0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Afaceri (pag. 4)

Cărţi: Afaceri (pag. 4)

Biblia negociatorului

Biblia negociatorului. Editura
Detalii carte

Autor(i): Marian Rujoiu
Editura: Vidia
Colecţia: Dezvoltare umană NLP
Anul apariţiei: 2011
Pagini: 288 (13x20 cm)
Preţ: 36,99 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


Cu ajutorul exemplelor şi al studiilor de caz prezentate în carea „Biblia Negociatorului“ vei ajunge la concluzia că negocierea poate fi un lucru pe cât de simplu, pe atât de eficient şi folositor. Poruncile negociatorului se vor regăsi exemplificate pe parcursul capitolelor, ele fiind de fapt principiile pe care trebuie să le înveţe un bun negociator.

Cinci disfuncţii ale muncii în echipă. (ediţia Capital)

Cinci disfuncţii ale muncii în echipă. (ediţia Capital). Editura
CumpărDetalii carte

O fabulă despre lideri

Autor(i): Patrick Lencioni
Editura: Curtea Veche
Colecţia: Capital
Anul apariţiei: 2010
Pagini: 241 (13x20 cm)
Preţ: 11,47 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Kathryn Petersen, CEO la DecisionTech, se confruntă cu o criză des întâlnită în viaţa liderilor: omogenizarea unei echipe dezorganizate, care ameninţă existenţa întregii companii. Va reuşi? Va fi concediată? Va da faliment compania? Povestea scoate în evidenţă faptul că a conduce o organizaţie înseamnă, mai ales, curaj şi gândire pătrunzătoare.

Ghid de bune practici în turism şi hotelărie

Ghid de bune practici în turism şi hotelărie. Editura
CumpărDetalii carte

Autor(i): Gianina Buruiană
Editura: Uranus
Anul apariţiei: 201
Pagini: 285 (17x24 cm)
Preţ: 30,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

A vorbi astăzi despre „bune practici“ în turism este o provocare pe care o acceptă mulţi autori. În acest context se situează şi cartea de faţă, a doamnei Gianina Buruiană, doctor în economie. Mai mult decât atât, a lega experienţa internaţională de cea a ţării noastre, pe tema durabilităţii şi a bunelor practici în turism, reprezintă o încercare grea şi, în acest caz, reuşită.

Calea japoneză a sabiei. Arta marţială a afacerilor

Calea japoneză a sabiei. Arta marţială a afacerilor. Editura
CumpărDetalii carte

Autor(i): Bjørn Aris
Editura: For You
Anul apariţiei: 2013
Pagini: 140 (14x20 cm)
Preţ: 11,50 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Această carte nu este o lucrare ştiinţifică. Este, mai degrabă, rezultatul unei selecţii a celor mai preţioase şi profitabile informaţii. Intenţia este de a informa cititorul, utilizând metafore, nu doar pe cale raţională, ci şi prin alte Căi. Ea e o poveste personală şi un sprijin acordat companiilor şi oamenilor, pentru a-şi desfăşura afacerile într-un mod mai sănătos şi cu mai mult succes.

Învaţă să faci bani

Învaţă să faci bani. Editura
CumpărDetalii carte

Câştigă bani rapid când lucrurile se mişcă încet

Autor(i): Mark Victor Hansen, Robert G. Allen
Editura: Amaltea
Colecţia: C & A - Business
Anul apariţiei: 2010
Pagini: 383 (13x20 cm)
Preţ: 38,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Trăim în vremuri nesigure, mai ales din punct de vedere financiar. Parcă orice idee ai avea pentru a scăpa de datorii, fără să mai vorbim de a face economii, sau de a câştiga ceva mai mult decât pentru a-ţi asigura strictul necesar, nu pare să funcţioneze. Cartea „Învaţă să faci bani“ este ghidul de care ai nevoie pentru a te îndrepta spre un flux financiar stabil şi spre abundenţă.

Un IQ financiar mai bun. Cum să-ţi foloseşti banii mai cu cap

Un IQ financiar mai bun. Cum să-ţi foloseşti banii mai cu cap. Editura
CumpărDetalii carte

Autor(i): Robert T. Kiyosaki
Editura: Curtea Veche
Colecţia: Seria Kiyosaki
Anul apariţiei: 2011
Pagini: 256 (15x23 cm)
Preţ: 30,83 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Această carte nu conţine sfaturi financiare. Dar te ajută să devii mai inteligent în plan financiar, aşa încât să poţi înţelege informaţiile pe care le primeşti şi să-ţi găseşti propria cale spre nirvana financiară. Pe scurt, să ajungi bogat devenind mai inteligent.

Finalizarea

Finalizarea. Editura
CumpărDetalii carte

Disciplinează-te pentru a duce lucrurile la bun sfârşit

Autor(i): Larry Bossidy, Ram Charan
Editura: Amaltea
Colecţia: C & A - Motivaţional
Pagini: 263 (13x20 cm)
Preţ: 20,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Finalizarea nu se reduce la a face sau nu anumite lucruri. Finalizarea reprezintă un set specific de comportamente şi tehnici de care o companie are nevoie pentru a obţine un avantaj competitiv. Este o disciplină prin ea însăşi. Disciplina decisivă ce îi asigură oricărui lider succesul.

Limbajul corpului tău. Fii un model, influentează, inspiră încredere şi creează parteneriate durabile

Limbajul corpului tău. Fii un model, influentează, inspiră încredere şi creează parteneriate durabile. Editura
Detalii carte

Autor(i): Sharon Sayler
Editura: Curtea Veche
Colecţia: Capital
Anul apariţiei: 2012
Pagini: 176 (13x20 cm)
Preţ: 14,35 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


Gura ta poate spune un lucru în timpul întâlnirilor, interviurilor, prezentărilor sau altor interacţiuni importante, dar cum rămâne cu restul corpului? Dacă doreşti ca semnalele verbale şi nonverbale să meargă mână în mână pentru a obţine un impact maxim, cartea de faţă îţi oferă instrumentele necesare pentru a deţine un control perfect asupra mesajelor transmise.

Da sau Nu

Da sau Nu. Editura
CumpărDetalii carte

Autor(i): Dr. Spencer Johnson
Editura: Curtea Veche
Colecţia: Cărţi Cheie
Anul apariţiei: 2012
Pagini: 135 (13x20 cm)
Preţ: 17,34 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

„DA sau NU“ este un ghid pentru decizii eficiente. Asumarea lui DA sau NU ne permite să ne responsabilizăm pe noi înşine, acesta fiind primul pas în orice acţiune. Dacă vrei să ştii ce poţi face tu cu ceea ce a făcut viaţa din tine până în acest moment, studiază şi aplică acest sistem practic, genial, pus la dispoziţia noastră prin intermediul cărţii „DA sau NU“.

Efectul Facebook

Efectul Facebook. Editura
CumpărDetalii carte

Autor(i): David Kirkpatrick
Editura: Philobia
Colecţia: Portrete
Anul apariţiei: 2011
Pagini: 344 (16x23 cm)
Preţ: 37,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

„Efectul Facebook“ este povestea captivantă a reţelei de socializare care, începând ca unul dintre multele proiecte ale lui Mark Zuckerberg, student în anul II la Harvard, a ajuns în mai puţin de un deceniu să conecteze peste 800 de milioane de oameni din întreaga lume.

Pagini cu rezultate:
123456