0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărți: Afaceri
  3. Cum să scrii reclame de succes
Carte
Datorită unei operațiuni de mentenanță și îmbunătățire a siteului,
în următoarele ore comenzile se pot face doar telefonic
la numărul de telefon din antetul paginii.

Vă așteptăm cu drag
și vă mulțumim pentru înțelegere!_

Cum să scrii reclame de succes

Cum să scrii reclame de succes. Editura Publica
Autor(i): Dominic Gettins
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2009
Pagini: 220 (14x20 cm)
Preţ: 37,57 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


Trăim în aglomerație. Trăim într-o aglomerație de mesaje publicitare. Cu o ironie amară, Mark Hughes observa în cartea sa despre buzz-marketing că „oamenii dorm mai puțin, muncesc mai mult și se simt inundați de cele peste o mie de mesaje publicitare cu care este bombardat fiecare din noi, în fiecare zi“.

Trăim într-o aglomerație de memo-uri și rapoarte. Mulți dintre noi producem zilnic texte pentru a convinge pe cineva despre ceva.

Cum ne putem croi drumul în această avalanșă?

Cum ne putem asigura că mesajul nostru are impact și mai ales un impact rapid asupra publicului?

În primul rând cu un text inteligent, simplu și artistic.

Dominic Gettins vă explică tehnicile și principiile care asigură succesul și eficiența unui text publicitar. Și vă explică pentru fiecare tip de canal de comunicare: TV, radio, poster, newsletter, direct mailing, comunicat de presă și chiar pentru memo-uri și rapoarte.

Trebuie să citești „Cum să scrii reclame de succes“ chiar dacă nu lucrezi în publicitate. Cele opt reguli și fiecare din textele analizate în carte îți rafinează scrisul!

„Ca și Wally Ollins, cu al său „Manual de Branding“, Dominic Gettins alege, din postura de expert confirmat și răs-confirmat, să scrie o carte în genul „how to“, dominându-și, probabil, pornirile către o lucrare mai complexă, teoretizantă și/sau sofisticată.

Îmi place acest gen, al eroului civilizator, care își dă seama că între gloria personală într-un cerc restrâns și un lucru care aduce lumina unui mult mai numeros grup de oameni, alegerea trebuie să fie una matură. Bravo lui Gettins și bravo vouă, tuturor celor ce mai citiți, în puținul timp liber pe care ni-l mai lasă epoca informației. Iar dacă vreți să știți ceva despre copywriting și nu aveți decât 2 ore la dispoziție, asta e cartea potrivită.

Nu în ultimul rând, bravo editurii Publica - astăzi, în România, singurul editor care știe cum se scrie o reclamă de succes: cărți frumoase și plăcute la pipăit, traduceri atente și fără greșeli, PLUS un ritm de apariții suficient de alert încât să-i rămâi fidel de la o carte la alta.“ (Sorin Trâncă, Creative Director FRIENDS Advertising, și, cândva, copywriter român cu multe premii)

Nicio școală și nicio agenție de publicitate nu te învață să scrii inteligent, simplu și artistic! Totuși, cu un text bun câștigi clienți, cotă de piață sau chiar alegeri.

Poți învăța să creezi? Dominic Gettins crede că da și îți explică cele opt reguli esențiale pentru a scrie un text bun:

  • Cunoaște-ți publicul țintă
  • Fă propria cercetare
  • Răspunde cerințelor din brief
  • Fii relevant
  • Fii obiectiv
  • Cunoaște canalul media pe care îl vei folosi
  • Fii ambițios
  • Păstrează simplitatea

Cuprinsul cărţii: „Cum să scrii reclame de succes“

  • Cuprins
  • Mulțumiri
  • Cuvânt înainte
  • Introducere
  • Acest ghid
  • Timpul
  • Opt reguli de copywriting
    • Cum să ieși în evidență
    • Înapoi la reguli
    • Cu cine vorbești?
  • Regula numărul unu: cunoaște-ți publicul-țintă
    • Mass-media
  • Regula numărul doi: fă cercetare
    • Bani
    • Metode de producție
    • Conținut
  • Regula numărul trei: răspunde cerințelor briefului
    • Planificarea
    • Tonul comunicării
    • Campanii
  • Regula numărul patru: fii relevant
    • Metafora
  • Regula numărul cinci: fii obiectiv
  • Regula numărul șase: fă ca lucrurile să fie simple
    • Douăzeci de lucruri de evitat
  • Regula numărul șapte: cunoaște-ți mediul
    • Radioul
    • Textul de presă
    • Noile mijloace de comunicare
    • Televiziunea
  • Regula numărul opt: fii ambițios
    • Sfârșitul restricțiilor
    • Fii original
  • Concluzii
  • Folosirea copywriterilor liber profesioniști
  • Puterea cuvintelor
  • Exemple
  • Reclamele bune
  • Lectură suplimentară