0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Afaceri
  3. Cărţi: Marketing
  4. Toţi marketerii <s>sunt mincinoşi</s> spun poveşti
Carte

Toţi marketerii sunt mincinoşi spun poveşti

Toţi marketerii <s>sunt mincinoşi</s> spun poveşti. Editura
CumpărDetalii carte

Talentul de a spune poveşti autentice într-o lume sceptică

Autor(i): Seth Godin
Editura: Curtea Veche
Colecţia: Outliers
Anul apariţiei: 2015
Pagini: 166 (13x20 cm)
Preţ: 27,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

  • Suntem convinşi că vinul are un gust mai bun dacă-l bem dintr-un pahar scump.
  • Ni se pare acceptabil ca un Porsche de 80 000 de dolari să-i fie net superior unui Volkswagen de 36 000 de dolari, care este practic acelaşi fel de maşină.
  • Admitem fără rezerve că pantofii sport de 125 de dolari sunt mai comozi (şi arată mai bine) decât varianta lor de 25 de dolari.
Ce altceva este publicitatea, dacă nu efortul de a vinde ceva cu ajutorul unei poveşti frumoase?Într-o lume în care majoritatea oamenilor au un număr infinit de opţiuni, dar prea puţin timp pentru a le analiza pe toate, marketingul adevărat înseamnă să spui povestea diferită.

Toţi marketerii spun poveşti!

Iar când o fac aşa cum trebuie, îi credem. Şi dacă e să-l ascultăm pe Seth Godin, adevăraţii marketeri nu vorbesc despre date tehnice, nici măcar despre beneficii. Dimpotrivă, ei spun o poveste – una în care vrem să credem, indiferent dacă are sau nu legătură cu realitatea.

Marketerii dau greş atunci când joacă murdar şi sunt egoişti, după cum o dovedesc telemarketerii, companiile producătoare de ţigarete şi politicienii corupţi.

Ai grijă: dacă povestea ta nu este autentică, vei depăşi limita dintre iluzie şi fraudă! Vrei să te asiguri că nu ajungi la stâlpul infamiei în lumea afacerilor?

Foloseşte cele trei întrebări de control oferite de Seth Godin:

  • Care-i povestea ta?
  • Cei care au nevoie de această poveste vor crede în ea?
  • Este povestea ta adevărată?
Savurează pe îndelete cea mai importantă şi mai controversată carte a lui Godin despre arta marketingului!„Toţi marketerii spun poveşti!“ a fost inclusă în Top 100 al celor mai vândute cărţi pe Amazon şi prezentată în Miami Herald, New York Times şi Chicago Tribune.

Comentarii despre cartea „Toţi marketerii sunt mincinoşi“

„Ia-i pe Leo Burnett, David Ogilvy, Bill Bernbach şi Mark Twain. Combină-le creierele şi rade-le tot părul de pe cap. Pe cine obţii? Pe Seth Godin.“ (Jay Levinson)

„În fiecare an, mii de autori publică lucrări de afaceri, însă numai câţiva devin vedete şi intră în elita mondială. Încă şi mai puţini dintre aceştia se pot lăuda că, după chipul şi asemănarea lor, a fost creată o păpuşă – unul singur, mai exact. Godin ne oferă o combinaţie inimitabilă de gândire contrafactuală şi simţ al umorului.“ (BusinessWeek)

„Godin e cel mai bun exemplu pentru validitatea teoriilor sale: semizeu al internetului, autor de bestselleruri, orator solicitat, întreprinzător de succes, expert în marketing şi blogger de top. Este preţuit în special pentru felul în care analizează fenomenul internaut, iar eseurile şi opiniile sale sunt citate pe scară largă, atât online, cât şi offline.“

Cuprinsul cărţii: „Toţi marketerii sunt mincinoşi spun poveşti“

  • Mulţumiri
  • Prefaţă
  • Noţiuni de bază
  • Înţelegi marketingul?
  • Pasul 1: Modelele şi viziunea lor asupra lumii au ajuns acolo înaintea ta
  • Pasul 2: Oamenii observă doar ceea ce este nou, abia apoi fac o presupunere
  • Pasul 3: Povestea începe cu prima impresie
  • Pasul 4: Marii marketeri spun poveşti credibile
  • Exemple: Poveşti create în jurul unor viziuni asupra lumii
  • Observaţii importante: Păcăleli şi înşelătorii
  • Pasul 5: Marketerii autentici prosperă
  • Concurenţa într-o lume a minciunii
  • Remarcabil? Vaca nu a părăsit clădirea
  • Bonus 1: Maeştrii povestitori şi aceia care încă încearcă
  • Bonus 2: Secvenţe avansate
  • Cărţi bune de citit
  • Şi acum, ce facem?
  • Care e povestea ta?