0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Listă colecţii
  3. Colecţia „Brand Minds“

Colecţia „Brand Minds“ (pag. 2)

Dolari și rațiune

De ce înțelegem greșit banii și cum putem să-i cheltuim mai înțelept?

Autor(i): Dan Ariely, Jeff Kreisler
Editura: Publica
Colecţia: Brand Minds
Anul apariţiei: 2018
Pagini: 368 (14x21 cm)
Preţ: 49,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Fascinantă, antrenantă, amuzantă și concisă, „Dolari și rațiune“ ne oferă instrumentele practice de care avem nevoie pentru a înțelege și a ne îmbunătăți alegerile financiare pe care le facem, pentru a economisi și a cheltui mai înțelept și, în cele din urmă, pentru a trăi mai bine.

Asta înseamnă marketing

Nu poți fi văzut până nu înveți să vezi

Autor(i): Seth Godin
Editura: Publica
Colecţia: Brand Minds
Anul apariţiei: 2019
Pagini: 272 (14x21 cm)
Preţ: 49,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

E timpul ca marketerii să nu mai mintă, să nu mai trimită spam și să nu se mai simtă vinovați cu privire la munca lor.

De vorbă cu necunoscuți

Ce ar trebui să știm despre oamenii pe care nu îi cunoaștem

Autor(i): Malcolm Gladwell
Editura: Publica
Colecţia: Brand Minds
Anul apariţiei: 2019
Pagini: 416 (14x21 cm)
Preţ: 55,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Malcolm Gladwell oferă o examinare solidă a interacțiunilor noastre cu necunoscuții – și a motivelor pentru care acestea eșuează frecvent.

Și, pentru că nu știm cum să stăm de vorbă cu necunoscuții, generăm conflicte și neînțelegeri în modalități care au un efect profund asupra vieților noastre și asupra lumii.

Pagini cu rezultate:
1234