ştiinţe. Ea se bazează pe principii fixe şi este, în limita rezonabilului, exactă. Cauzele şi efectele au fost analizate până când au ajuns să fie înţelese în profunzime. Metodele corecte au fost demonstrate şi stabilite. Ştim ce este cel mai eficient şi acţionăm pornind de la o lege fundamentală.