0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Afaceri
  3. Cărţi: Management
  4. Trecerea la oceanul albastru
Carte

Trecerea la oceanul albastru

Trecerea la oceanul albastru. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Dincolo de concurenţă. Paşi demonstraţi pentru a inspira încredere şi a determina progresul

Autor(i): W. Chan Kim, Renée Mauborgne,
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2018
Pagini: 368 (14x21 cm)
Preţ: 49,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

„Trecerea la oceanul albastru“ este ghidul complet care vă va ajuta, pe tine, echipa ta şi întreaga organizaţie să treceţi la un nou nivel de încredere şi dezvoltare şi să creaţi pieţe noi.

Indiferent dacă aveţi un startup cu fonduri limitate, o organizaţie nonprofit sau o companie mare şi consacrată, care se confruntă cu obstacole birocratice, „Trecerea la oceanul albastru“ vă va arăta cum să treceţi din oceanele roşii, aglomerate de concurenţă, în oceanele albastre, cu spaţiu de piaţă indubitabil şi creştere explozivă.

În 2005, renumiţii profesori W. Chan Kim şi Renée Mauborgne au schimbat definitiv peisajul afacerilor internaţionale cu volumul „Strategia oceanului albastru“, care avea să ocupe poziţia de bestseller internaţional pentru mai bine de 100 de săptămâni, să se vândă în peste 3,6 milioane de copii, să fie tradus în 44 de limbi şi să dea naştere unei mişcări dinamice.

Acum, după alţi zece ani de cercetări intensive, Kim şi Mauborgne sunt gata să schimbe din nou cursul conversaţiei.

Pe măsură ce lideri şi manageri din toată lumea au adoptat teoria lor şi au început să-şi regândească radical strategiile de business, mulţi au descoperit că erau blocaţi într-un ocean roşu. Însă nu ştiau cum să înceapă procesul de trecere spre apele albastre, care ar fi însemnat adeseori să-i convingă pe membrii propriilor echipe să accepte un concept care intra în conflict direct cu regulile consacrate ale propriilor industrii. Antreprenorii căutau paşi concreţi şi un proces sistematic pe care să-l urmeze pentru a crea şi a captura oceane albastre cu riscuri minime.

În „Trecerea la oceanul albastru“, Kim şi Mauborgne înfruntă direct această provocare, analizând şi comparând succesele şi eşecurile unor proiecte de trecere la oceanul albastru din toată lumea, provocate de mişcarea care a început acum mai bine de 30 de ani.

Prin studierea unei game largi de sectoare, de la companii B2C şi B2B la organizaţii publice, nonprofit sau guvernamentale, autorii au înţeles procesul de creare de pieţe noi şi de dezvoltare, care deblochează creativitatea oamenilor şi încrederea lor de a acţiona.

Cu o abordare sistematică în cinci paşi, care include detalii despre psihologia umană, pentru a le mări angajaţilor încrederea în reuşită, volumul de faţă îşi propune să vă ajute să găsiţi punctul de pornire potrivit şi să creaţi cea mai bună echipă cu putinţă. Kim şi Mauborgne oferă instrumente de creare a pieţelor.

Acestea vă vor ajuta să înţelegeţi mai bine unde vă aflaţi şi cum aţi putea să continuaţi să vă dezvoltaţi, după care vă va arăta cum să vă reimaginaţi graniţele pieţelor, să dezvoltaţi şi să alegeţi o strategie de trecere la oceanul albastru. Nu în ultimul rând, cartea prezintă moduri de a testa şi, ulterior, de a lansa cea mai bună trecere la oceanul albastru.

Cu o mulţime de idei testate în mediul de afaceri, este o lectură esenţială pentru lideri, manageri, antreprenori sau orice alte persoane care doresc să-şi construiască un viitor strălucitor şi vă va ajuta să reuşiţi în propria călătorie spre oceanul albastru.

De la autorii care v-au adus una dintre cele mai emblematice şi mai importante cărţi de strategie scrise vreodată şi care au schimbat pentru totdeauna limbajul afacerilor prin conceptele de „oceane roşii“ şi „oceane albastre“, vine „Trecerea la oceanul albastru“

Cartea include numeroase exemple inspirate din lumea reală ale unor lideri din diverse industrii şi organizaţii care au făcut trecerea de la oceanele roşii ale concurenţei intense la oceanele albastre larg deschise, aplicând procesul şi instrumentele descrise aici. Veţi afla:

  • DE CE puteţi rata ocazii imense de creştere când vă concentraţi pe concurenţă şi CUM să vă extindeţi ideea de strategie dincolo de competiţie;
  • DE CE este limitant să consideraţi distrugerea şi perturbarea creativă ca fiind surse de inovare şi CUM vă puteţi dezvolta prin crearea lipsită de perturbaţii;
  • CUM poate oricine, din orice organizaţie (nu doar antreprenorii) să treacă din oceanele roşii în cele albastre, folosind procesul sistematic în cinci paşi din „Trecerea la oceanul albastru“;
  • DE CE încrederea angajaţilor este esenţială pentru a vă crea şi a vă pune în aplicare strategia de dezvoltare şi CUM s-o obţineţi;
  • DE CE nu trebuie să vă realizaţi strategia de dezvoltare pe baza condiţiilor existente din mediu şi din industrie şi CUM le puteţi modela în favoarea voastră, pentru a vă dezvolta.

Kim şi Mauborgne au scris un bestseller după altul. „Trecerea la oceanul albastru“ ia principiile inovatoare din prima lor lucrare şi oferă un plan inteligent şi sistematic pentru a ajuta orice organizaţie să treacă de la concurarea pe pieţele existente la crearea unor pieţe complet noi. Nu trebuie să fiţi antreprenori sau pasionaţi de tehnologie ca să profitaţi de aceste idei. Trebuie doar să fiţi dispuşi să puneţi la îndoială presupunerile din industrie, să puneţi întrebări noi şi – fiţi atenţi – să vă acceptaţi umanitatea.

Provocarea oricărei companii este să se dezvolte pe pieţe aglomerate şi competitive şi să facă acest lucru într-un mod inteligent, eficient şi uman.

În „Trecerea la oceanul albastru“, veţi găsi toate acestea şi nu doar atât, pe măsură ce autorii Kim şi Mauborgne vă poartă într-o călătorie care vă va deschide ochii asupra oportunităţilor de creştere neutilizate din domeniile voastre, fie că aveţi un startup, o firmă mică sau o companie din Fortune 500.

Ram Charan, CEO şi consilier, autorul „Execution“, bestseller New York Times