0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărți: Afaceri
  3. Cărți: Management

Cărți: Management


Management


Managerul neoficial de proiect

Managementul de proiect la îndemâna oricui

Autor(i): Suzette Blakemore, Kory Kogon, James Wood
Editura: All
Colecţia: Franklin Covey
Anul apariţiei: 2018
Pagini: 160 (16x23 cm)
ISBN:9786065875180
Preţ: 39,90 Lei
Disponibilitate: în stoc

Descoperă această metodă de management al timpului și al vieții și aplic-o atât la locul de muncă, cât și acasă! Îți vei descătușa potențialul și te vei bucura de realizări tot mai impresionante.

Reinventatorii

Cum urmăresc companiile extraordinare schimbarea radicală continuă

Autor(i): Jason Jennings
Editura: ACT și Politon
Anul apariţiei: 2017
Pagini: 304 (13x20 cm)
ISBN:9786069131824
Preţ: 38,00 Lei
Disponibilitate: în stoc

Jason Jennings și colaboratorii săi au adunat și studiat 22.000 de materiale constând în reviste, ziare și articole de blog scrise în ultimii zece ani, identificând afaceri care pur și simplu s-au reinventat.

Regula 10X

Singura diferență dintre succes și eșec

Autor(i): Grant Cardone
Editura: ACT și Politon
Anul apariţiei: 2019
Pagini: 320 (13x20 cm)
ISBN:9786069135082
Preţ: 48,00 Lei
Disponibilitate: în stoc

Regula 10X: Singura diferență dintre succes și eșec de Grant Cardone este, după cum spune autorul, Sfântul Graal pentru toți cei care vor să cunoască succesul.

O carte care îți va spori curajul și încrederea în tine, va elimina tergiversările și îndoielile și te va înzestra cu un simț al scopului, care îți va anima viața, visurile și obiectivele.

Inteligența emoțională în Leadership

Autor(i): Dr. Daniel Goleman, Richard Boyatzis, Annie McKee,
Editura: Curtea Veche
Colecţia: Cărți cheie
Anul apariţiei: 2007
Pagini: 320 (15x22 cm)
ISBN:9786064401656
Preţ: 55,00 Lei
Disponibilitate: în stoc

Conducerea bazată pe inteligență emoțională inspiră și stimulează pasiunea și entuziasmul; de asemenea, susține motivația și devotamentul. Cei care și-au dezvoltat abilitățile emoționale au început să se cunoască mai bine, să manifeste mai multă empatie, să dea dovadă de mai multă stăpânire de sine și să beneficieze de relații interumane mai armonioase. În final se dovedește că maniera în care relaționăm cu noi înșine și cu ceilalți, numită de Daniel Goleman „inteligență emoțională“, garantează reușita în viață într-o măsură mai mare decât acumularea de titluri și diplome.

Excelența în afaceri

Autor(i): Jim Collins
Editura: Curtea Veche
Anul apariţiei: 2017
Pagini: 352 (14x21 cm)
Preţ: 52,00 Lei
Disponibilitate: în stoc

Una dintre cele mai influente cărți în domeniu, „Excelența în afaceri“ ne oferă o bună înțelegere a motivelor concrete pentru care unele organizații reușesc, iar altele eșuează.

Afaceri clădite să dureze

Autor(i): Jim Collins, Jerry I.Porras
Editura: Curtea Veche
Colecţia: Profit
Anul apariţiei: 2006
Pagini: 496 (14x21 cm)
Preţ: 45,00 Lei
Disponibilitate: în stoc

În cartea «Excelența în afaceri» vorbeam despre transformarea unor rezultate bune în rezultate de excepție. Însă aici, în ne referim la convertirea rezultatelor excelente într-o companie excelentă durabilă. Aceasta este una dintre cele mai influente cărți contemporane. O carte care a zguduit din temelii lumea managementului. Și una dintre cele mai vândute cărți de profil.

Antreprenor la minut

Secretul creării și dezvoltării unei afaceri de succes

Autor(i): Dr. Kenneth Blanchard, Don Hutson, Ethan Willis,
Editura: Curtea Veche
Anul apariţiei: 2020
Pagini: 144 (13x20 cm)
Preţ: 40,00 Lei
Disponibilitate: în stoc

Veți descoperi o serie de perspective inedite asupra unor subiecte esențiale în afaceri: cum se pot pune baze solide pentru o firmă, în ce fel se asigură un flux continuu de numerar și ce înseamnă servicii excepționale.

Emotionomics

Cum să câștigi inimile și mințile oamenilor

Autor(i): Dan Hill
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2010
Pagini: 504 (14x20 cm)
Preţ: 56,84 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


Timp îndelungat, emoțiile au fost ignorate și la mare preț au fost rațiunea și eficiența. Numai că oamenii sunt influențați în primul rând de sentimente atunci când iau o decizie.

Dan Hill și-a propus să afle cum trebuie conduse companiile și afacerile în secolul XXI. În Emotionomics, face o analiză concisă a acelor idei din psihologie și psihiatrie care explică modul nostru de funcționare.

Emotionomics ne spune cum poate fi micșorată distanța dintre a spune și a simți. Codul emoțional, odată stăpânit, oferă cheia pentru o mai bună gestionare a dinamicii care determină vânzările și productivitatea unei companii.

Cum să livrezi fericire

Calea către profituri, pasiune și scop

Autor(i): Tony Hsieh
Editura: Publica
Colecţia: Co-Lecția de Antreprenoriat
Anul apariţiei: 2011
Pagini: 264 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

În Cartea „Cum să livrezi fericire“, Tony Hsieh, CEO-ul Zappos, ne împărtășește lecțiile pe care le-a învățat în viață și în afaceri, de la începutul cu administrarea unei ferme de râme și mai apoi a unei pizzerii, până la LinkExchange, Zappos și multe altele.

Scrisă într-un ritm alert și foarte pragmatic, cartea lui Tony ne arată cum o cultură organizațională foarte diferită de cele tradiționale reprezintă un model eficient de a atinge succesul și cum, prin a căuta să-i faci fericiți pe cei din jurul tău, te poate face mult mai fericit și pe tine.

Pagini cu rezultate:
12310