0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărți: Dezvoltare personală
  3. Cărți: Comunicare

Cărți: Comunicare

Datorită unei operațiuni de mentenanță și îmbunătățire a siteului,
în următoarele ore comenzile se pot face doar telefonic
la numărul de telefon din antetul paginii.

Vă așteptăm cu drag
și vă mulțumim pentru înțelegere!_

Comunicare


Cum se scrie un text

Cum se scrie un text. Editura Polirom
CumpărDetalii carte

Autor(i): Andra Șerbănescu,
Editura: Polirom
Colecţia: Practic
Anul apariţiei: 2007
Pagini: 264 (13x20 cm)
Preţ: 28,85 Lei
Disponibilitate: în stoc

Andra Șerbănescu, cercetător avizat în domeniul teoriei comunicării, vă prezintă un model după care se poate construi un text, conferit cu expresivitate și forța persuasivă.

Dark Cockpit

Dark Cockpit. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Cum să comunici, să conduci și să fii în control tot timpul. Ca un comandant de aeronavă.

Autor(i): Emil Dobrovolschi, Octavian Pantiș,
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2019
Pagini: 208 (14x21 cm)
Preţ: 55,00 Lei
Disponibilitate: în stoc

Cartea „Dark Cockpit“ este prima care intră în acest tezaur de know-how și îl pune la dispoziția oricui dorește să obțină performanțe ridicate în propriul domeniu de activitate, oricare ar fi acela.

Stand & deliver

Stand & deliver. Editura Curtea Veche
CumpărDetalii carte

Cum să devii un maestru al comunicării și un orator desăvârșit

Autor(i): Dale Carnegie
Editura: Curtea Veche
Anul apariţiei: 2018
Pagini: 272 (14x21 cm)
Preţ: 35,00 Lei
Disponibilitate: în stoc

Dacă vrei să reușești, trebuie să-ți susții punctul de vedere, să-l confrunți cu alte puncte de vedere și să demonstrezi, prin viu grai, că ești un om demn de admirația celorlalți și un exemplu de urmat.

De vorbă cu necunoscuți

De vorbă cu necunoscuți. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Ce ar trebui să știm despre oamenii pe care nu îi cunoaștem

Autor(i): Malcolm Gladwell
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2019
Pagini: 416 (14x21 cm)
Preţ: 55,00 Lei
Disponibilitate: în stoc

Malcolm Gladwell oferă o examinare solidă a interacțiunilor noastre cu necunoscuții – și a motivelor pentru care acestea eșuează frecvent.

Și, pentru că nu știm cum să stăm de vorbă cu necunoscuții, generăm conflicte și neînțelegeri în modalități care au un efect profund asupra vieților noastre și asupra lumii.

Powered by Storytelling

Powered by Storytelling. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Cum să extragi, să construiești și să prezinți povești care îți vor transforma comunicarea în afaceri

Autor(i): Murray Nossel
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2018
Pagini: 208 (14x21 cm)
Preţ: 39,00 Lei
Disponibilitate: în stoc

Acest ghid inovator îți arată cum să folosești puterea poveștilor pentru a-ți dezvolta compania. Murray Nossel transformă zeci de ani de experiență într-o metodă simplă

Pre-suasiune

Pre-suasiune. Editura Publica
CumpărDetalii carte

O metodă revoluționară de a influența și de a convinge

Autor(i): Robert B. Cialdini
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2017
Pagini: 456 (14x21 cm)
Preţ: 55,00 Lei
Disponibilitate: în stoc

Utilizând aceeași combinație de cercetări științifice riguroase și accesibilitate care a făcut din cartea sa, Influence, un bestseller emblematic, Robert Cialdini arată modul în care cei mai buni comunicatori profită de „momentele privilegiate ale schimbării“, în care publicul devine receptiv la un mesaj înainte să-l cunoască.

Presentation Zen

Presentation Zen. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Idei simple despre designul și susținerea prezentărilor

Autor(i): Garr Reynolds
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2020
Pagini: 312 (19x23 cm)
Preţ: 119,00 Lei
Disponibilitate: în stoc

Arătându-ne că există un mod mai bun de a ne adresa publicului, prin simplitate și povești, Garr atacă ideea convențională de „prezentare cu slide-uri“ și vă împărtășește propriile principii pentru a crea și a susține prezentări provocatoare, de succes.

Religia comunicării

Religia comunicării. Editura Integral
CumpărDetalii carte

Manipularea mistică a consumatorului și Noua filocalie

Autor(i): Gheorghiță Dinu,
Editura: Integral
Colecţia: Librăria de afaceri
Anul apariţiei: 2019
Pagini: 160 (13x20 cm)
Preţ: 24,99 Lei
Disponibilitate: în stoc

Clonele lui Dumnezeu, mereu tentate de „auto-actualizare“, au fost la început preoții, iar azi, la apogeul societății de consum, sunt oamenii de PR, care practică manipularea mistică a consumatorului.

Pagini cu rezultate:
1238