0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Afaceri
  3. Cărţi: Management
  4. Viitorul managementului
Carte

Viitorul managementului

Viitorul managementului. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Noul ghid pentru managerii secolului XXI

Autor(i): Gary Hamel, Bill Breen
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2010
Pagini: 344 (14x20 cm)
Preţ: 52,98 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Aceasta este o carte destinată visătorilor şi oamenilor de acţiune. A fost scrisă pentru toţi cei care se simt sufocaţi de birocraţie, care se tem că «sistemul» acţionează împotriva inovaţiei, care cred, în secret, că gâtul sticlei este în partea de sus a sticlei, care se întreabă de ce lucrul în corporaţii trebuie să fie atât de lipsit de spirit, care cred că angajaţii sunt suficient de inteligenţi pentru a-şi organiza singuri munca, care ştiu că «managementul», aşa cum este el practicat acum, e mai degrabă un obstacol în calea succesului – şi care vor să facă ceva în această privinţă.

„Timp de un secol, oamenii au lucrat în nişte închisori construite de managementul erei industriale – perioadă care le-a irosit energia, creativitatea şi potenţialul uman. Hamel prezintă cu maximum de claritate limitele acestei epoci. Mai mult, el propune o viziune înălţătoare şi necesară pentru viitorul managementului, care nu este doar mai umană, dar are şi potenţialul de a scoate tot ce e mai bun în noi.“ (Richard Florida, profesor de business şi creativitate, Rotman School of Management, autor al cărţii „The Rise of the Creative Class“)

„Cartea aceasta ne pune la dispoziţie instrumente pentru implementarea unei schimbări fundamentale şi constituie cel mai solid sprijin pe care îl putem folosi în efortul, de multe ori dureros, de a transforma modul tradiţional în care ne-am obişnuit să facem management în altceva, ceva revoluţionar, ceva spectaculos, ceva nou şi diferit.“ (Costea Dumitrescu, senior partner, Ascendis)

„Gary Hamel ştie că managementul nu este o colecţie de reţete pentru cele mai eficiente practici din ultimul timp, ci un sistem de inovaţie continuă care vizează perfecţionarea pe termen lung a unei companii în perpetuă evoluare. Viitorul managementului conţine reguli esenţiale pe care trebuie să le urmaţi dacă vreţi să aveţi o poziţie centrală în procesul de adaptare şi schimbare organizaţională.“ (Francis Fukuyama, director, Johns Hopkins University)