0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Afaceri
  3. Cărţi: Antreprenoriat
  4. Cultura serviciilor superioare
Carte

Cultura serviciilor superioare

Cultura serviciilor superioare. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Metoda confirmată prin care să vă încântaţi clienţii, colegii şi pe toţi cei care vă ies în cale

Autor(i): Ron Kaufman
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2013
Pagini: 376 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Ron Kaufman ne poartă într-o călătorie în noua lume a serviciilor. Prin intermediul unor studii de caz dinamice şi a unor exemple de bună practică, veţi afla în ce fel au schimbat regulile jocului cele mai mari companii din lume şi cum puteţi urma calea spre transformarea superioară a serviciilor.

De-a lungul anilor, am asistat la schimbări profunde în atitudinile şi acţiunile oamenilor şi la îmbunătăţiri semnificative ale performanţei multor companii în domeniul serviciilor, ceea ce le-a adus vizibile câştiguri în ceea ce priveşte reputaţia, cota de piaţă şi profiturile. Organizaţiile care construiesc culturi superioare ale serviciilor se bucură de un avantaj competitiv sustenabil, atrăgând clienţi mai fideli şi angajaţi mai talentaţi şi mai motivaţi.

Ron Kaufman

Citiţi această carte şi aplicaţi paşii sugeraţi. Veţi asista la transformarea culturii organizaţionale din firma dumneavoastră şi la schimbarea ireversibilă a perspectivei pe care o aveţi asupra serviciilor. Ron Kaufman a dezlegat misterul serviciilor. Pregătiţi-vă pentru o incursiune excepţională într-o lume total nouă.

Marshall Goldsmith, autorul bestsellerului „Ce te-a adus aici nu te va duce mai departe“

Lucrurile simple sunt de regulă cheia pentru a obţine realizări importante. Dar cele mai simple lucruri sunt şi cel mai greu de explicat. Ron Kaufman este cel mai energic şi competent ghid pentru înţelegerea perfectă a ceea ce înseamnă să livrezi excelenţa în tot ceea ce faci.

Orlando Szasz - cofondator Renania, organizator workshop The Secrets of Superior Service TM

Ron Kaufman ne dezvăluie în mod convingător motivul pentru care tipul adecvat de servicii vă poate transforma afacerea, oferind totodată un plan detaliat şi uşor de urmat. Toţi deţinătorii funcţiei de CEO, toţi managerii şi angajaţii care furnizează servicii altora, nu numai că ar trebui să citească această carte, ci să o utilizeze ca referinţă permanentă.

Adrian Gostick şi Chester Elton, autorii bestsellerului „The Carrot Principle“

O carte extraordinară! Mi-aş dori ca tehnologia să fi ajuns până acolo încât această carte să intre ca prin minune în mintea fiecărui lider din ţara noastră şi să fie subiect pe agenda şedinţelor săptămânale. Mulţumim Ron Kaufman, pentru răbdarea cu care ne înveţi cum să creăm servicii incredibile, despre care să vorbească până şi competiţia!

ELENA CĂLIN – fondator Customer Focus Romania, organizator The Secrets of Superior ServiceTM cu Ron Kaufman