0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărți: Afaceri

Cărți: Afaceri (pag. 2)

Regulile Networkingului

Regulile Networkingului. Editura Meteor Press
CumpărDetalii carte

Autor(i): Dr. Rob Yeung,
Editura: Meteor Press
Colecţia: Eficiența în business
Anul apariţiei: 2009
Pagini: 176 (16x16 cm)
Preţ: 21,19 Lei
Disponibilitate: în stoc

Vă doriți succesul în carieră? Promovări, bani, un post mai bun, o șansă de a lucra pe cont propriu? Există o soluție. Se numește networking și înseamnă a discuta cu mulți oameni, cât mai mulți cu putință, răspândind mesaje consecvente despre dumneavoastră și despre ocupația dumneavoastră.

Gândește fix pe dos!

Gândește fix pe dos!. Editura Art
CumpărDetalii carte

Autor(i): Paul Arden
Editura: Art
Anul apariţiei: 2015
Pagini: 146 (13x20 cm)
Preţ: 34,40 Lei
Disponibilitate: în stoc

„Gândește fix pe dos“ e un atac sub centură asupra modului în care ne privim lumea. În locul sfaturilor obișnuite și plictisitoare, Paul Arden lansează remarci ascuțite, îndrăznețe, aforisme și paradoxuri - toate încercând să contrazică tot ceea ce pare „de bun simț“. Indiferent din ce domeniu veniți, vă veți găsi inspirația în colecția lui Arden de idei mici care au dus la mari revoluții.

Economia Thank You

Economia Thank You. Editura Publica
Detalii carte

Autor(i): Gary Vaynerchuk
Editura: Publica
Colecţia: Co-Lecția de Antreprenoriat
Anul apariţiei: 2012
Pagini: 256 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


Dacă strategiile de social media vor avea succes, nu se va petrece datorită platformei; se va petrece pentru că recunoști că așteptările clienților și cultura acestora se pot schimba.

Nimic de pierdut, totul de câștigat

Nimic de pierdut, totul de câștigat. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Cum am ajuns, din delincvent, antreprenor multimilionar

Autor(i): Ryan Blair, Don Yaeger
Editura: Publica
Colecţia: Co-Lecția de Antreprenoriat
Anul apariţiei: 2012
Pagini: 304 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în stoc

Cartea de față îi va inspira și îi va ghida pe oamenii care sunt dispuși să facă tot ceea ce e necesar – eforturi susținute, ore nesfârșite de muncă și stres – pentru a-și traduce în fapte viziunea așternută pe hârtie.

Blair le oferă cititorilor o hartă a antreprenoriatului de succes.

Dă lovitura!

Dă lovitura!. Editura Publica
CumpărDetalii carte

De ce ACUM e momentul să faci bani din pasiunea ta

Autor(i): Gary Vaynerchuk
Editura: Publica
Colecţia: Co-Lecția de Antreprenoriat
Anul apariţiei: 2012
Pagini: 152 (14x20 cm)
Preţ: 39,00 Lei
Disponibilitate: în stoc

Cât de mult vrei să reușești? Te mistuie această dorință? Nu dormi nopțile, ți se-nvârte capul de idei și vise? Ai face orice pentru șansa de a trăi exclusiv după propriile reguli? Dacă-i așa, ai noroc. Ai noroc, pentru că trăiești într-o epocă a oportunităților fără precedent pentru cei cu suficient nerv, răbdare și vise mărețe. Îți spun eu, cel care nu am avut altceva la dispoziție în afară de cele înșirate mai sus.

Afacerile, pentru oameni

Afacerile, pentru oameni. Editura Publica
Detalii carte

Screw business as usual

Autor(i): Richard Branson
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2012
Pagini: 328 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


În această carte voi arăta de ce lucrurile trebuie să se schimbe – din ce trebuie să se schimbe și în ce trebuie să se schimbe.

Până acum, afacerile sau capitalismul în general au fost un mijloc de a face bani pentru directorii companiilor și pentru acționari, rareori un mijloc de a face bine.

Mijloacele prin care au fost făcuți banii nu sunt atât de importante ca rezultatul final: răul care poate fi făcut omenirii și mediului înconjurător.

Cercul inovației

Cercul inovației. Editura Publica
Detalii carte

Drumurile bătătorite nu duc spre succes

Autor(i): Tom Peters
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2011
Pagini: 560 (14x20 cm)
Preţ: 56,84 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


Lumea afacerilor este într-o permanentă stare de flux, una haotică în care singura strategie de supraviețuire este inovația constantă – atât pentru individ, cât și pentru organizație.

Întoarcerea în micul regat

Întoarcerea în micul regat. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Steve Jobs și istoria companiei Apple

Autor(i): Michael Moritz
Editura: Publica
Colecţia: Co-Lecția de Antreprenoriat
Anul apariţiei: 2011
Pagini: 464 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în stoc

Cartea „Întoarcerea în micul regat“ este prima biografie autorizată a companiei Apple.

Michael Moritz își poartă cititorii în intimitatea copilăriei lui Steve Jobs și Steve Wozniak, parcurgând împreună cu cei doi perioada în care aceștia au renunțat la facultate și au fondat Apple în anul 1976.

În rețea

În rețea. Editura Publica
Detalii carte

De ce sharing-ul reprezintă viitorul afacerilor

Autor(i): Lisa Gansky
Editura: Publica
Colecţia: Co-Lecția de Antreprenoriat
Anul apariţiei: 2011
Pagini: 272 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


Cartea vorbește despre o imensă oportunitate care a pus deja în mișcare afacerile recent înființate, reînnoindu-le pe cele vechi. Ea reprezintă totodată un ghid esențial al noului val de comerț bazat pe tehnologiile informatice, unul care, pe lângă faptul că e foarte sensibil la problematica mediului înconjurător, ajută la formarea și dezvoltarea comunităților.

Lisa Gansky demonstrează cum, folosindu-se de ultimele instrumente de comunicare digitală, companiile „în rețea“ schimbă din temelii o serie întreagă de domenii de activitate.

Încântare

Încântare. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Arta de a influența sentimentele, gândurile și acțiunile celorlalți

Autor(i): Guy Kawasaki
Editura: Publica
Colecţia: Co-Lecția de Antreprenoriat
Anul apariţiei: 2012
Pagini: 280 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în stoc

Încântarea, așa cum este ea definită de Guy Kawasaki, nu vorbește despre manipularea oamenilor. Acest sentiment transformă situațiile și relațiile interumane. Convertește ostilitatea în amabilitate și remodelează amabilitatea în afinitate. Îi transformă pe sceptici și cinici în persoane încrezătoare, iar pe cei indeciși în indivizi loiali.

Încântarea este un instrument mai puternic decât tehnicile tradiționale de persuasiune și manipulare și chiar mai eficient decât tehnicile clasice de marketing de care toată lumea abuzează.

Pagini cu rezultate:
1234