0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Afaceri
  3. Cărţi: Marketing

Cărţi: Marketing

Speranţa nu e o strategie

Speranţa nu e o strategie. Editura Amaltea
CumpărDetalii carte

Cele 6 chei pentru finalizarea unei vânzări

Autor(i): Rick Page
Editura: Amaltea
Anul apariţiei: 2006
Pagini: 240 (13x20 cm)
Preţ: 19,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Oamenii de vânzări de astăzi trebuie să înţeleagă mai bine decât oricând afacerea clientului lor. Acest lucru este important pentru că se poate întâmpla să ratezi un contract bun din cauza unui mesager slab.

Viaţa mea în publicitate

Viaţa mea în publicitate. Editura Vidia
CumpărDetalii carte

Autor(i): Claude C. Hopkins
Editura: Vidia
Anul apariţiei: 2018
Pagini: 240 (13x20 cm)
Preţ: 20,00 Lei
Disponibilitate: în stoc

Ghidul „Viaţa mea în publicitate“ conţine cele mai valoroase informaţii de care are nevoie oricine deţine o afacere şi intenţionează să aibă o ascensiune spectaculoasă, informaţii care vin direct din practică şi situaţii concrete despre eşecuri şi succese în publicitate.

Wonderland

Wonderland. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Cum a creat jocul lumea modernă

Autor(i): Steven Johnson
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2017
Pagini: 384 (20x14 cm)
Preţ: 59,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Johnson pledează convingător pentru ideea că oricine doreşte să afle încotro se îndreaptă tehnologia şi curentele sociale ar trebui să acorde maximă atenţie modului în care ne jucăm. Dacă sunteţi în căutarea viitorului, îl veţi găsi oriunde oamenii se amuză la maximum.

Creatorii de hituri

Creatorii de hituri. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Ştiinţa popularităţii într-o lume distrată

Autor(i): Derek Thompson
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2017
Pagini: 432 (14x21 cm)
Preţ: 49,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Autorul demontează miturile siropoase despre crearea hiturilor care domină cultura pop şi afacerile şi ne arată că succesul nu depinde doar de calitate – unele dintre cele mai populare produse din istorie s-au aflat la un pas de eşec.

Growth Hacker în marketing

Growth Hacker în marketing. Editura ACT şi Politon
Detalii carte

Un abecedar al viitorului relaţiilor publice, marketingului şi publicităţii

Autor(i): Ryan Holiday
Editura: ACT şi Politon
Anul apariţiei: 2015
Pagini: 154 (13x20 cm)
Preţ: 24,00 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


Noua generaţie a brandurilor puternice precum Facebook, Dropbox, Airbnb sau Twitter, nu au cheltuit nici un ban pe marketingul tradiţional. Fără lansări în presă, fără spoturi publicitare la TV sau afişe. În locul acestora ei s-au concentrat pe o nouă strategie – growth hacking.

Small DATA

Small DATA. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Indicii mărunte care scot la iveală trenduri în masă

Autor(i): Martin Lindstrom
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2016
Pagini: 336 (14x20 cm)
Preţ: 49,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Alăturaţi-vă lui Lindstrom în călătoriile sale de-a lungul cărora analizează urmele mărunte pe care le lăsăm şi care dezvăluie adevăruri surprinzătoare despre tendinţele noastre de consumatori, precum şi despre comportamentul uman.

Sfaturi al naibii de bune

Sfaturi al naibii de bune. Editura Art
CumpărDetalii carte

(pentru oameni talentaţi!) de la maestrul comunicării Americane

Autor(i): George Lois
Editura: Art
Colecţia: Guerilla de pe noptieră
Anul apariţiei: 2016
Pagini: 176 (11x18 cm)
Preţ: 33,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

„Sfaturi al naibii de bune (pentru oameni talentaţi!)“ conţine sfaturi şi lecţii de viaţă brutale şi cinstite venind din partea lui George Lois, un guru al publicităţii, adevăratul Mad Men, sursa de inspiraţie a celebrului serial, şi faimosul instigator cultural care a schimbat, datorită unicei şi extravagantei sale gândiri creative, atât publicitatea, cât şi cultura lumii în care trăim.

Arta reţelelor sociale

Arta reţelelor sociale. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Sfaturi pentru utilizatori experimentaţi

Autor(i): Guy Kawasaki, Peg Fitzpatrick
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2015
Pagini: 192 (14x20 cm)
Preţ: 37,57 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Până acum trebuie să fie clar că, indiferent dacă promovezi o afacere, un produs sau pe tine însuţi, reţelele sociale sunt în topul lucrurilor care determină dacă vei avea succes sau dacă vei eşua.

Clienţi pe viaţă

Clienţi pe viaţă. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Cum să transformi cumpărătorul ocazional într-un client pe viaţă

Autor(i): Carl Sewell, Paul B. Brown
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2015
Pagini: 288 (10x17 cm)
Preţ: 27,94 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Într-o epocă în care câştigarea încrederii şi loialităţii clientului este mai importantă decât oricând, Carl Sewell vă arată cum să transformaţi cumpărătorii ocazionali în clienţi pe viaţă.

Care este metoda demonstrată în timp a lui Sewell? Descoperiţi ce vor clienţii şi asiguraţi-vă că exact acel lucru primesc.

Pagini cu rezultate:
1235