0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărți: Afaceri
  3. Cărți: Antreprenoriat
  4. Cultura serviciilor superioare
Carte

Cultura serviciilor superioare

Metoda confirmată prin care să vă încântați clienții, colegii și pe toți cei care vă ies în cale

Autor(i): Ron Kaufman
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2013
Pagini: 376 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în stoc

Ron Kaufman ne poartă într-o călătorie în noua lume a serviciilor. Prin intermediul unor studii de caz dinamice și a unor exemple de bună practică, veți afla în ce fel au schimbat regulile jocului cele mai mari companii din lume și cum puteți urma calea spre transformarea superioară a serviciilor.

De-a lungul anilor, am asistat la schimbări profunde în atitudinile și acțiunile oamenilor și la îmbunătățiri semnificative ale performanței multor companii în domeniul serviciilor, ceea ce le-a adus vizibile câștiguri în ceea ce privește reputația, cota de piață și profiturile. Organizațiile care construiesc culturi superioare ale serviciilor se bucură de un avantaj competitiv sustenabil, atrăgând clienți mai fideli și angajați mai talentați și mai motivați.

Ron Kaufman

Citiți această carte și aplicați pașii sugerați. Veți asista la transformarea culturii organizaționale din firma dumneavoastră și la schimbarea ireversibilă a perspectivei pe care o aveți asupra serviciilor. Ron Kaufman a dezlegat misterul serviciilor. Pregătiți-vă pentru o incursiune excepțională într-o lume total nouă.

Marshall Goldsmith, autorul bestsellerului „Ce te-a adus aici nu te va duce mai departe“

Lucrurile simple sunt de regulă cheia pentru a obține realizări importante. Dar cele mai simple lucruri sunt și cel mai greu de explicat. Ron Kaufman este cel mai energic și competent ghid pentru înțelegerea perfectă a ceea ce înseamnă să livrezi excelența în tot ceea ce faci.

Orlando Szasz - cofondator Renania, organizator workshop The Secrets of Superior Service TM

Ron Kaufman ne dezvăluie în mod convingător motivul pentru care tipul adecvat de servicii vă poate transforma afacerea, oferind totodată un plan detaliat și ușor de urmat. Toți deținătorii funcției de CEO, toți managerii și angajații care furnizează servicii altora, nu numai că ar trebui să citească această carte, ci să o utilizeze ca referință permanentă.

Adrian Gostick și Chester Elton, autorii bestsellerului „The Carrot Principle“

O carte extraordinară! Mi-aș dori ca tehnologia să fi ajuns până acolo încât această carte să intre ca prin minune în mintea fiecărui lider din țara noastră și să fie subiect pe agenda ședințelor săptămânale. Mulțumim Ron Kaufman, pentru răbdarea cu care ne înveți cum să creăm servicii incredibile, despre care să vorbească până și competiția!

ELENA CĂLIN – fondator Customer Focus Romania, organizator The Secrets of Superior ServiceTM cu Ron Kaufman