0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărți: Afaceri
  3. Cărți: Management

Cărți: Management (pag. 2)

Piesă cu piesă

Cum a rescris LEGO regulile inovației și cum a cucerit industria globală a jucăriilor

Autor(i): Bill Breen, David C. Robertson
Editura: Publica
Colecţia: Co-Lecția de Antreprenoriat
Anul apariţiei: 2014
Pagini: 384 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


Deși există multe lucruri ce pot fi luate drept exemplu din renașterea LEGO, sunt de asemenea și multe de evitat.

Am întâlnit mulți directori executivi care au vrut să reproducă succesul companiei LEGO, însă nu au luat în considerare trauma ce a determinat redresarea. Sfatul nostru către ei este mereu același: nu aștepta ca o criză să provoace dorința de schimbare profundă și sistemică.

Remote

Biroul este opțional

Autor(i): David Heinemeier Hansson, Jason Fried
Editura: Publica
Colecţia: Co-Lecția de Antreprenoriat
Anul apariţiei: 2014
Pagini: 256 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Milioane de angajați și mii de companii au descoperit deja plăcerile și beneficiile muncii la domiciliu. În companii de orice dimensiune, reprezentând, practic, fiecare domeniu, munca la domiciliu a înregistrat o creștere constantă an după an. Cu toate acestea, spre deosebire, de pildă, de utilizarea faxului, adoptarea acestui tip de muncă nu a fost nici pe departe așa de universală și comună cum ar fi crezut multă lume.

Cartea aceasta își propune să-ți ofere tocmai această viziune actuală și pune în vedere nenumăratele beneficii ale muncii la domiciliu, inclusiv accesul la cei mai talentați angajați, eliberarea de naveta insuportabilă și productivitatea mărită.

Începe cu răspunsul

Autor(i): Bob Seelert
Editura: Amsta Publishing
Anul apariţiei: 2009
Pagini: 256 (13x20 cm)
Preţ: 35,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Seelert dezvăluie în această carte ușor de citit, însă extrem de realistă, strategiile, practicile și principiile de bază în procesul de luare a deciziilor și de rezolvare a problemelor de business.

Mai mult decât atât, autorul ne împărtășește din înțelepciunea dobândită în urma experiențelor extraordinare legate de oameni, evenimente și organizații.

Realitatea în afaceri

Autor(i): Guy Kawasaki
Editura: Amsta Publishing
Anul apariţiei: 2010
Pagini: 400 (16x23 cm)
Preţ: 49,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Autorul a creat un ghid complet pentru antreprenorii care doresc să construiască și să administreze acele organizații extraordinare care trec testul timpului și care ignoră cu succes toate capriciile efemere ale business-urilor.

Supercompetent

Șase pași spre o eficiență maximă

Autor(i): Laura Stack
Editura: Amsta Publishing
Anul apariţiei: 2010
Pagini: 320 (13x20 cm)
Preţ: 39,00 Lei
Disponibilitate: în stoc

În cartea „Supercompetent“, specialista în productivitate, Laura Stack, identifică comportamentele prin care ne dezvoltăm abilitatea de leadership, prin care putem crește eficiența organizației și prin care persoanele cu potențial se pot propulsa în vârful domeniului lor de activitate:…

Oamenii talentați vor să fie liberi

De ce ar trebui să învățăm să ne placă scurgerile de informații, racolările și parazitismul

Autor(i): Orly Lobel
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2015
Pagini: 422 (13x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Orly Lobel trage un semnal de alarmă și vorbește despre efectul nociv pe care îl au prejudecățile asupra inovației în multe domenii și companii. Implicit, autoarea discută și despre cum pot avea succes, într-un mediu al mentalităților contraproductive, inovatorii, antreprenorii, echipele

de cercetare și toți cei a căror muncă presupune creativitate.

Design of Business

Cum să transformi principiile de design în avantaj competitiv

Autor(i): Malcolm Gladwell
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2010
Pagini: 184 (14x20 cm)
Preţ: 37,57 Lei
Disponibilitate: în stoc

Cele mai multe companii vor să inoveze. Să vină cu ceva care să schimbe lumea, ca iPod sau ca Facebook.

Unele fac eforturi, investesc în dezvoltare, plătesc designeri, consultanți și așa mai departe. Dar rezultatele nu sunt decât rareori pe măsura eforturilor.

Change by design

Cum transformă gândirea specifică designului organizațiile și inspiră inovația

Autor(i): Tim Brown
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2012
Pagini: 288 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în stoc

Cartea lui Tim Brown se adresează în special liderilor creativi, care au înțeles că pentru a se «reinventa» trebuie să-și concentreze atenția asupra dimensiunii umane. În același mod, gândirea specifică designului, centrată pe experiența umană, ne poate îndruma spre următorul pas: transferul abilității de a crea produse către generarea unei adevărate experiențe pentru utilizatori.

Formule de succes pentru următorul deceniu

Companii care au învins criza

Autor(i): Dr. Andrej Vizjak, Vasile Iuga,
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2011
Pagini: 536 (14x20 cm)
Preţ: 76,10 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


Cum de au reușit unele companii, chiar de dimensiuni mici și mijlocii, să evite vârtejul crizei economice globale, care a înghițit giganți din toate industriile?

Cartea de față demonstrează, cu numeroase exemple, din România și din regiune, dar și de la nivel mondial, că secretul succesului se află în aplicarea unor strategii bine definite.

Jucătorul ingenios

Teoria jocurilor și arta transformării situațiilor strategice

Autor(i): David McAdams
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2014
Pagini: 376 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

„Jucătorul ingenios“ expune amănunțit șase modalități de bază de schimbare a jocului – angajament, reglementare, cartelare, represalii, încredere și relații – însuflețite de nenumărate personaje pline de culoare și exemple de neuitat din lumea afacerilor, din medicină, finanțe, istorie militară, criminalitate, sport și încă altele.

Pagini cu rezultate:
123410