0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Afaceri
  3. Cărţi: Management
  4. Cele trei reguli
Carte

Cele trei reguli

Cele trei reguli. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Cum gândesc companiile excepţionale

Autor(i): Michael E. Raynor, Mumtaz Ahmed
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2016
Pagini: 472 (20x14 cm)
Preţ: 55,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Pentru fiecare sector de activitate există un jucător care se remarcă, astfel că se impun următoarele întrebări:

  • Cum reuşesc unele companii să obţină performanţe excepţionale pe termen lung, în ciuda faptului că se confruntă cu aceleaşi constrângeri ca rivalele lor?
  • Ce fac acestea în mod diferit?
  • Ce putem învăţa de la ele?

În „Cele trei reguli“ – un ghid indispensabil oricărei companii care vrea să ajungă la rezultate de top şi o combinaţie perfectă de studii de caz şi analize amănunţite de date – cei doi autori încearcă să răspundă la aceste întrebări.

Michael E. Raynor şi Mumtaz Ahmed au pornit de la un studiu de cinci ani, menit să identifice companiile cu rezultate excepţionale.

Dintr-un total de 344 de companii, Raynor şi Ahmed au selectat un eşantion reprezentativ format din 27 de companii pe care le-au studiat în amănunt. Astfel au descoperit că, atunci când se confruntă cu decizii dificile, companiile excepţionale respectă trei reguli:

  1. Mai bun înainte de mai ieftin.
  2. Venituri înainte de costuri.
  3. Nu există alte reguli.

Pentru unii piloţi, zborul nu este o experienţă pasivă. Aceştia îşi înţeleg nava, înţeleg condiţiile şi se înţeleg pe ei înşişi, folosind această înţelegere pentru a descoperi portanţă acolo unde alţii găsesc doar vid, pentru a se poziţiona în unghiul perfect pentru atac sau pentru a exploata paradoxul prăbuşirii spre pământ, generând astfel o nouă ascensiune şi îndreptându-se din nou spre cer.

La fel se întâmplă şi în cazul companiilor excepţionale. Acestea reuşesc, pentru o vreme – uneori pentru multă vreme – să învingă inerţia, să se opună entropiei şi să se adapteze la schimbările de mediu sau la cele de la nivelul concurenţei.

Generează performanţe mai bune şi le susţin pentru mult mai mult timp decât s-ar aştepta cineva în mod normal. Nimic nu ţine pentru totdeauna, dar la urma urmei nu acesta este scopul. Obiectivul este obţinerea celor mai bune performanţe posibile pentru cât de mult timp se poate.

„Cele trei reguli“ vă arată cum să faceţi asta. Prin adoptarea conştiincioasă a celor trei reguli care definesc felul în care iau decizii companiile excepţionale – mai bun înainte de mai ieftin, venituri înainte de costuri şi nu există alte reguli – puteţi spera în mod rezonabil să îi negaţi gravitaţiei ce i se cuvine pentru mai multă vreme.

Michael E. Raynor, Mumtaz Ahmed

Ceea ce face din „Cele trei reguli“ un gen diferit de carte de management este focusul pe procesul de gândire al companiilor de succes. Autorii au adunat un volum impresionant de date de-a lungul unei lungi perioade de timp şi le-au analizat folosind metode statistice solide, pentru a descoperi care sunt companiile câştigătoare din diverse domenii de activitate. Doar atunci când au început să analizeze modul în care gândesc aceste companii, procesul prin care iau decizii, au descoperit factorii esenţiali care separă performanţa de excepţie de cea mediocră.

Steven van Groningen Preşedinte & CEO Raiffeisen Bank