0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărți: Afaceri
  3. Cărți: Marketing

Cărți: Marketing


Marketing


Cum ajungi în vârf

Tehnici de vânzare eficiente

Autor(i): Zig Ziglar
Editura: Curtea Veche
Colecţia: Cărți cheie
Anul apariţiei: 2023
Pagini: 192 (13x20 cm)
ISBN:9786064415530
Preţ: 49,00 Lei
Disponibilitate: în stoc

Cu ajutorul exemplelor detaliate și al anecdotelor pline de haz atât din viața profesională a autorului, cât și din cea personală, vei descoperi cum să îți înțelegi mai bine potențialii clienți, astfel încât să le poți satisface nevoile și dorințele.

Viața mea în publicitate

Autor(i): Claude C. Hopkins
Editura: Vidia
Colecţia: Dezvoltare umană NLP
Anul apariţiei: 2018
Pagini: 240 (13x20 cm)
ISBN:9786068414409
Preţ: 20,00 Lei
Disponibilitate: în stoc

Ghidul „Viața mea în publicitate“ conține cele mai valoroase informații de care are nevoie oricine deține o afacere și intenționează să aibă o ascensiune spectaculoasă, informații care vin direct din practică și situații concrete despre eșecuri și succese în publicitate.

Legile științifice ale publicității

Cum să devii cunoscut și să vinzi mai mult într-un timp mai scurt

Autor(i): Claude C. Hopkins
Editura: Vidia
Colecţia: Dezvoltare umană NLP
Anul apariţiei: 2014
Pagini: 116 (13x20 cm)
ISBN:9786068414362
Preţ: 27,00 Lei
Disponibilitate: în stoc

Cartea „Legile științifice ale publicității“ se ocupă nu de teorii și opinii, ci de principii și fapte temeinic demonstrate. Este concepută pentru a servi ca manual pentru studenți și ghid pentru toți cei care lucrează în publicitate.

Trăim într-o vreme când publicitatea a atins, în mâinile anumitor oameni, statutul unei științe. Ea se bazează pe principii fixe și este, în limita rezonabilului, exactă. Cauzele și efectele au fost analizate până când au ajuns să fie înțelese în profunzime. Metodele corecte au fost demonstrate și stabilite. Știm ce este cel mai eficient și acționăm pornind de la o lege fundamentală.

Secretul unui storyteller

De la vorbitori TED la businessmeni faimoși: de ce unele idei prind, iar altele nu

Autor(i): Carmine Gallo
Editura: ACT și Politon
Anul apariţiei: 2020
Pagini: 411 (13x20 cm)
ISBN:9796069135525
Preţ: 49,00 Lei
Disponibilitate: în stoc

„Secretul unui storyteller“ este despre poveștile pe care le spui pentru a avansa în carieră, pentru a ridica o companie, pentru a prezenta o idee și pentru a-ți duce visurile de pe tărâmul imaginației pe cel al realității.

La finalul cărții vei obține un tablou complet a ceea ce reprezintă în concepția lui Carmine Gallo caracteristicile esențiale ale unui storyteller de succes.

Tehnici de a vinde

Ediția a III-a

Autor(i): Dale Carnegie
Editura: Curtea Veche
Colecţia: Cărți cheie
Anul apariţiei: 2014
Pagini: 320 (16x20 cm)
ISBN:9786065885332
Preţ: 38,00 Lei
Disponibilitate: în stoc

Tehnicile prezentate în aceste pagini sunt extrase din interviuri luate unor profesioniști din America, Europa și Asia. Volumul conține peste 100 de cazuri adunate din toată lumea, referitoare la o largă varietate de produse și servicii. În fiecare capitol, există sfaturi practice prin care puteți transforma provocările din lumea reală în niște oportunități pe care concurenții nici nu le bănuiesc.

