0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărți: Afaceri
  3. Cărți: Marketing
  4. Creatorii de hituri
Carte

Creatorii de hituri

Știința popularității într-o lume distrată

Autor(i): Derek Thompson
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2017
Pagini: 432 (14x21 cm)
Preţ: 49,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

În această lucrare de investigație originală, Derek Thompson dezvăluie psihologia ascunsă a motivelor pentru care ne plac anumite lucruri și explică economia piețelor culturale care ne conturează viețile fără să ne dăm seama.

Autorul demontează miturile siropoase despre crearea hiturilor care domină cultura pop și afacerile și ne arată că succesul nu depinde doar de calitate – unele dintre cele mai populare produse din istorie s-au aflat la un pas de eșec.

De la începuturile artei impresioniste până la viitorul Facebook, de la micii designeri de pe Etsy până la originile Star Wars, Derek Thompson nu lasă nimic necercetat, pentru a ne spune povestea fascinantă a modului în care funcționează cultura și a motivelor pentru care unele produse au priză la public.

În „Creatorii de hituri“, Derek Thompson investighează:

  • Legătura secretă dintre atractivitatea programelor postului ESPN și refrenele memorabile ale cântărețului The Weeknd;
  • Motivele pentru care Facebook este cel mai important ziar al lumii moderne;
  • Modul în care criticii publicității au anticipat ascensiunea lui Donald Trump;
  • Cum un școlar de clasa a V-a a lansat din întâmplare „Rock Around the Clock“, cel mai mare hit din istoria rock-and-rollului;
  • Motivele pentru care Barack Obama și autorii discursurilor lui se consideră compozitori;
  • Modul în care Disney a cucerit lumea și, cu toate acestea,viitorul hiturilor aparține amatorilor și indivizilor cu simț practic;
  • Cum un colecționar francez a creat canonul impresionist din pură întâmplare;
  • Dovezile care arată că hiturile muzicale nu sunt întotdeauna și cele mai bune;
  • Motivele pentru care aproape toate blockbusterele de la Hollywood sunt continuări, remake-uri și adaptări;
  • Modul în care statisticienii au demonstrat că „viralizarea“ este un mit.

Captivantă și plină de surprize legate de motivele pentru care unele idei prind avânt, iar altele nu se desprind niciodată de la sol. Această carte continuă ceea ce a început cartea „The Tipping Point“.

Originalii

De ceva vreme, Derek Thompson este una dintre cele mai strălucite voci noi ale jurnalismului american și, prin intermediul acestui volum, devine una dintre cele mai strălucite voci noi din lumea cărților de nonficțiune. „Creatorii de hituri“ oferă o perspectivă convingătoare asupra modului în care funcționează mass-media și a felului în care se răspândesc ideile.

„Creatorii de hituri“este o lectură fantastică, o combinație spumoasă de povestiri fascinante, date științifice de ultimă oră și sfaturi de business minunate. Thompson împărtășește mai multe idei interesante per paragraf decât orice alt scriitor din ziua de astăzi. Această carte este o biblie pentru oricine a încercat vreodată să promoveze ceva, de la produse, oameni și idei până la cărți, filme și seriale de televiziune.

O explorare fascinantă a relației dintre vocație și sârguință, o analiză a modurilor în care totul – de la imigrație până la distribuție – contribuie la modelarea imaginației populare. După ce o vei citi, probabil că nu te vei mai uita cu aceiași ochi la filmul sau cântecul preferat. O lectură obligatorie pentru oricine lucrează în industria divertismentului.

Simon Kinberg, producătorul filmului Marțianul, scenarist și producător pentru filmele din seria X-MEN