0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Afaceri
  3. Limbajul trupului în mediul de afaceri
Carte

Limbajul trupului în mediul de afaceri

Limbajul trupului în mediul de afaceri. Editura Curtea Veche
CumpărDetalii carte

Autor(i): Allan Pease
Editura: Curtea Veche
Colecţia: Seria Allan & Barbara Pease
Anul apariţiei: 2011
Pagini: 128 (13x20 cm)
Preţ: 17,34 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Cartea „Limbajul trupului în mediul de afaceri“ explică detaliat limbajul trupului, în contextul modern al afacerilor secolului XXI.

Totul începe cu prima impresie (pentru care nu aveţi niciodată o a doua şansă).

Dar aceasta nu e de ajuns…

Credeţi că nu putem citi sau schimba gândurile celorlalţi?

Mai reflectaţi!

Ce-ar fi dacă am putea învăţa cum să interpretăm corect limbajul trupului? Ei bine, am influenţa părerea interlocutorilor despre noi sau despre afacerea pe care le-o propunem, i-am convinge mai uşor să ne devină parteneri, am putea colabora cu ei pe termen lung şi… am înregistra încontinuu succese în profesie.

Fiecare dintre noi doreşte să-şi prezinte favorabil propria persoană (printr-un efort de coordonare consecventă şi simultană a gesturilor, poziţiei trunchiului şi membrelor şi a expresiei faciale cu ceea ce comunică explicit prin vorbe). Şi, desigur, e bine să fiţi conştienţi şi de semnalele pe care le emiteţi (inconştient!) atunci când percepeţi reacţiile interlocutorului (atenţie, mai ales, la gesturile care vă dau de gol, deoarece nu concordă cu vorbele).

Pe de altă parte, ar fi minunat să aveţi capacitatea de a descifra corect indiciile pe care le trădează limbajul corporal al celorlalţi (ca să ştiţi cum staţi, în realitate, dincolo de vorbe).

Deci, vreţi să încheiaţi afacerea? Sau nu?

Dacă da, parcurgeţi paginile acestei cărţi, semnate de cel mai celebru cuplu de experţi în limbajul trupului, şi… veţi vedea lucrurile cu alţi ochi!

Allan şi Barbara Pease sunt cei mai de succes autori ai Australiei. Cărţile lor inspiră cititorii şi susţin dezvoltarea personală şi organizaţională a multor oameni, de pe tot cuprinsul globului.

Cuprinsul cărţii: „Limbajul trupului în mediul de afaceri“

  • Mulţumiri
  • Introducere
  • Interviurile: cum să obţineţi jobul de fiecare dată
  • Staţi comod? Cum să vă aşezaţi, unde şi de ce
  • Cum să preluaţi controlul asupra carierei: arta de a strânge mâinile, a stabili relaţii sociale
  • şi a supravieţui în urma unei petreceri la birou
  • Prezentări convingătoare
  • Stăpânirea şi perfecţionarea deprinderilor necesare pentru întâlniri, convorbiri telefonice
  • şi videoconferinţe
  • Secretele cel mai bine păstrate ale oamenilor de afaceri care au succes
  • Globalizarea: pericole şi capcane
  • Politici de birou, jucători de putere, idile la serviciu şi alte bombe cu ceas
  • Concluzie