0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Listă colecţii
  3. Colecţia „Brand Minds“

Colecţia „Brand Minds“


Colecţia „Brand Minds“


Funky Business

Talentul face capitalul să danseze

Autor(i): Jonas Ridderstrale, Dr. Kjell A. Nordström,
Editura: Publica
Colecţia: Brand Minds
Anul apariţiei: 2007
Pagini: 311 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în stoc

În „Funky Business“, Kjell Nordström și Jonas Ridderstråle lansează un manifest al noii lumi a afacerilor. Uitați ce-a fost înainte; aici se scrie viitorul organizațiilor și al liderilor. Toți suntem condamnați la libertate. Trebuie să înțelegem ce pune în mișcare societatea de mâine. Nu putem lăsa pe seama politicienilor și a directorilor această responsabilitate.

A vinde e omenește

Adevărul surprinzător despre cum să-i convingi pe ceilalți

Autor(i): Daniel H. Pink
Editura: Publica
Colecţia: Brand Minds
Anul apariţiei: 2013
Pagini: 302 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Aceasta este o carte despre vânzări. Dar nu seamănă cu nicio carte despre vânzări pe care ați citit-o (sau ignorat-o) până acum. Asta deoarece vânzările, în toate formele - fie că vorbim de Buick-uri sau de prezentarea unor idei într-o ședință- s-au schimbat mai mult în ultimii zece ani decât în întreg secolul trecut. Majoritatea lucrurilor pe care credem că le înțelegem în legătură cu vânzările sunt construite pe o fundație de principii care s-a năruit.

David și Goliat

Outsideri, inadaptați și arta luptei cu giganții

Autor(i): Malcolm Gladwell
Editura: Publica
Colecţia: Brand Minds
Anul apariţiei: 2013
Pagini: 312 (14x20 cm)
Preţ: 55,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

„David și Goliat“ este o carte despre ceea ce se întâmplă atunci când oameni obișnuiți dau piept cu giganții. Prin „giganți“ înțeleg adversari puternici de orice fel – de la armate și războinici grozavi până la dizabilitate, nenoroc și asuprire.

Blink

Decizii bune în 2 secunde

Autor(i): Malcolm Gladwell
Editura: Publica
Colecţia: Brand Minds
Anul apariţiei: 2011
Pagini: 288 (14x20 cm)
Preţ: 55,00 Lei
Disponibilitate: în stoc

Pornind de la studii de ultimă oră din domeniul neuroștiinței și al psihologiei pentru a demonstra că diferența dintre o decizie bună și una greșită nu stă atât în volumul de informații cu care lucrăm, cât în capacitatea de a ne concentra asupra unor detalii esențiale, Gladwell ne învață cum putem lua decizii mai bune – acasă, la birou și în viața de zi cu zi.

Adevărul (cinstit) despre necinste

Cum îi mințim pe toți - dar mai ales pe noi înșine

Autor(i): Dan Ariely
Editura: Publica
Colecţia: Brand Minds
Anul apariţiei: 2012
Pagini: 288 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Cu ajutorul unor convingătoare descoperiri personale și academice, „Adevărul (cinstit) despre necinste“ va schimba felul în care ne vedem pe noi înșine, acțiunile noastre și pe ceilalți.

Contagios

Cum se răspândesc ideile

Autor(i): Jonah Berger
Editura: Publica
Colecţia: Brand Minds
Anul apariţiei: 2015
Pagini: 14*20 (14x20 cm)
Preţ: 55,00 Lei
Disponibilitate: în stoc

În această carte veți afla care sunt cele șase principii de bază care fac ca tot felul de lucruri să devină captivante, pornind de la produse de larg consum și inițiative politice, la zvonuri și filmulețe postate pe YouTube.

Ce a văzut câinele

Și alte aventuri

Autor(i): Malcolm Gladwell
Editura: Publica
Colecţia: Brand Minds
Anul apariţiei: 2012
Pagini: 456 (14x20 cm)
Preţ: 52,98 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Malcolm Gladwell e un scriitor cu numeroase înzestrări. Flerul său pentru poveștile mai puțin cunoscute și încă neistorisite îl vor face pe cititor să mormăie: „Măi să fie, nu știam!“ Evită temele uzate, morala ieftină și înțelepciunea convențională, încurajând cititorul să regândească totul, într-o lumină diferită. Unele capitole sunt adevărate capodopere ale artei eseului.

Expresul urban

15 reguli urbane pentru a naviga în noua lume modelată de femei și orașe

Autor(i): Dr. Kjell A. Nordström, Per Schlingmann,
Editura: Publica
Colecţia: Brand Minds
Anul apariţiei: 2015
Pagini: 216 (14x20 cm)
Preţ: 37,57 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

În „Expresul urban“, Kjell Nordström și Per Schlingmann oferă instrumentele, perspectivele și ghidurile necesare pentru a naviga în noua realitate emergentă.

„Expresul urban“ este un manual despre cum să cucerești lumea și să devii o figură centrală în petrecerea urbană.

Descoperă-ți propriul DE CE

Ghid practic pentru ca tu și echipa ta să vă găsiți menirea

Autor(i): Simon Sinek, Peter Docker, David Mead
Editura: Publica
Colecţia: Brand Minds
Anul apariţiei: 2018
Pagini: 256 (18x23 cm)
Preţ: 69,00 Lei
Disponibilitate: în stoc

Cartea de față, „Descoperă-ți propriul DE CE“, duce mai departe misiunea din „Începe cu DE CE“ și îți arată cum poți pune în aplicare cele mai profunde idei ale lui Simon Sinek pentru a avea mai multă inspirație în ceea ce faci și, prin asta, pentru a-i motiva la rândul tău pe cei din jur.

Când

Secretele științifice ale momentului perfect

Autor(i): Daniel H. Pink
Editura: Publica
Colecţia: Brand Minds
Anul apariţiei: 2018
Pagini: 320 (14x21 cm)
Preţ: 49,00 Lei
Disponibilitate: în stoc

Cu toții știm, în teorie, că este bine să ne dăm timp și să facem lucrurile la momentul potrivit. De cele mai multe ori, ne gândim la asta ca la o artă. Însă Daniel Pink ne arată că timpul este o știință, o ecuație pe care o poți rezolva dacă vrei să muncești mai inteligent și să trăiești mai bine.

Pagini cu rezultate:
1234