0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Afaceri
  3. Cărţi: Management
  4. Change by design
Carte

Change by design

Change by design. Editura
CumpărDetalii carte

Cum transformă gândirea specifică designului organizaţiile şi inspiră inovaţia

Autor(i): Tim Brown
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2012
Pagini: 288 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Change by design este o călătorie prin câteva dintre stadiile importante ale gândirii specifice designului. Nu se doreşte a fi un ghid de genul «cum să», căci, în ultimă instanţă, aceste abilităţi se deprind cel mai bine prin practică. Speranţa mea este că voi reuşi să furnizez un sistem de referinţă, care îl va ajuta pe cititor să identifice principiile şi practicile caracteristice unei gândiri de tip design remarcabile. După cum sugerez în capitolul 6, gândirea-design înfloreşte într-o bogată cultură a artei povestirii şi, în acest spirit, voi explora multe dintre aceste idei relatând poveşti extrase din experienţa IDEO, ca şi a altor companii şi organizaţii.“ (Tim Brown)

„E ca şi cum ai lua lecţii de golf de la antrenorul lui Tiger Woods. Organizaţia condusă de Tim Brown, IDEO, a câştigat mai multe premii pentru design inovativ decât orice altă companie din lume. Aşa că, dacă doriţi să fiţi inovatori la locul de muncă, cel mai bine ar fi să învăţaţi acest lucru de la un campion.“ (Chip Heath, autorul cărţii Made to Stick)

„Tim Brown comunică ce are de spus printr-o combinaţie unică de profunzime, pragmatism şi entuziasm. Evită capcana de a prezenta gândirea specifică designului drept un panaceu, concentrându-se în schimb pe evidenţierea atât a punctelor slabe, cât şi a celor forte.“ (New York Times)

„O carte extraordinară, în care Tim Brown argumentează de ce gândirea specifică designului trebuie să penetreze toate nivelele ierarhice ale unei organizaţii.“ (Gary Hamel, autorul cărţii „Ce contează acum“)

„Cartea lui Tim Brown se adresează în special liderilor creativi, care au înţeles că pentru a se «reinventa» trebuie să-şi concentreze atenţia asupra dimensiunii umane. În acelaşi mod, gândirea specifică designului, centrată pe experienţa umană, ne poate îndruma spre următorul pas: transferul abilităţii de a crea produse către generarea unei adevărate experienţe pentru utilizatori.“ (Christophe Weller, Managing Partner COS)