0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Listă edituri
  3. Editura „Curtea Veche“ (pag. 5)

Editura „Curtea Veche“ (pag. 5)

Cum să scăpaţi de obiceiurile proaste

Cum să scăpaţi de obiceiurile proaste. Editura
CumpărDetalii carte

Autor(i): Suzanne LeVert, Dr. Gary McClain
Editura: Curtea Veche
Anul apariţiei: 2006
Pagini: 328 (16x23 cm)
Preţ: 26,97 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Ştiţi că e dificilă renunţarea la un prost obicei, pentru că aţi încercat. Fie că e vorba de fumat, de rosul unghiilor sau de amânare, aţi tot încercat şi… aţi eşuat!

Nu renunţaţi! Într-adevăr, e greu să scapi de obiceiurile proaste, dar e posibil, iar această carte vă oferă metode pentru a reuşi.

Nobleţea spiritului

Nobleţea spiritului. Editura
CumpărDetalii carte

Un ideal uitat

Autor(i): Rob Riemen
Editura: Curtea Veche
Anul apariţiei: 2008
Pagini: 176 (13x20 cm)
Preţ: 19,27 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Cartea este un manifest împotriva capitulării morale şi un apel pentru rezistenţa spiritului în raport cu diversele încarnări ale demonismului nihilist.

Marea putere a micii afaceri

Marea putere a micii afaceri. Editura
CumpărDetalii carte

Autor(i): Jamie S. Walters
Editura: Curtea Veche
Colecţia: Profit
Anul apariţiei: 2006
Pagini: 280 (14x20 cm)
Preţ: 21,19 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Cartea are menirea să valideze, să provoace şi să extindă cunoştinţele cititorului. Dezvăluie aspecte ale evoluţiei a peste şaptezeci de mici întreprinzători intervievaţi, oferind concepte şi informaţii care permit formarea unei imagini panoramice a micii întreprinderi.

Dacă până azi nu aţi avut încă îndrăzneala de a porni pe cont propriu, găsiţi aici toate argumentele să o faceţi acum.

Branding Romania

Branding Romania. Editura
CumpărDetalii carte

Cum (ne)promovăm imaginea de ţară

Autor(i): Alina Dolea, Adriana Ţăruş
Editura: Curtea Veche
Colecţia: Relaţii publice internaţionale
Anul apariţiei: 2009
Pagini: 232 (13x20 cm)
Preţ: 23,12 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

„Branding Romania“ este prima carte dedicată campaniilor de promovarea a imaginii ţării în străinătate. Nu se vrea o lecţie despre brand şi nici o culegere de bune practici pentru crearea unui brand de ţară pentru România.

Pagini cu rezultate:
13456740