0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărți: Dezvoltare personală
  3. Cărți: Comunicare
  4. Abilități de comunicare
Carte

Abilități de comunicare

Coperta cărții: Abilități de comunicare de la editura Curtea Veche.
Cartea: Abilități de comunicare
Autor: Allan Pease, Barbara Pease
Editura: Curtea Veche
Cumpăr
Autor(i): Allan Pease, Barbara Pease
Editura: Curtea Veche
Colecţia: Familia (Curtea Veche)
Anul apariţiei: 2007
Pagini: 104 (13x20 cm)
ISBN:9786065885950
Preţ: 29,00 Lei
Disponibilitate: în stoc

Toți îi admirăm pe cei care par să aibă o abilitate înnăscută de a intra într-o situație socială nefamiliară și de a-i angrena pe ceilalți în conversație.

Acești oameni au ceea ce este considerată deseori „charismă“.

În timp ce unii se întreabă cum procedează, cei mai mulți presupun că au, probabil, un talent „înnăscut“.

Adevărul este că acea „charismă“ este un talent dobândit al oamenilor cu autoritate, și ca orice talent dobândit se poate învăța, poate fi consolidat și perfecționat, dacă ai informațiile necesare și voința de a învăța.

„Abilități de comunicare“ vă spune ce calități vă trebuie pentru a avea autoritate asupra celorlalți. Când vă veți valorifica aceste calități, să nu vă mire dacă oamenii vor începe să vă întrebe: „De unde ai această abilitate de a vorbi atât de convingător cu oamenii?“ Chiar dacă nu vă vor pune această întrebare, cu siguranță se vor gândi la ea, așa cum v-ați gândit și voi.ă

Cuprinsul cărţii: „Abilități de comunicare“

  • Introducere
  • Casa de la jumătatea drumului
  • Cele trei elemente esențiale ale naturii umane
    • De ce e important să te simți important
    • Oamenii sunt interesați în primul rând de propria persoană
    • Legea naturală a reciprocității
  • Secțiunea A: Cum îi faceți pe oameni să se simtă importanți
  • Secțiunea B: Cum să fiți buni interlocutori
    • Cum să vorbiți cu oamenii
    • Cum să puneți întrebări importante
    • Cum să începeți o conversație
    • Cum să mențineți conversația
    • Cum să mențineți interesul celorlalți în conversație
    • Cum să câștigați spontan încrederea oamenilor
    • Cum să simpatizați cu oamenii
    • Cum să fiți de acord cu toată lumea
    • Cum să creați „energii pozitive“ în jurul vostru
    • Cum să-i determinați pe oameni să spună „da“
    • Cum să vă faceți ascultate de bărbați
    • Cum să vorbiți ca să vă asculte femeile
    • Cele 17 expresii ineficiente pe care trebuie să le eliminați din vocabularul vostru
    • Cele mai eficiente 12 cuvinte pe care le puteți folosi
    • Transformați formulările negative în formulări pozitive
    • Cum să tratezi frica și îngrijorarea
  • Secțiunea C: Prezentări de afaceri
    • Cum să faceți o primă impresie durabilă
    • Cum să tratați criticile în afaceri
    • Cel mai răspicat mod de a răspunde la telefon
    • Cum să mustrați sau să criticați pe cineva
    • Cum să rostiți un discurs convingător
    • Cum să folosiți o prezentare vizuală
    • Cum să decideți unde să vă așezați la un interviu
    • Zece strategii câștigătoare ale limbajului corporal
  • Concluzie
  • Referințe