Jonah Berger este profesor de marketing la Colegiul Wharton al Universității din Pennsylvania.
A publicat zeci de articole în reviste academice de top, iar lucrările sale au fost citate în The New York Times, The Wall Street Journal, The Washington Post, Science, Harvard Business Review, Wired, BusinessWeek și Fast Company. Lucrările sale de cercetare au fost prezentate pe larg în ediția specială anuală a The New York Times Magazine, Year in Ideas.
Cărţi de Jonah Berger
Forțele ascunse care modelează comportamentul
Autor(i):
Jonah BergerEditura:
PublicaAnul apariţiei:
2017Pagini:
280 (14x20 cm)
Preţ:
49,00 Lei
Disponibilitate:
în 7-14 zile
În această carte fascinantă și inovatoare, autorul bestsellerului „Contagios“ explorează aspectele subtile și ascunse – de la produsele pe care le cumpărăm, până la cariera pe care o alegem – care ne influențează comportamentul.
Cum se răspândesc ideile
Autor(i):
Jonah BergerEditura:
PublicaColecţia:
Brand MindsAnul apariţiei:
2015Pagini:
14*20 (14x20 cm)
Preţ:
55,00 Lei
Disponibilitate:
în stoc
În această carte veți afla care sunt cele șase principii de bază care fac ca tot felul de lucruri să devină captivante, pornind de la produse de larg consum și inițiative politice, la zvonuri și filmulețe postate pe YouTube.