Clienți forever

Lasă clienții să îți construiască afacerea

Autor(i): Doug Carter, Jenni Green
Editura: Amaltea
Anul apariţiei: 2006
Pagini: 250 (14x20 cm)
ISBN:9789737780546
Preţ: 20,00 Lei
Disponibilitate: în stoc

Cartea scrisă de Doug Carter, trainer și profesionist în domeniul vânzărilor de mai bine de 25 de ani, reinventează conceptul de client și relația pe care trebuie să o construiești cu acesta.

Nu vei afla numai cum să câștigi clienți și cum să-i păstrezi pentru totdeauna, dar și cum să valorifici aspectele care îți plac la acești oameni și la relația ta cu ei. Vei fi surprins să constați că, inevitabil, cu cât știi mai bine ceea ce vrei, cu atât crește posibilitatea ca acel lucru să ți se întâmple.

Pitch de mare succes

Tot ce trebuie să știi despre dezvoltarea afacerii, parteneriate și încheierea acordurilor care contează

Autor(i): Alexander Taub, Ellen DaSilva
Editura: ACT și Politon
Anul apariţiei: 2015
Pagini: 220 (15x23 cm)
ISBN:9786068739199
Preţ: 39,00 Lei
Disponibilitate: în stoc

„Pitch de mare succes“ este o carte pentru dezvoltarea afacerii dumneavoastră. Veți găsi aici cele mai bune metode pentru dezvoltarea unei afaceri și veți descoperi că rolul cel mai important în lumea start-up-urilor îl au pitch-urile care vă pot conduce spre parteneriate de un real succes.

Viața mea în publicitate & Publicitate științifică

Autor(i): Claude C. Hopkins
Editura: Publica
Colecţia: Publica pocket
Anul apariţiei: 2015
Pagini: 272 (10x17 cm)
Preţ: 27,94 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


Acest volum conține două cărți de referință:

  • „Publicitate științifică“ - clasicul abecedar citit și astăzi de către cei mai buni autori de slogane publicitare ai momentului - a fost publicată pentru prima oară în anul 1923.
  • „Viața mea în publicitate“ scrisă patru ani mai târziu.
Citind aceste două capodopere, veți ajunge la concluzia surprinzătoare că cele mai noi strategii de marketing au fost descoperite și documentate în urmă cu mai bine de 70 de ani.

Brief

99 de chestii pe care aș fi vrut să le știu când am intrat în publicitate

Autor(i): Sorin Trâncă,
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2015
Pagini: 224 (14x20 cm)
Preţ: 37,57 Lei
Disponibilitate: în stoc

9 secrete ale muncii de creație, după Sorin Trâncă:

  • „Când nu‑ți vine ideea, ești pe-aproape.“
  • „Doar unu la sută din ideile tale contează.“
  • „Un copywriter bun știe când nu trebuie să scrie nimic.“
  • „Un creativ bun e un bun traducător.“
  • „Directorul de creație are patru minute pentru tine.“
  • „Când, în sfârșit aleg, oamenii aleg emoțional.“
  • „Cea mai importantă idee a ta e următoarea.“
  • „Secretul productivității? Planul B la planul B.“
  • „Curiozitatea e cea mai la îndemână formă de inteligență.“

Buyology

Adevăruri și minciuni despre motivele pentru care cumpărăm

Autor(i): Martin Lindstrom
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2011
Pagini: 280 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


Cât de multe știm despre motivele pentru care cumpărăm?

Ce ne influențează cu adevărat în talmeș-balmeșul mesajelor din lumea actuală?

În cartea „Buyology“, Martin Lindstrom ne prezintă descoperirile uimitoare pe care le-a făcut în timpul unui inovator studiu de neuromarketing, desfășurat pe o perioadă de trei ani și ale cărui costuri s-au ridicat la șapte milioane de dolari – un experiment de ultimă oră, care a examinat mințile a 2000 de voluntari din întreaga lume, în raport cu expunerea la diverse reclame, logo-uri, spoturi publicitare, branduri și produse.

Pagini cu rezultate:
1235