0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărți: Afaceri
  3. Cărți: Branding

Cărți: Branding


Branding


Cum să dai lovitura

Cum să dai lovitura. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Află cum își construiesc marii antreprenori afacerile și influența și cum o poți face chiar tu

Autor(i): Gary Vaynerchuk
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2018
Pagini: 312 (14x21 cm)
Preţ: 49,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Secretul succesului lor (și al lui Gary) este modul în care înțeleg platformele de rețele sociale și disponibilitatea de a face orice a fost nevoie pentru a folosi aceste instrumente la adevăratul lor potențial. Volumul de față îi învață și pe cititori cum să facă exact același lucru.

Viteza încrederii

Viteza încrederii. Editura ACT și Politon
Detalii carte

Singurul lucru care schimbă totul

Autor(i): Stephen M. R. Covey
Editura: ACT și Politon
Anul apariţiei: 2018
Pagini: 413 (22x14 cm)
Preţ: 56,00 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


Stephen M.R. Covey arată cum încrederea și rapiditatea cu care aceasta se stabilește cu clienții și angajații este esențială pentru o companie de succes.

Manual de branding personal

Manual de branding personal. Editura Amaltea
CumpărDetalii carte

Reguli noi pentru o carieră de succes

Autor(i): Dan Schawbel
Editura: Amaltea
Anul apariţiei: 2015
Pagini: 280 (13x20 cm)
Preţ: 39,00 Lei
Disponibilitate: în stoc

Imaginea pe care o ai, abilitățile pe care le-ai dobândit și reputația transmit celor din jur o poveste. A ta personală. Care este brandul tău? Cum te percep colegii? Dar șefii sau partenerii de afaceri? Cum să îți construiești un brand personal care să îți pună în evidență punctele forte și unicitatea, să te ajute să fii remarcat și să transmiți în exterior ceea ce știi că te reprezintă?

Manual de branding

Manual de branding. Editura Vellant
Detalii carte

Autor(i): Wally Olins
Editura: Vellant
Colecţia: Comunicare (Ed. Ed. Vellant)
Anul apariţiei: 2009
Pagini: 112 (17x23 cm)
Preţ: 39,90 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


Mulți vorbesc despre branding, dar foarte puțini știu cum se face.

Wally Olins explică – în stilul său direct, caracteristic celui mai experimentat profesionist al brandingului și identității corporatiste din lume – ce este brandingul, cum este creat, cum este făcut să funcționeze și cum este susținut. Sunt atinse toate aspectele procesului, de la dezvoltarea „ideii specifice“, crearea numelui și designul logoului la lansarea și coordonarea unui program de branding de succes.