0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Listă edituri
  3. Editura „Publica“ (pag. 17)

Editura „Publica“ (pag. 17)

Iraţionalitatea benefică

Iraţionalitatea benefică. Editura
CumpărDetalii carte

Avantajele neaşteptate ale sfidării logicii la serviciu şi acasă

Autor(i): Dan Ariely
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2011
Pagini: 344 (14x20 cm)
Preţ: 52,98 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

În cartea „Iraţionalitatea benefică“, autorul ne dezvăluie surprinzătoarele efecte negative şi pozitive pe care iraţionalitatea le poate genera în viaţa noastră.

Poate supravieţui capitalismul?

Poate supravieţui capitalismul?. Editura
CumpărDetalii carte

Distrugerea creatoare şi viitorul economiei globale

Autor(i): Joseph A. Schumpeter
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2011
Pagini: 192 (14x20 cm)
Preţ: 52,98 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Volumul „Poate supravieţui capitalismul?“, considerat de mulţi economişti ca fiind cea mai reuşită analiză scrisă vreodată pe tema capitalismului, prezintă teoria lui Joseph A. Schumpeter cu privire la „distrugerea creatoare“. Potrivit acesteia, în economiile capitaliste, noile inovaţii erodează poziţia firmelor vechi oferind, în acelaşi timp, căi noi şi nebănuite de creştere economică.

Cultura serviciilor superioare

Cultura serviciilor superioare. Editura
CumpărDetalii carte

Metoda confirmată prin care să vă încântaţi clienţii, colegii şi pe toţi cei care vă ies în cale

Autor(i): Ron Kaufman
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2013
Pagini: 376 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Ron Kaufman ne poartă într-o călătorie în noua lume a serviciilor. Prin intermediul unor studii de caz dinamice şi a unor exemple de bună practică, veţi afla în ce fel au schimbat regulile jocului cele mai mari companii din lume şi cum puteţi urma calea spre transformarea superioară a serviciilor.

Descoperă-ţi Elementul

Descoperă-ţi Elementul. Editura
CumpărDetalii carte

Cum să-ţi afli talentele şi pasiunile şi cum să-ţi transformi viaţa

Autor(i): Ken Robinson
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2014
Pagini: 304 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Expediţia în căutarea Elementului tău este realmente o călătorie pe două căi. Este o călătorie interioară, menită să exploreze ce se află în tine; este o călătorie în afară, menită să exploreze oportunităţile din lumea ce te înconjoară.

Scopul acestei cărţi este să te ajute să-ţi găseşti calea.

Coaching pentru performanţă

Coaching pentru performanţă. Editura
CumpărDetalii carte

Practica şi principiile coachingului şi ale leadershipului

Autor(i): Sir John Whitmore
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2014
Pagini: 244 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

„Coaching pentru performanţă“ ilustrează ceea ce înseamnă coaching cu adevărat, la ce foloseşte, când şi în ce măsură poate fi folosit şi cine îl poate practica aşa cum trebuie.

Super Freakonomics

Super Freakonomics. Editura
CumpărDetalii carte

Răcirea globală, patriotismul prostituatelor şi motivele pentru care teroriştii-kamikaze ar trebui să-şi facă asigurare de viaţă

Autor(i): Stephen J. Dubner, Dr. Steven D. Levitt
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2010
Pagini: 320 (14x20 cm)
Preţ: 52,98 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Pentru Dubner şi Levitt, economia nu este doar o disciplină care se studiază în universităţi, nici simplă explicaţie matematică. Economia este pentru ei una dintre dimensiunile lumii în care trăim zi de zi şi din acest motiv au optat pentru „freakonomie“, adică pentru reabilitarea banalului prin apelul la bizarerii statistice şi logice.

Change by design

Change by design. Editura
CumpărDetalii carte

Cum transformă gândirea specifică designului organizaţiile şi inspiră inovaţia

Autor(i): Tim Brown
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2012
Pagini: 288 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Cartea lui Tim Brown se adresează în special liderilor creativi, care au înţeles că pentru a se «reinventa» trebuie să-şi concentreze atenţia asupra dimensiunii umane. În acelaşi mod, gândirea specifică designului, centrată pe experienţa umană, ne poate îndruma spre următorul pas: transferul abilităţii de a crea produse către generarea unei adevărate experienţe pentru utilizatori.

Design of Business

Design of Business. Editura
CumpărDetalii carte

Cum să transformi principiile de design în avantaj competitiv

Autor(i): Malcolm Gladwell
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2010
Pagini: 184 (14x20 cm)
Preţ: 37,57 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Cele mai multe companii vor să inoveze. Să vină cu ceva care să schimbe lumea, ca iPod sau ca Facebook.

Unele fac eforturi, investesc în dezvoltare, plătesc designeri, consultanţi şi aşa mai departe. Dar rezultatele nu sunt decât rareori pe măsura eforturilor.

Orice reclamaţie este un cadou

Orice reclamaţie este un cadou. Editura
CumpărDetalii carte

Cum să recâştigăm loialitatea clienţilor când lucrurile nu merg bine

Autor(i): Janelle Barlow, Claus Møller
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2010
Pagini: 427 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

O reclamaţie este un cadou pentru că e începutul unui dialog între companie şi clienţii ei, putând fi folosită pentru a creşte calitatea produselor şi a serviciilor. Chiar şi cele mai incomode reclamaţii pot fi folosite pentru a câştiga capital de imagine şi pentru a îmbunătăţi performanţa companiei.

Pagini cu rezultate:
1151617181922