0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărți: Știință
  3. Cărți: Economie

Cărți: Economie


Economie


Un veac de sinceritate

Un veac de sinceritate. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Recuperarea memoriei pierdute a economiei românești 1918-2018

Autor(i): Liviu Voinea
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2018
Pagini: 174 (14x21 cm)
Preţ: 39,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Această lucrare este de importanță uriașă pentru economiști și istorici, dar și pentru înțelegerea colectivă a modului în care s-a dezvoltat economic România în diferite perioade politice.

Lumea e rotundă

Lumea e rotundă. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Pericole ascunse pentru economia globală

Autor(i): David M. Smick
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2009
Pagini: 336 (14x21 cm)
Preţ: 52,98 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

„Lumea e rotundă“ este o carte esențială pentru descifrarea unei lumi în care politica și politicile economice se intersectează.

La pescuit de fraieri

La pescuit de fraieri. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Economia manipulării și a înșelăciunii

Autor(i): George A. Akerlof, Robert J. Shiller
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2016
Pagini: 424 (14x21 cm)
Preţ: 55,00 Lei
Disponibilitate: în stoc

Cartea „La pescuit de fraieri“ explică un paradox: de ce, într-o perioadă în care o ducem mai bine decât oricând în istorie, prea mulți dintre noi duc o viață de disperare mută.

În același timp, cartea relatează istoriile indivizilor care s-au ridicat împotriva scamatoriilor economice – arătând cum pot fi reduse acestea prin mai multă cunoaștere, reformă și reglementare.

Când să jefuiești o bancă

Când să jefuiești o bancă. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Și alte 131 de idei trăsnite și polemici bine intenționate

Autor(i): Stephen J. Dubner, Dr. Steven D. Levitt,
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2016
Pagini: 344 (20x14 cm)
Preţ: 45,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

La zece ani de la publicarea primei ediții a cărții Freakonomics, Steven D. Levitt și Stephen J. Dubner le oferă soluția perfectă milioanelor de cititori care adoră perspectiva Freakonomics: „Când să jefuiești o bancă“, o antologie a unora din cele peste 8 000 de articole postate pe cel mai captivant blog din lume, de popularizare a economiei.

Despre inegalitate

Despre inegalitate. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Teoria inegalității economice pe înțelesul tuturor

Autor(i): James K. Galbraith
Editura: Publica
Colecţia: Co-lecția de economie
Anul apariţiei: 2016
Pagini: 249 (20x14 cm)
Preţ: 39,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Prin intermediul acestei cărți, James K. Galbraith lansează teorii moderne despre cauzele și efectele creșterii inegalității din întreaga lume și propune o serie de măsuri politice.

A doua curbă

A doua curbă. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Să gândim diferit despre viitor

Autor(i): Charles Handy
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2016
Pagini: 224 (20x14 cm)
Preţ: 39,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Charles Handy este unul dintre giganții gândirii contemporane. În „A doua curbă“, autorul analizează tendințele actuale ale capitalismului și se întreabă dacă este un sistem sustenabil.

În plus, aduce în discuție regândirea rolurilor pe care le avem în viață – ca studenți, părinți, lucrători și alegători – și care ar trebui să fie obiectivele unei societăți ideale a viitorului.

Nudge

Nudge. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Cartea ghionturilor pentru decizii mai bune legate de sănătate, bogăție și fericire

Autor(i): Cass R. Sunstein, Richard H. Thaler
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2016
Pagini: 432 (14x20 cm)
Preţ: 49,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

„Nudge“ este cartea care ne schimbă modul de a gândi despre alegere, arătându-ne cum îi putem influența pe oameni pentru a lua decizii mai bune legate de sănătate, bogăție și fericire.

Teoria sentimentelor morale

Teoria sentimentelor morale. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Autor(i): Adam Smith
Editura: Publica
Colecţia: Co-lecția de economie
Anul apariţiei: 2017
Pagini: 520 (14x21 cm)
Preţ: 55,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Tratatul clasic al lui Smith promovează idei despre altruism, dreptate și simpatie, care au căpătat din nou importanță în afaceri și în politică, oferind o viziune despre responsabilitatea socială care continuă să fie foarte influentă chiar și după 250 de ani de la prima ediție a cărții.

Pagini cu rezultate:
1234