0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Dezvoltare personală
  3. Cărţi: Comunicare
  4. Abilităţi de comunicare
Carte

Abilităţi de comunicare

Abilităţi de comunicare. Editura
CumpărDetalii carte

Autor(i): Allan Pease
Editura: Curtea Veche
Colecţia: Seria Allan & Barbara Pease
Anul apariţiei: 2007
Pagini: 104 (13x20 cm)
Preţ: 17,34 Lei
Disponibilitate: în stoc

Toţi îi admirăm pe cei care par să aibă o abilitate înnăscută de a intra într-o situaţie socială nefamiliară şi de a-i angrena pe ceilalţi în conversaţie.

Aceşti oameni au ceea ce este considerată deseori „charismă“.

În timp ce unii se întreabă cum procedează, cei mai mulţi presupun că au, probabil, un talent „înnăscut“.

Adevărul este că acea „charismă“ este un talent dobândit al oamenilor cu autoritate, şi ca orice talent dobândit se poate învăţa, poate fi consolidat şi perfecţionat, dacă ai informaţiile necesare şi voinţa de a învăţa.

„Abilităţi de comunicare“ vă spune ce calităţi vă trebuie pentru a avea autoritate asupra celorlalţi. Când vă veţi valorifica aceste calităţi, să nu vă mire dacă oamenii vor începe să vă întrebe: „De unde ai această abilitate de a vorbi atât de convingător cu oamenii?“ Chiar dacă nu vă vor pune această întrebare, cu siguranţă se vor gândi la ea, aşa cum v-aţi gândit şi voi.ă

Cuprinsul cărţii: „Abilităţi de comunicare“

  • Introducere
  • Casa de la jumătatea drumului
  • Cele trei elemente esenţiale ale naturii umane
    • De ce e important să te simţi important
    • Oamenii sunt interesaţi în primul rând de propria persoană
    • Legea naturală a reciprocităţii
  • Secţiunea A: Cum îi faceţi pe oameni să se simtă importanţi
  • Secţiunea B: Cum să fiţi buni interlocutori
    • Cum să vorbiţi cu oamenii
    • Cum să puneţi întrebări importante
    • Cum să începeţi o conversaţie
    • Cum să menţineţi conversaţia
    • Cum să menţineţi interesul celorlalţi în conversaţie
    • Cum să câştigaţi spontan încrederea oamenilor
    • Cum să simpatizaţi cu oamenii
    • Cum să fiţi de acord cu toată lumea
    • Cum să creaţi „energii pozitive“ în jurul vostru
    • Cum să-i determinaţi pe oameni să spună „da“
    • Cum să vă faceţi ascultate de bărbaţi
    • Cum să vorbiţi ca să vă asculte femeile
    • Cele 17 expresii ineficiente pe care trebuie să le eliminaţi din vocabularul vostru
    • Cele mai eficiente 12 cuvinte pe care le puteţi folosi
    • Transformaţi formulările negative în formulări pozitive
    • Cum să tratezi frica şi îngrijorarea
  • Secţiunea C: Prezentări de afaceri
    • Cum să faceţi o primă impresie durabilă
    • Cum să trataţi criticile în afaceri
    • Cel mai răspicat mod de a răspunde la telefon
    • Cum să mustraţi sau să criticaţi pe cineva
    • Cum să rostiţi un discurs convingător
    • Cum să folosiţi o prezentare vizuală
    • Cum să decideţi unde să vă aşezaţi la un interviu
    • Zece strategii câştigătoare ale limbajului corporal
  • Concluzie
  • Referinţe