0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Afaceri

Cărţi: Afaceri (pag. 2)

Networking de la A la Z

Networking de la A la Z. Editura Curtea Veche
CumpărDetalii carte

Autor(i): Thom Singer
Editura: Curtea Veche
Colecţia: Cărţi Cheie
Anul apariţiei: 2012
Pagini: 112 (13x20 cm)
Preţ: 17,34 Lei
Disponibilitate: în stoc

Lucrurile mici pe care le faci contează foarte mult atunci când vine vorba de networking. Atitudinea, Brandul şi Creativitatea reprezintă doar începutul. Fie că eşti expert sau novice în networking, lucrarea de faţă te va determina să analizezi felul în care interacţionezi cu clienţii actuali şi potenţiali şi cu alte persoane aparţinând comunităţii tale de afaceri.

Gândeşte fix pe dos!

Gândeşte fix pe dos!. Editura Art
CumpărDetalii carte

Autor(i): Paul Arden
Editura: Art
Anul apariţiei: 2015
Pagini: 146 (13x20 cm)
Preţ: 33,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

„Gândeşte fix pe dos“ e un atac sub centură asupra modului în care ne privim lumea. În locul sfaturilor obişnuite şi plictisitoare, Paul Arden lansează remarci ascuţite, îndrăzneţe, aforisme şi paradoxuri - toate încercând să contrazică tot ceea ce pare „de bun simţ“. Indiferent din ce domeniu veniţi, vă veţi găsi inspiraţia în colecţia lui Arden de idei mici care au dus la mari revoluţii.

Economia Thank You

Economia Thank You. Editura Publica
Detalii carte

Autor(i): Gary Vaynerchuk
Editura: Publica
Colecţia: Co-Lecţia de Antreprenoriat
Anul apariţiei: 2012
Pagini: 256 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


Dacă strategiile de social media vor avea succes, nu se va petrece datorită platformei; se va petrece pentru că recunoşti că aşteptările clienţilor şi cultura acestora se pot schimba.

Nimic de pierdut, totul de câştigat

Nimic de pierdut, totul de câştigat. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Cum am ajuns, din delincvent, antreprenor multimilionar

Autor(i): Ryan Blair, Don Yaeger
Editura: Publica
Colecţia: Co-Lecţia de Antreprenoriat
Anul apariţiei: 2012
Pagini: 304 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în stoc

Cartea de faţă îi va inspira şi îi va ghida pe oamenii care sunt dispuşi să facă tot ceea ce e necesar – eforturi susţinute, ore nesfârşite de muncă şi stres – pentru a-şi traduce în fapte viziunea aşternută pe hârtie.

Blair le oferă cititorilor o hartă a antreprenoriatului de succes.

Dă lovitura!

Dă lovitura!. Editura Publica
CumpărDetalii carte

De ce ACUM e momentul să faci bani din pasiunea ta

Autor(i): Gary Vaynerchuk
Editura: Publica
Colecţia: Co-Lecţia de Antreprenoriat
Anul apariţiei: 2012
Pagini: 152 (14x20 cm)
Preţ: 39,00 Lei
Disponibilitate: în stoc

Cât de mult vrei să reuşeşti? Te mistuie această dorinţă? Nu dormi nopţile, ţi se-nvârte capul de idei şi vise? Ai face orice pentru şansa de a trăi exclusiv după propriile reguli? Dacă-i aşa, ai noroc. Ai noroc, pentru că trăieşti într-o epocă a oportunităţilor fără precedent pentru cei cu suficient nerv, răbdare şi vise măreţe. Îţi spun eu, cel care nu am avut altceva la dispoziţie în afară de cele înşirate mai sus.

Afacerile, pentru oameni

Afacerile, pentru oameni. Editura Publica
Detalii carte

Screw business as usual

Autor(i): Richard Branson
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2012
Pagini: 328 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


În această carte voi arăta de ce lucrurile trebuie să se schimbe – din ce trebuie să se schimbe şi în ce trebuie să se schimbe.

Până acum, afacerile sau capitalismul în general au fost un mijloc de a face bani pentru directorii companiilor şi pentru acţionari, rareori un mijloc de a face bine.

Mijloacele prin care au fost făcuţi banii nu sunt atât de importante ca rezultatul final: răul care poate fi făcut omenirii şi mediului înconjurător.

Cercul inovaţiei

Cercul inovaţiei. Editura Publica
Detalii carte

Drumurile bătătorite nu duc spre succes

Autor(i): Tom Peters
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2011
Pagini: 560 (14x20 cm)
Preţ: 56,84 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


Lumea afacerilor este într-o permanentă stare de flux, una haotică în care singura strategie de supravieţuire este inovaţia constantă – atât pentru individ, cât şi pentru organizaţie.

Întoarcerea în micul regat

Întoarcerea în micul regat. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Steve Jobs şi istoria companiei Apple

Autor(i): Michael Moritz
Editura: Publica
Colecţia: Co-Lecţia de Antreprenoriat
Anul apariţiei: 2011
Pagini: 464 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în stoc

Cartea „Întoarcerea în micul regat“ este prima biografie autorizată a companiei Apple.

Michael Moritz îşi poartă cititorii în intimitatea copilăriei lui Steve Jobs şi Steve Wozniak, parcurgând împreună cu cei doi perioada în care aceştia au renunţat la facultate şi au fondat Apple în anul 1976.

În reţea

În reţea. Editura Publica
Detalii carte

De ce sharing-ul reprezintă viitorul afacerilor

Autor(i): Lisa Gansky
Editura: Publica
Colecţia: Co-Lecţia de Antreprenoriat
Anul apariţiei: 2011
Pagini: 272 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


Cartea vorbeşte despre o imensă oportunitate care a pus deja în mişcare afacerile recent înfiinţate, reînnoindu-le pe cele vechi. Ea reprezintă totodată un ghid esenţial al noului val de comerţ bazat pe tehnologiile informatice, unul care, pe lângă faptul că e foarte sensibil la problematica mediului înconjurător, ajută la formarea şi dezvoltarea comunităţilor.

Lisa Gansky demonstrează cum, folosindu-se de ultimele instrumente de comunicare digitală, companiile „în reţea“ schimbă din temelii o serie întreagă de domenii de activitate.

Încântare

Încântare. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Arta de a influenţa sentimentele, gândurile şi acţiunile celorlalţi

Autor(i): Guy Kawasaki
Editura: Publica
Colecţia: Co-Lecţia de Antreprenoriat
Anul apariţiei: 2012
Pagini: 280 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în stoc

Încântarea, aşa cum este ea definită de Guy Kawasaki, nu vorbeşte despre manipularea oamenilor. Acest sentiment transformă situaţiile şi relaţiile interumane. Converteşte ostilitatea în amabilitate şi remodelează amabilitatea în afinitate. Îi transformă pe sceptici şi cinici în persoane încrezătoare, iar pe cei indecişi în indivizi loiali.

Încântarea este un instrument mai puternic decât tehnicile tradiţionale de persuasiune şi manipulare şi chiar mai eficient decât tehnicile clasice de marketing de care toată lumea abuzează.

Pagini cu rezultate:
12345