0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Dezvoltare personală
  3. Cărţi: Inteligenţă
  4. Inteligenţa pozitivă
Carte

Inteligenţa pozitivă

Inteligenţa pozitivă. Editura Curtea Veche
CumpărDetalii carte

De ce doar 20% dintre oameni şi echipe îşi ating adevăratul potenţial şi cum îl poţi atinge tu pe al tău

Autor(i): Shirzad Chamine
Editura: Curtea Veche
Colecţia: Cărţi Cheie
Anul apariţiei: 2017
Pagini: 304 (13x20 cm)
Preţ: 32,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Shirzad Chamine vă invită să vă faceţi abonament la sala de gimnastică pentru muşchii creierului. Dar nu pentru muşchii Creierului Supravieţuitor, acela care îi ascunde cu dibăcie pe cei zece Sabotori interiori ce vă pun piedică zi de zi în orice întreprindeţi, ci pentru muşchii Creierului PQ (fundaţia Inteligenţei Pozitive – PQ) unde locuieşte Înţeleptul interior care îi poate supune, cu strategii eficiente, în doar câteva săptămâni, pe toţi Sabotorii.

Întăriţi la sala de gimnastică PQ toate cele cinci Forţe ale Înţeleptului şi fiţi gata să vă îndepliniţi orice vis.

Creierul PQ vă ajută să încheiaţi afaceri prospere şi să puneţi pe roate orice organizaţie, să obţineţi performanţe cu orice echipă, să vă îmbunătăţiţi relaţiile cu ceilalţi şi să vă creaţi propriul model de leadership inteligent.

Cuprinsul cărţii: „Inteligenţa pozitivă“

  • Mulţumiri
  • Introducere
  • CE SUNT INTELIGENŢA POZITIVĂ ŞI PQ-UL?
    • Inteligenţa pozitivă şi PQ-ul
    • Trei strategii pentru dezvoltarea PQ-ului
    • PRIMA STRATEGIE: SUBMINAREA SABOTORILOR
    • Autoevaluarea celor zece Sabotori
    • Judecătorul, principalul Sabotor
  • A DOUA STRATEGIE: ÎNTĂRIREA ÎNŢELEPTULUI
    • Perspectiva înţeleptului
    • Cele cinci forţe ale înţeleptului
  • STRATEGIA A TREIA: DEZVOLTĂ-ŢI PQ-UL
  • CUM SĂ-ŢI EVALUEZI PROGRESELE
    • Scorul PQ şi vortexul PQ
  • APLICAŢII
    • Aplicaţii în viaţa profesională şi personală
    • Studiu de caz: Cum să te orientezi şi cum să-ţi îndrumi echipa
    • Studiu de caz: Aprofundarea relaţiilor prin intermediul conflictului
    • Studiu de caz: Vânzare, motivare, convingere
    • Concluzie: Tu, magnificul!
  • Anexa: Fundamentele Creierului PQ