0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Afaceri
  3. Cărţi: Marketing

Cărţi: Marketing

Wonderland

Wonderland. Editura
CumpărDetalii carte

Cum a creat jocul lumea modernă

Autor(i): Steven Johnson
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2017
Pagini: 384 (20x14 cm)
Preţ: 59,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Johnson pledează convingător pentru ideea că oricine doreşte să afle încotro se îndreaptă tehnologia şi curentele sociale ar trebui să acorde maximă atenţie modului în care ne jucăm. Dacă sunteţi în căutarea viitorului, îl veţi găsi oriunde oamenii se amuză la maximum.

Creatorii de hituri

Creatorii de hituri. Editura
CumpărDetalii carte

Ştiinţa popularităţii într-o lume distrată

Autor(i): Derek Thompson
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2017
Pagini: 432 (14x21 cm)
Preţ: 49,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Autorul demontează miturile siropoase despre crearea hiturilor care domină cultura pop şi afacerile şi ne arată că succesul nu depinde doar de calitate – unele dintre cele mai populare produse din istorie s-au aflat la un pas de eşec.

Growth Hacker în marketing

Growth Hacker în marketing. Editura
CumpărDetalii carte

Un abecedar al viitorului relaţiilor publice, marketingului şi publicităţii

Autor(i): Ryan Holiday
Editura: ACT şi Politon
Anul apariţiei: 2015
Pagini: 154 (13x20 cm)
Preţ: 24,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Noua generaţie a brandurilor puternice precum Facebook, Dropbox, Airbnb sau Twitter, nu au cheltuit nici un ban pe marketingul tradiţional. Fără lansări în presă, fără spoturi publicitare la TV sau afişe. În locul acestora ei s-au concentrat pe o nouă strategie – growth hacking.

Small DATA

Small DATA. Editura
CumpărDetalii carte

Indicii mărunte care scot la iveală trenduri în masă

Autor(i): Martin Lindstrom
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2016
Pagini: 336 (14x20 cm)
Preţ: 49,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Alăturaţi-vă lui Lindstrom în călătoriile sale de-a lungul cărora analizează urmele mărunte pe care le lăsăm şi care dezvăluie adevăruri surprinzătoare despre tendinţele noastre de consumatori, precum şi despre comportamentul uman.

Sfaturi al naibii de bune

Sfaturi al naibii de bune. Editura
CumpărDetalii carte

(pentru oameni talentaţi!) de la maestrul comunicării Americane

Autor(i): George Lois
Editura: Art
Colecţia: Guerilla de pe noptieră
Anul apariţiei: 2016
Pagini: 176 (11x18 cm)
Preţ: 35,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

„Sfaturi al naibii de bune (pentru oameni talentaţi!)“ conţine sfaturi şi lecţii de viaţă brutale şi cinstite venind din partea lui George Lois, un guru al publicităţii, adevăratul Mad Men, sursa de inspiraţie a celebrului serial, şi faimosul instigator cultural care a schimbat, datorită unicei şi extravagantei sale gândiri creative, atât publicitatea, cât şi cultura lumii în care trăim.

Arta reţelelor sociale

Arta reţelelor sociale. Editura
CumpărDetalii carte

Sfaturi pentru utilizatori experimentaţi

Autor(i): Guy Kawasaki, Peg Fitzpatrick
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2015
Pagini: 192 (14x20 cm)
Preţ: 37,57 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Până acum trebuie să fie clar că, indiferent dacă promovezi o afacere, un produs sau pe tine însuţi, reţelele sociale sunt în topul lucrurilor care determină dacă vei avea succes sau dacă vei eşua.

Clienţi pe viaţă

Clienţi pe viaţă. Editura
CumpărDetalii carte

Cum să transformi cumpărătorul ocazional într-un client pe viaţă

Autor(i): Carl Sewell, Paul B. Brown
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2015
Pagini: 288 (10x17 cm)
Preţ: 27,94 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Într-o epocă în care câştigarea încrederii şi loialităţii clientului este mai importantă decât oricând, Carl Sewell vă arată cum să transformaţi cumpărătorii ocazionali în clienţi pe viaţă.

Care este metoda demonstrată în timp a lui Sewell? Descoperiţi ce vor clienţii şi asiguraţi-vă că exact acel lucru primesc.

Contagios

Contagios. Editura
CumpărDetalii carte

Cum se răspândesc ideile

Autor(i): Jonah Berger
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2015
Pagini: 14*20 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

În această carte veţi afla care sunt cele şase principii de bază care fac ca tot felul de lucruri să devină captivante, pornind de la produse de larg consum şi iniţiative politice, la zvonuri şi filmuleţe postate pe YouTube.

Ai grijă de clientii tăi

Ai grijă de clientii tăi. Editura
CumpărDetalii carte

10 metode eficiente pentru fidelizarea clienţilor

Autor(i): Lauren Anderson, Shawn Doyle
Editura: Amaltea
Colecţia: C & A - Motivaţional
Anul apariţiei: 2016
Pagini: 185 (13x20 cm)
Preţ: 35,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Indiferent că deţii o firmă mică, că eşti managerul unui departament de relaţii cu clienţii sau că lucrezi pur şi simplu în acest domeniu, lucrarea de faţă îţi va arăta cum să fii mult mai performant şi să îţi transformi clienţii în adevăraţi fani.

Reţelele de socializare explicate

Reţelele de socializare explicate. Editura
CumpărDetalii carte

Descâlcirea celei mai neînţelese tendinţe din lumea afacerilor

Autor(i): Mark W. Schaefer
Editura: ACT şi Politon
Anul apariţiei: 2016
Pagini: 250 ?? (13x20 ? cm)
Preţ: 32,00 Lei
Disponibilitate: în stoc

Cu ajutorul cărţii de faţă puteţi descoperi tainele celor mai cunoscute reţele de socializare: platforme dedicate blogurilor, Facebook, Twitter, LinkedIn, Pinterest, Google+, YouTube, SlideShare etc.

Pagini cu rezultate:
1235