0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Afaceri
  3. Cum să scrii reclame de succes
Carte

Cum să scrii reclame de succes

Cum să scrii reclame de succes. Editura
Detalii carte

Autor(i): Dominic Gettins
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2009
Pagini: 220 (14x20 cm)
Preţ: 37,57 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


Trăim în aglomeraţie. Trăim într-o aglomeraţie de mesaje publicitare. Cu o ironie amară, Mark Hughes observa în cartea sa despre buzz-marketing că „oamenii dorm mai puţin, muncesc mai mult şi se simt inundaţi de cele peste o mie de mesaje publicitare cu care este bombardat fiecare din noi, în fiecare zi“.

Trăim într-o aglomeraţie de memo-uri şi rapoarte. Mulţi dintre noi producem zilnic texte pentru a convinge pe cineva despre ceva.

Cum ne putem croi drumul în această avalanşă?

Cum ne putem asigura că mesajul nostru are impact şi mai ales un impact rapid asupra publicului?

În primul rând cu un text inteligent, simplu şi artistic.

Dominic Gettins vă explică tehnicile şi principiile care asigură succesul şi eficienţa unui text publicitar. Şi vă explică pentru fiecare tip de canal de comunicare: TV, radio, poster, newsletter, direct mailing, comunicat de presă şi chiar pentru memo-uri şi rapoarte.

Trebuie să citeşti „Cum să scrii reclame de succes“ chiar dacă nu lucrezi în publicitate. Cele opt reguli şi fiecare din textele analizate în carte îţi rafinează scrisul!

„Ca şi Wally Ollins, cu al său „Manual de Branding“, Dominic Gettins alege, din postura de expert confirmat şi răs-confirmat, să scrie o carte în genul „how to“, dominându-şi, probabil, pornirile către o lucrare mai complexă, teoretizantă şi/sau sofisticată.

Îmi place acest gen, al eroului civilizator, care îşi dă seama că între gloria personală într-un cerc restrâns şi un lucru care aduce lumina unui mult mai numeros grup de oameni, alegerea trebuie să fie una matură. Bravo lui Gettins şi bravo vouă, tuturor celor ce mai citiţi, în puţinul timp liber pe care ni-l mai lasă epoca informaţiei. Iar dacă vreţi să ştiţi ceva despre copywriting şi nu aveţi decât 2 ore la dispoziţie, asta e cartea potrivită.

Nu în ultimul rând, bravo editurii Publica - astăzi, în România, singurul editor care ştie cum se scrie o reclamă de succes: cărţi frumoase şi plăcute la pipăit, traduceri atente şi fără greşeli, PLUS un ritm de apariţii suficient de alert încât să-i rămâi fidel de la o carte la alta.“ (Sorin Trâncă, Creative Director FRIENDS Advertising, şi, cândva, copywriter român cu multe premii)

Nicio şcoală şi nicio agenţie de publicitate nu te învaţă să scrii inteligent, simplu şi artistic! Totuşi, cu un text bun câştigi clienţi, cotă de piaţă sau chiar alegeri.

Poţi învăţa să creezi? Dominic Gettins crede că da şi îţi explică cele opt reguli esenţiale pentru a scrie un text bun:

  • Cunoaşte-ţi publicul ţintă
  • Fă propria cercetare
  • Răspunde cerinţelor din brief
  • Fii relevant
  • Fii obiectiv
  • Cunoaşte canalul media pe care îl vei folosi
  • Fii ambiţios
  • Păstrează simplitatea

Cuprinsul cărţii: „Cum să scrii reclame de succes“

  • Cuprins
  • Mulţumiri
  • Cuvânt înainte
  • Introducere
  • Acest ghid
  • Timpul
  • Opt reguli de copywriting
    • Cum să ieşi în evidenţă
    • Înapoi la reguli
    • Cu cine vorbeşti?
  • Regula numărul unu: cunoaşte-ţi publicul-ţintă
    • Mass-media
  • Regula numărul doi: fă cercetare
    • Bani
    • Metode de producţie
    • Conţinut
  • Regula numărul trei: răspunde cerinţelor briefului
    • Planificarea
    • Tonul comunicării
    • Campanii
  • Regula numărul patru: fii relevant
    • Metafora
  • Regula numărul cinci: fii obiectiv
  • Regula numărul şase: fă ca lucrurile să fie simple
    • Douăzeci de lucruri de evitat
  • Regula numărul şapte: cunoaşte-ţi mediul
    • Radioul
    • Textul de presă
    • Noile mijloace de comunicare
    • Televiziunea
  • Regula numărul opt: fii ambiţios
    • Sfârşitul restricţiilor
    • Fii original
  • Concluzii
  • Folosirea copywriterilor liber profesionişti
  • Puterea cuvintelor
  • Exemple
  • Reclamele bune
  • Lectură suplimentară