0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Dezvoltare personală
  3. Cărţi: Comunicare
  4. Confesiunile unui vorbitor public
Carte

Confesiunile unui vorbitor public

Confesiunile unui vorbitor public. Editura
CumpărDetalii carte

Autor(i): Scott Berkun
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2012
Pagini: 280 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

În această carte plină de haz şi extrem de practică, scriitorul şi vorbitorul profesionist Scott Berkun ne dezvăluie tehnicile folosite de marii oratori şi ne arată cum le poate utiliza oricine pentru a comunica mai bine.

Managerilor şi profesorilor – şi oricui comunică şi se aşteaptă să fie ascultaţi – cartea „Confesiunile unui vorbitor public“ le oferă punctul de vedere al unui iniţiat despre cum să prezinţi idei într-un mod eficient.

Este o călătorie unică, distractivă şi plină de învăţăminte printre dificultăţile şi reuşitele trăite de Scott de-a lungul celor peste 15 ani în care a ţinut frecvent discursuri unor categorii diverse de persoane.

„O perspectivă memorabilă, înviorătoare şi amuzantă asupra unui lucru esenţial: ceea ce comunicăm.“ (Chris Anderson, redactor-şef Wired)

„Dacă trebuie să susţii doar un singur discurs în toată viaţa ta, chiar şi numai Capitolul 5 îşi merită preţul acestei cărţi. Cartea „Confesiunile unui vorbitor public“ îţi arată capcanele care pot transforma o idee bună într-un discurs prost, totul împachetat în stilul antrenant al lui Berkun, care ştie să prezinte informaţiile istorice şi ştiinţifice într-un mod atrăgător.“ (Matt Waite, câştigător al Premiului Pulitzer în 2009)

„Scott Berkun le spune pe bune. Indiferent dacă urmează să vorbeşti în faţa a zece oameni sau a o mie de persoane, vei descoperi secrete care îţi vor îmbunătăţi abilităţile de comunicare.“ (Tony Hsieh, CEO Zappos.com)

„Dincolo de abilităţi, performanţa unui lider sau manager rezidă în modul în care reuşeşte să motiveze, să transmită idei clare şi să câştige încrederea celorlalţi. E lecţia pe care o predăm de fiecare dată cursanţilor noştri, succesul atârnă de forţa unui discurs – «povestea» care îndeamnă la acţiune. O lectură indispensabilă pentru toţi cei care produc rezultate prin oameni!“ (Madi Rădulescu, Managing Partner MMM Consulting)