0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Afaceri
  3. Cărţi: Leadership
  4. Noua ştiinţă a motivării
Carte

Noua ştiinţă a motivării

Noua ştiinţă a motivării. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Cum să conduci, să energizezi şi să implici prin Metoda Motivaţiei Optime

Autor(i): Susan Fowler
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2016
Pagini: 226 (20x14 cm)
Preţ: 39,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Fowler susţine că liderii încă depind de tehnicile tradiţionale de recompensă şi pedeapsă, pentru că nu au înţeles ce alternative au şi nu ştiu ce abilităţi sunt necesare pentru a aplica noua ştiinţă a motivaţiei.

Metoda Motivaţiei Optime pe care o propune şi pe care o ilustrează cu exemple din viaţa reală le arată liderilor cum să-i scape pe oameni de dependenţa de recompensele externe şi cum să-i ajute să descopere modul în care ceea ce fac la serviciu le poate împlini nevoile psihologice fundamentale – de autonomie, de afiliere şi de competenţă.

Acest lucru, după cum ne spune ştiinţa, va avea ca rezultat o motivaţie sustenabilă şi plină de conţinut.

Cartea lui Susan Fowler este răspunsul inovator pentru liderii care vor să afle cum să abordeze corect motivaţia!

În această carte fascinantă, Susan Fowler ne explică motivele pentru care ar trebui să nu ne mai hrănim angajaţii cu junk foodul emoţional generat de recompensele atât de ineficiente pe termen scurt şi ne arată modul în care ne putem schimba stilul de leadership pentru a genera o perspectivă motivaţională optimă.

Steve Davis, vicepreşedinte executiv CenturyLink

Un adevărat memento al faptului că leadershipul este o abilitate care poate fi pusă în valoare doar dacă te adresezi inimilor şi minţilor oamenilor pe care îi conduci. Întrebarea nu este dacă oamenii sunt sau nu motivaţi, ci mai degrabă ce anume îi motivează. Susan Fowler ne prezintă o nouă paradigmă a motivaţiei, o alternativă simplă şi completă de care era nevoie de mult timp.

Lori Lorenz, director principal de marketing Hewlett-Packard

O carte excepţională, plină de explicaţii simple, dar solide, care fac accesibilă tuturor cea mai nouă ştiinţă a motivării. Este filosofia care te ajută să ţii pasul ritmului nebun al secolului XXI, tot mai mult adoptată de oamenii şi organizaţiile din întreaga lume, care au învăţat că principiul „carrot and stick“, pe care l-au folosit încă de la începutul anilor 1900 ca să-şi motiveze angajaţii, este deja depăşit şi nu mai are efect în ziua de azi. Folosiţi cartea ca pe un ghid menit să vă ajute să vă reinventaţi în orice moment al vieţii.

Viorel Panaite, managing partner Human Invest & Ken Blanchard România