0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Afaceri
  3. Cărţi: Marketing
  4. Contagios
Carte

Contagios

Contagios. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Cum se răspândesc ideile

Autor(i): Jonah Berger
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2015
Pagini: 14*20 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Jonah Berger şi-a petrecut ultimii zece ani ai carierei încercând să descopere motivele pentru care anumite lucruri îi captivează pe oameni mai mult decât altele.

În „Contagios“, Berger dezvăluie secretul care stă la baza comunicării orale şi a transmiterii informaţiei prin intermediul mediului social.

În această carte veţi afla care sunt cele şase principii de bază care fac ca tot felul de lucruri să devină captivante, pornind de la produse de larg consum şi iniţiative politice, la zvonuri şi filmuleţe postate pe YouTube.

În „Contagios“ veţi citi, de exemplu, cum a devenit celebru un restaurant de lux prin intermediul unei banale fripturi cu brânză, cum reclamele anti-drog se poate să fi crescut, de fapt, consumul de substanţe interzise şi cum a fost posibil ca un filmuleţ despre unul dintre cele mai plictisitoare produse, un blender, să aibă peste 200 de milioane de vizualizări.

Indiferent că sunteţi managerul unei mari companii, că deţineţi o afacere mică, pe care doriţi să o promovaţi, că sunteţi pe punctul de a obţine o funcţie politică sau că lucraţi în domeniul sănătăţii şi doriţi să faceţi o schimbare, „Contagios“ vă va explica modul în care produsele şi ideile voastre pot deveni captivante.

Jonah Berger este creativ, serios, îndrăzneţ şi glumeţ deopotrivă. Dacă analizezi cercetările sale, o acţiune comparabilă cu a admira o operă de artă într-un muzeu, începi să priveşti viaţa dintr-o cu totul altă perspectivă. Nu cred că există un exemplu mai bun despre cum fi folosite ştiinţele sociale pentru a pune în valoare atât lucrurile banale cât şi cele extraordinare din viaţa de zi cu zi.

Dacă dispui de un buget redus, dar vrei să ai impact pe piaţă, „Contagios“ este cartea de care ai nevoie. Vei învăţa ce anume trebuie să faci ca vestea despre produsul tău să se răspândească într-un ritm ameţitor.

Chip Heath, co-autorul cărţilor „Made to Stick“ şi „Decisive“

Viralitatea e forma supremă de native advertising. Cum să beneficiezi de vorbele, gândurile şi acţiunile celorlalţi – iată misiunea îndeplinită a lui Jonah Berger prin această carte.

Alina Stepan, Managing Director Ipsos South-East Europe

Cea mai bună carte de marketing a anului 2014American

Marketing Association