0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Afaceri
  3. Cărţi: Branding

Cărţi: Branding

Branding Romania

Branding Romania. Editura
CumpărDetalii carte

Cum (ne)promovăm imaginea de ţară

Autor(i): Alina Dolea, Adriana Ţăruş
Editura: Curtea Veche
Colecţia: Relaţii publice internaţionale
Anul apariţiei: 2009
Pagini: 232 (13x20 cm)
Preţ: 23,12 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

„Branding Romania“ este prima carte dedicată campaniilor de promovarea a imaginii ţării în străinătate. Nu se vrea o lecţie despre brand şi nici o culegere de bune practici pentru crearea unui brand de ţară pentru România.

Viteza încrederii

Viteza încrederii. Editura
Detalii carte

Singurul lucru care schimbă totul

Autor(i): Stephen M. R. Covey
Editura: ACT şi Politon
Anul apariţiei: 2018
Pagini: 413 (22x14 cm)
Preţ: 56,00 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


Stephen M.R. Covey arată cum încrederea şi rapiditatea cu care aceasta se stabileşte cu clienţii şi angajaţii este esenţială pentru o companie de succes.

Mari succese ale unor branduri renumite

Mari succese ale unor branduri renumite. Editura
CumpărDetalii carte

Autor(i): Matt Haig
Editura: Meteor Press
Colecţia: Eficienţa în business
Anul apariţiei: 2010
Pagini: 320 (13x20 cm)
Preţ: 24,09 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Incluzând opiniile unor manageri de brand consacraţi, psihologi, cadre universitare şi ale altor experţi în domeniu, „Mari succese ale unor branduri renumite“ constituie o sursă extraordinară pentru managerii de brand, experţii în marketing şi cei aflaţi la început de drum. Pentru noi, ceilalţi, publicul larg, cartea reprezintă pur şi simplu o lectură delectabilă şi utilă.

Manual de branding personal

Manual de branding personal. Editura
CumpărDetalii carte

Reguli noi pentru o carieră de succes

Autor(i): Dan Schawbel
Editura: Amaltea
Anul apariţiei: 2015
Pagini: 280 (13x20 cm)
Preţ: 39,00 Lei
Disponibilitate: în stoc

Imaginea pe care o ai, abilităţile pe care le-ai dobândit şi reputaţia transmit celor din jur o poveste. A ta personală. Care este brandul tău? Cum te percep colegii? Dar şefii sau partenerii de afaceri? Cum să îţi construieşti un brand personal care să îţi pună în evidenţă punctele forte şi unicitatea, să te ajute să fii remarcat şi să transmiţi în exterior ceea ce ştii că te reprezintă?

Manual de branding

Manual de branding. Editura
CumpărDetalii carte

Autor(i): Wally Olins
Editura: Vellant
Colecţia: Comunicare [Ed. Vellant]
Anul apariţiei: 2009
Pagini: 112 (17x23 cm)
Preţ: 38,44 Lei
Disponibilitate: în stoc

Mulţi vorbesc despre branding, dar foarte puţini ştiu cum se face.

Wally Olins explică – în stilul său direct, caracteristic celui mai experimentat profesionist al brandingului şi identităţii corporatiste din lume – ce este brandingul, cum este creat, cum este făcut să funcţioneze şi cum este susţinut. Sunt atinse toate aspectele procesului, de la dezvoltarea „ideii specifice“, crearea numelui şi designul logoului la lansarea şi coordonarea unui program de branding de succes.