0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Dezvoltare personală
  3. Cărţi: Prosperitate şi succes
  4. Focus
Carte

Focus

Focus. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Priveşte lumea altfel pentru a avea succes şi influenţă

Autor(i): E. Tory Higgins, Heidi Grant Halvorson
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2014
Pagini: 213 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Focus îţi va explica natura focusului promotor şi a focusului preventiv, şi modul în care ele funcţionează ca mecanisme psihice pentru a reuşi să te înţelegi mai bine pe tine şi să-i înţelegi pe cei din jurul tău într-un mod cu totul nou.

Unele lucruri pe care nu le-ai putut pricepe niciodată vor începe să aibă sens. Vei vedea în sfârşit de ce e atât de greu să te descurci perfect şi cu ideile de anvergură, şi cu chestiunile de detaliu.

De ce, în orice cuplu, „spontanul“ nu este de obicei cel care ţine evidenţa banilor.

De ce ţi se întâmplă mereu să subestimezi cât va dura orice lucru pe care-l ai de făcut sau să supraestimezi cât de greu îţi va fi să-l duci la capăt – şi de ce un om diferit faţă de tine poate părea atât de ciudat.

Vei înţelege alegerile pe care le-ai făcut, experienţele spre care te simţi atras şi de ce ai tendinţa să preferi o anumită marcă de produs înaintea alteia.

În plus, vei învăţa să foloseşti toate aceste cunoştinţe pentru a-ţi spori starea de bine şi pentru a fi mai eficace în tot ceea ce faci.

Heidi Grant Halvorson şi E. Tory Higgins ne arată diferenţele fundamentale în felul în care căutăm succesul. Descrierea lor este atât de cuprinzătoare, dar în acelaşi timp integrativă; atât de antrenantă, dar în acelaşi timp instructivă, încât vin şi eu cu propria-mi aserţiune: Dacă te numeri printre cei ce vor să se bucure de succes, ar trebui să citeşti această carte.

ROBERT B. CIALDINI, autorul cărţii „Persuasiunea – ştiinţă şi practică“

Inteligentă, provocatoare şi extrem de practică, „Focus“ este un instrument inestimabil pentru oricine vrea să înţeleagă mai în profunzime cum pot fi motivaţi oamenii.

Gretchen Rubin, autoarea cărţii „The Happiness Project“

„Focus“ e genială! Doi dintre cei mai renumiţi cercetători ai ştiinţei succesului şi motivaţiei, Heidi Grant Halvorson şi Tory Higgins, au făcut echipă ca să ne dăruiască o extraordinară mostră de gândire limpede, scriitură inteligentă şi lectură agreabilă, pe o temă care ne preocupă în mod vital pe toţi: care e forţa motrice a gândurilor noastre, a alegerilor pe care le facem şi a deciziilor pe care le luăm. Cumpără această carte şi vei câştiga o nouă perspectivă asupra vieţii tale, a muncii tale, a familiei şi a comunităţii în care trăieşti!

JIM KOUZES, coautorul cărţii „The Leadership Challenge“

„Focus“ oferă o explicaţie şi un instrument de analiză cu bază ştiinţifică a motivaţiilor fiecăruia dintre noi, fiind recomandată liderilor şi managerilor, specialiştilor în marketing, profesorilor şi părinţilor. Prin această carte, autorii pun pe piaţă un conţinut de valoare, rezultatul a peste 20 de ani de cercetare la Centrul de Ştiinţă a Motivaţiei din SUA. Este nu doar o colecţie de observaţii pertinent argumentate despre motivaţie, dar şi un ghid practic structurat în jurul a două mari concepte: focusul promotor şi focusul preventiv.

ELENA BADEA, Director Marketing şi Comunicare, EY România