0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Afaceri
  3. Cărţi: Antreprenoriat
  4. Strategia oceanului albastru
Carte

Strategia oceanului albastru

Strategia oceanului albastru. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Cum să creezi un spaţiu de piaţă necontestat şi să faci concurenţa irelevantă

Autor(i): Renée Mauborgne, W. Chan Kim
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2015
Pagini: 376 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

„Strategia oceanului albastru“ argumentează că o concurenţă pe viaţă şi pe moarte nu duce decât la un ocean roşu însângerat, în care rivalii se luptă pentru un profit în scădere.

Bazat pe o analiză a 150 de mişcări strategice (acoperind peste 100 de ani şi 30 de ramuri industriale), autorii demonstrează că succesul durabil vine nu din înfruntarea concurenţilor, ci din crearea de „oceane albastre“ – noi spaţii de piaţă nevalorificate, pregătite pentru creştere.

Strategia oceanului albastru prezintă o abordare sistematică prin care concurenţa devine irelevantă şi schiţează principiile şi instrumentele pe care orice organizaţie le poate utiliza pentru a crea şi a capta propriile oceane albastre.

Această ediţie revizuită şi adăugită include:

  • O nouă prefaţă a autorilor: „Ajutor! Oceanul meu se înroşeşte“
  • Informaţii la zi pentru toate cazurile şi exemplele din carte
  • Două capitole noi şi un al treilea capitol extins – aliniere, reînnoire şi capcane ale oceanului roşu – care răspund la cele mai presante întrebări puse de cititori în ultimii zece ani.
O lucrare de referinţă care desfiinţează gândirea strategică tradiţională despre strategie, acest bestseller deschide o cale nouă şi îndrăzneaţă către cucerirea viitorului.

Consideraţi-l ghidul vostru în crearea de spaţii de piaţă necontestate, în care concurenţa devine irelevantă.

BESTSELLER INTERNAŢIONAL, ACUM CU O NOUĂ PREFAŢĂ, NOI CAPITOLE ŞI STUDII DE CAZ ACTUALIZATE

BESTSELLER PE CINCI CONTINENTE

Peste 3,5 milioane de exemplare vândute în întreaga lume

Tradusă în 43 de limbi

Bestseller în topurile revistelor WALL STREET JOURNAL, BUSINESSWEEK ŞI FAST COMPANY

W. Chan Kim şi Renée Mauborgne demonstrează cum poate fi aplicată „Strategia oceanului albastru“ şi propun tactici bazate pe inovaţie disruptivă, în special în industrii consacrate, cu o tradiţie în spate. Cei care au folosit cu succes această strategie au reuşit să transforme din temelii astfel de industrii şi să răstoarne regulile de bază care ghidau activitatea jucătorilor din piaţă. Recomandăm această carte tuturor strategilor, investitorilor şi antreprenorilor, dar mai ales acelora care se confruntă cu o competiţie acerbă în activitatea lor.

Bogdan Ion, Country Managing Partner, EY România

Pentru a afla mai multe despre puterea „Strategiei oceanului albastru“, vizitaţi blueoceanstrategy.com.

Acolo veţi găsi toate resursele de care aveţi nevoie – de la idei practice şi situaţii concrete din mediul guvernamental şi privat, la materiale didactice, aplicaţii pentru telefoanele mobile, actualizări în timp real, sfaturi şi instrumente care vă ajută să faceţi o călătorie de succes în oceanul albastru.