Experiența Apple
Secretele construirii unei relații pe termen lung cu clienții
Autor(i): Carmine GalloEditura: Amaltea
Colecţia: Antreprenoriat și afaceri
Anul apariţiei: 2000
Pagini: 280 (13x20 cm)
Preţ: 39,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile
Reinventează-ți afacerea astfel încât să le oferi clienților tăi satisfacție și experiențe memorabile
Magazinele Apple obțin profituri mai mari pe metru pătrat decât orice alt retailer. La baza succesului și a loialității ieșite din comun de care dau dovadă clienții lor nu se află doar calitatea extraordinară a produselor, ci niște oameni excepționali, extrem de informați, cărora li se acordă putere de decizie, fiind motivați să le ofere cumpărătorilor o experiență cu adevărat memorabilă.
Carmine Gallo, expert în comunicare și un autor care a studiat îndeaproape compania Apple, ne prezintă principiile și practicile care i-au făcut pe clienți să fie atât de fideli brandului și ne explică cum putem obține rezultate uimitoare oferind servicii la standarde înalte.
O mulțime de sfaturi și de resurse utile pentru toți cei interesați să își reinventeze afacerea și să le ofere clienților o experiență extraordinară, astfel încât să le fie loiali pe viață.