0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărți: Afaceri
  3. Cărți: Management
  4. Nu trebuie să fie nebunie la birou
Carte

Nu trebuie să fie nebunie la birou

Nu trebuie să fie nebunie la birou. Editura Publica
Cumpăr
Autor(i): Jason Fried, David Heinemeier Hansson
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2019
Pagini: 240 (14x21 cm)
Preţ: 49,00 Lei
Disponibilitate: în stoc

  • Săptămână de lucru de 80 de ore?
  • Program încărcat?
  • Treabă până peste cap?
  • Ședințe nesfârșite?
  • Un inbox care dă pe dinafară?
  • Termene-limită nerealiste?
  • Insomnii?
  • E-mailuri primite duminică după-amiază?
  • Lipsa timpului de reflecție?
  • Blocat la birou?
  • Nopți albe la muncă?
  • O avalanșă de mesaje instant?

Orele prelungite de lucru, volumul excesiv de muncă și privarea de somn au devenit motive de mândrie pentru profesioniștii moderni. Însă aceste realități ar trebui să fie embleme ale prostiei, susțin autorii.

Din nefericire, această problemă nu afectează doar marile organizații – indivizii, antreprenorii și soloprenorii se epuizează exact în același fel.

Soluția pentru o productivitate mai mare nu stă în mai multe ore de lucru, ci în mai puțină risipă și mai puține lucruri care distrag atenția și provoacă stres cronic.

A sosit momentul să nu mai sărbătorim „Nebunia“ și să începem să sărbătorim „Calmul“. Fried și Heinemeier Hansson au dovada cu care să-și susțină ideile.

De la începutul companiei Basecamp, din urmă cu 20 de ani, autorii au făcut din „Calm“ piatra de temelie a culturii din firma lor. „Nu trebuie să fie nebunie la birou“ este destinată să devină ghidul de management al noii generații și reprezintă o selecție practică și plină de inspirație a cunoștințelor și experiențelor lor.

E o carte care îți prezintă ce au făcut ei – și modul în care orice manager sau director executiv din orice industrie și orice dimensiune a companiei o poate face la rândul său.

În „Rework“, Jason Fried și David Heinemeier Hansson au prezentat un nou mod de a lucra eficient.

În cartea de față, ei își consolidează mesajul cu o strategie îndrăzneață, iconoclastă, ce vizează crearea culturii ideale într-o companie – ceea ce ei numesc „compania calmă“. Abordarea lor atacă direct haosul, anxietatea și stresul care sunt prezente în milioane de birouri și care afectează miliarde de angajați în fiecare zi.

Ce înseamnă o companie calmă:

  • Zile de lucru de 8 ore;
  • Săptămâni de lucru de 40 de ore;
  • Mult timp liber;
  • Zile cu ritm de lucru confortabil;
  • Fără muncă în weekend;
  • Ședințe rare;
  • Fără grabă;
  • Termene-limită realiste;
  • Fără reacții pripite;
  • Timp de reflecție;
  • Somn excelent noaptea;
  • Autonomie generoasă;
  • Lucru de oriunde.