Tehnici de a vinde
Ediția a III-a
Autor(i): Dale CarnegieEditura: Curtea Veche
Colecţia: Cărți cheie
Anul apariţiei: 2020
Pagini: 368 (16x20 cm)
ISBN:9786064404800
Preţ: 50,74 Lei
Disponibilitate: în stoc
Într-o lume în care majoritatea oamenilor au un număr infinit de opțiuni, dar prea puțin timp pentru a le analiza pe toate, marketingul adevărat înseamnă să spui povestea diferită.
Fie că ești profesionist în domeniul vânzărilor, fie că plănuiești să devii și nu știi de unde să începi, „Totul despre vânzări“ cuprinde sfaturi și scheme care să îți vină în ajutor.
Cu ajutorul exemplelor detaliate și al anecdotelor pline de haz atât din viața profesională a autorului, cât și din cea personală, vei descoperi cum să îți înțelegi mai bine potențialii clienți, astfel încât să le poți satisface nevoile și dorințele.
Ghidul „Viața mea în publicitate“ conține cele mai valoroase informații de care are nevoie oricine deține o afacere și intenționează să aibă o ascensiune spectaculoasă, informații care vin direct din practică și situații concrete despre eșecuri și succese în publicitate.
Cartea „Legile științifice ale publicității“ se ocupă nu de teorii și opinii, ci de principii și fapte temeinic demonstrate. Este concepută pentru a servi ca manual pentru studenți și ghid pentru toți cei care lucrează în publicitate.
Trăim într-o vreme când publicitatea a atins, în mâinile anumitor oameni, statutul unei științe. Ea se bazează pe principii fixe și este, în limita rezonabilului, exactă. Cauzele și efectele au fost analizate până când au ajuns să fie înțelese în profunzime. Metodele corecte au fost demonstrate și stabilite. Știm ce este cel mai eficient și acționăm pornind de la o lege fundamentală.
„Secretul unui storyteller“ este despre poveștile pe care le spui pentru a avansa în carieră, pentru a ridica o companie, pentru a prezenta o idee și pentru a-ți duce visurile de pe tărâmul imaginației pe cel al realității.
La finalul cărții vei obține un tablou complet a ceea ce reprezintă în concepția lui Carmine Gallo caracteristicile esențiale ale unui storyteller de succes.
Cartea scrisă de Doug Carter, trainer și profesionist în domeniul vânzărilor de mai bine de 25 de ani, reinventează conceptul de client și relația pe care trebuie să o construiești cu acesta.
Nu vei afla numai cum să câștigi clienți și cum să-i păstrezi pentru totdeauna, dar și cum să valorifici aspectele care îți plac la acești oameni și la relația ta cu ei. Vei fi surprins să constați că, inevitabil, cu cât știi mai bine ceea ce vrei, cu atât crește posibilitatea ca acel lucru să ți se întâmple.
„Pitch de mare succes“ este o carte pentru dezvoltarea afacerii dumneavoastră. Veți găsi aici cele mai bune metode pentru dezvoltarea unei afaceri și veți descoperi că rolul cel mai important în lumea start-up-urilor îl au pitch-urile care vă pot conduce spre parteneriate de un real succes.
Acest volum conține două cărți de referință: