0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Afaceri
  3. Cărţi: Management (pag. 8)

Cărţi: Management (pag. 8)

Design of Business

Design of Business. Editura
CumpărDetalii carte

Cum să transformi principiile de design în avantaj competitiv

Autor(i): Malcolm Gladwell
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2010
Pagini: 184 (14x20 cm)
Preţ: 37,57 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Cele mai multe companii vor să inoveze. Să vină cu ceva care să schimbe lumea, ca iPod sau ca Facebook.

Unele fac eforturi, investesc în dezvoltare, plătesc designeri, consultanţi şi aşa mai departe. Dar rezultatele nu sunt decât rareori pe măsura eforturilor.

Oamenii talentaţi vor să fie liberi

Oamenii talentaţi vor să fie liberi. Editura
CumpărDetalii carte

De ce ar trebui să învăţăm să ne placă scurgerile de informaţii, racolările şi parazitismul

Autor(i): Orly Lobel
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2015
Pagini: 422 (13x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Orly Lobel trage un semnal de alarmă şi vorbeşte despre efectul nociv pe care îl au prejudecăţile asupra inovaţiei în multe domenii şi companii. Implicit, autoarea discută şi despre cum pot avea succes, într-un mediu al mentalităţilor contraproductive, inovatorii, antreprenorii, echipele

de cercetare şi toţi cei a căror muncă presupune creativitate.

Pur şi simplu întreabă

Pur şi simplu întreabă. Editura
CumpărDetalii carte

Succesul poate fi simplu de obţinut, dacă pui întrebările potrivite

Autor(i): Bill McGrane III
Editura: Curtea Veche
Colecţia: Cărţi Cheie
Anul apariţiei: 2011
Pagini: 138 (13x20 cm)
Preţ: 19,27 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Devino un maestru în arta adresării de întrebări şi vei avea la îndemână un instrument puternic pentru a crea relaţii mai reuşite şi reciproc benefice.

Vei fi mai eficient ca oricând în comunicarea cu ceilalţi, îmbunătăţindu-ţi puterea de convingere şi având mai multe succese.

Cei 12 factori ai succesului în afaceri

Cei 12 factori ai succesului în afaceri. Editura
CumpărDetalii carte

Descoperă-ţi, dezvoltă-ţi şi foloseşte-ţi punctele forte

Autor(i): Dave Lakhani, Kevin Hogan
Editura: Amaltea
Anul apariţiei: 2009
Pagini: 231 (13x20 cm)
Preţ: 28,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Oricare ar fi limitele care te încorsetează, cartea „Cei 12 factori ai succesului“ în afaceri îţi va oferi soluţiile care ţi se potrivesc şi care te vor ajuta să fii şi să ai ceea ce îţi doreşti cu adevărat.

Aceşti factori sunt reali, puternici, măsurabili şi conduc la succesul de durată. Ei îţi arată că a cunoaşte care îţi sunt punctele forte nu este suficient; trebuie să ştii unde te afli, încotro te îndrepţi şi să acţionezi pentru a obţine ce ţi-ai propus.

Leadership de aur

Leadership de aur. Editura
CumpărDetalii carte

Lecţii învăţate într-o viaţă de lider

Autor(i): John C. Maxwell
Editura: Amaltea
Anul apariţiei: 2010
Pagini: 326 (13x20 cm)
Preţ: 35,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

O putere de influenţa mai mare, o comunicare mai bună la toate nivelurile, o capacitate ridicată de a percepe realitatea sunt calităţi pe care orice lider ambiţios şi inteligent doreşte să le aibă. Iar cartea „Leadership de aur“ este ghidul perfect pentru atingerea acestor obiective - precum şi a multor altora - în doar şase luni.

A 8-a treaptă a înţelepciunii

A 8-a treaptă a înţelepciunii. Editura
Detalii carte

De la eficienţă la măreţie

Autor(i): Stephen R. Covey
Editura: All
Anul apariţiei: 2008
Pagini: 408 (13x20 cm)
Preţ: 39,90 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


O carte pe care trebuie să o citească toate persoanele care aspiră la o funcţie de conducere. Cartea se bazează pe cei 25 de ani de experienţă a autorului în relaţiile de afaceri, la catedră, dar şi pe propria viaţă de familie. Fundamentul etic al relaţiilor umane, aşa cum este el descris în această carte, nu oferă numai o metodologie eficientă de a reuşi în afaceri, ci defineşte şi un mod de viaţă, care să pună în acord succesul cu morala.

Supercompetent

Supercompetent. Editura
CumpărDetalii carte

Şase paşi spre o eficienţă maximă

Autor(i): Laura Stack
Editura: Amsta Publishing
Colecţia: Business
Anul apariţiei: 2010
Pagini: 320 (13x20 cm)
Preţ: 39,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

În cartea „Supercompetent“, specialista în productivitate, Laura Stack, identifică comportamentele prin care ne dezvoltăm abilitatea de leadership, prin care putem creşte eficienţa organizaţiei şi prin care persoanele cu potenţial se pot propulsa în vârful domeniului lor de activitate:…

Realitatea în afaceri

Realitatea în afaceri. Editura
CumpărDetalii carte

Autor(i): Guy Kawasaki
Editura: Amsta Publishing
Colecţia: Business
Anul apariţiei: 2010
Pagini: 400 (16x23 cm)
Preţ: 49,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Autorul a creat un ghid complet pentru antreprenorii care doresc să construiască şi să administreze acele organizaţii extraordinare care trec testul timpului şi care ignoră cu succes toate capriciile efemere ale business-urilor.

Începe cu răspunsul

Începe cu răspunsul. Editura
CumpărDetalii carte

Autor(i): Bob Seelert
Editura: Amsta Publishing
Colecţia: Business
Anul apariţiei: 2009
Pagini: 256 (13x20 cm)
Preţ: 35,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Seelert dezvăluie în această carte uşor de citit, însă extrem de realistă, strategiile, practicile şi principiile de bază în procesul de luare a deciziilor şi de rezolvare a problemelor de business.

Mai mult decât atât, autorul ne împărtăşeşte din înţelepciunea dobândită în urma experienţelor extraordinare legate de oameni, evenimente şi organizaţii.

Pagini cu rezultate:
167891011