0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Afaceri
  3. Cărţi: Management
  4. Business Model Generation
Carte

Business Model Generation

Business Model Generation. Editura
CumpărDetalii carte

Autor(i): Dr. Alexander Osterwalder, Dr. Yves Pigneur, Alan Smith
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2017
Pagini: 282 (23x19 cm)
Preţ: 99,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Modelele de afaceri noi, dar disruptive sunt emblematice pentru generaţia noastră. Cu toate acestea, nu sunt pe deplin înţelese, chiar dacă transformă mediile competitive din industrii.

„Business Model Generation“ îţi oferă instrumente puternice, simple şi testate pentru înţelegerea, crearea, reglarea şi implementarea modelelor de afaceri.

Schimbă modul în care priveşti modelele de afaceri

„Business Model Generation“ te va învăţa tehnici influente şi practice de inovaţie, folosite în prezent de cele mai importante companii din întreaga lume. Vei afla cum să înţelegi, să proiectezi şi să implementezi în mod sistematic un nou model de afaceri – sau să analizezi şi să optimizezi unul vechi.

Creată în colaborare cu 470 specialişti din domeniul strategiei

„Business Model Generation“ pune în practică ceea ce promovează. A fost scrisă în colaborare cu 470 de utilizatori din 45 de ţări ai tabloului modelului de afaceri şi a fost finanţată şi produsă independent de industria editorială tradiţională. Dispune de un design foarte bine integrat, care captează atenţia şi care permite o aplicabilitate imediată.

Concepută pentru cei care acţionează

„Business Model Generation“ este pentru cei pregătiţi să renunţe la gândirea demodată şi să adopte modele noi, inovatoare şi creatoare de valoare: directori, consultanţi, antreprenori – şi lideri ai tuturor organizaţiilor.

„Business Model Generation“ este un manual practic, motivaţional, pentru oricine depune eforturi să îmbunătăţească un model de afaceri – sau să creeze unul nou.

Spre deosebire de alte manuale de management, volumul scris de Alexander Osterwalder şi Yves Pigneur propune o „hartă“ a unei organizaţii clădite pe nouă piloni (printre care segmentele de clienţi, propunerea de valoare, canalele, resursele‑cheie) – o construcţie dinamică, la care lucrează reprezentanţi din mai multe departamente, nu doar directorii executivi.

Este o carte foarte utilă celor care aspiră să devină antreprenori, dar şi profesioniştilor din diverse domenii, care doresc să afle mai multe despre modelele de afaceri.

Bogdan Ion, country managing partner EY Romania & Moldova