0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Afaceri
  3. Cărţi: Management (pag. 8)

Cărţi: Management (pag. 8)

6 obiceiuri ale celor mai eficienţi manageri

6 obiceiuri ale celor mai eficienţi manageri. Editura
Detalii carte

Autor(i): Stephen E. Kohn, Vincent D. O`Connell
Editura: Curtea Veche
Colecţia: Capital
Anul apariţiei: 2011
Pagini: 208 (13×20 cm)
Preţ: 13,39 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


Aplicarea în practică a abilităţilor prezentate în carte va avea drept rezultat o mai mare eficienţă a echipei şi o colaborare de mai lungă durată – mai ales dacă ţinem seama de faptul că angajaţii nu-şi părăsesc slujbele, ci… managerii.

Automatizarea clienţilor (CARTE AUDIO)

Automatizarea clienţilor (CARTE AUDIO). Editura
CumpărDetalii carte

Cum să creezi o companie pe bază de abonament în orice domeniu

Autor(i): John Warrillow
Editura: ACT şi Politon
Anul apariţiei: 2017
Pagini: 1 DVD (14x14 cm)
Preţ: 49,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Aceasta este varianta audio a cărţii „Automatizarea clienţilor – Cum să creezi o companie pe bază de abonament în orice domeniu“.

Pe DVD se află un fişier MP3 de 6 ore şi 22 de minute în lectura actorului Traian Măicănescu.

Managementul schimbării

Managementul schimbării. Editura
CumpărDetalii carte

Tot ceea ce vă trebuie pentru a alcătui şi a realiza un plan

Autor(i): Richard Newton
Editura: All
Colecţia: Management şi comunicare
Anul apariţiei: 2009
Pagini: 280 (13x20 cm)
Preţ: 14,90 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Doriţi să iniţiaţi o schimbare majoră în organizaţia sau în echipa dumneavoastră? Cartea lui Newton vă va furniza un ghid practic pentru o astfel de schimbare, inclusiv studierea nevoii de schimbare, conceperea unui plan şi implementarea acestuia.

Rezultate previzibile în vremuri imprevizible

Rezultate previzibile în vremuri imprevizible. Editura
CumpărDetalii carte

Autor(i): Stephen R. Covey, Bob Whitman, Dr. Breck England
Editura: All
Anul apariţiei: 2010
Pagini: 136 (13x20 cm)
Preţ: 19,90 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Bazându-ne pe zeci de ani de experienţă în lucrul cu mii de entităţi private şi publice din întreaga lume, sugerăm că există câteva principii de bază care nu vă vor dezamăgi niciodată – principii care ajută companiile să câştige, indiferent de turbulenţa călătoriei sau de şocul schimbării copleşitoare.

Change by design

Change by design. Editura
CumpărDetalii carte

Cum transformă gândirea specifică designului organizaţiile şi inspiră inovaţia

Autor(i): Tim Brown
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2012
Pagini: 288 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Cartea lui Tim Brown se adresează în special liderilor creativi, care au înţeles că pentru a se «reinventa» trebuie să-şi concentreze atenţia asupra dimensiunii umane. În acelaşi mod, gândirea specifică designului, centrată pe experienţa umană, ne poate îndruma spre următorul pas: transferul abilităţii de a crea produse către generarea unei adevărate experienţe pentru utilizatori.

Design of Business

Design of Business. Editura
CumpărDetalii carte

Cum să transformi principiile de design în avantaj competitiv

Autor(i): Malcolm Gladwell
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2010
Pagini: 184 (14x20 cm)
Preţ: 37,57 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Cele mai multe companii vor să inoveze. Să vină cu ceva care să schimbe lumea, ca iPod sau ca Facebook.

Unele fac eforturi, investesc în dezvoltare, plătesc designeri, consultanţi şi aşa mai departe. Dar rezultatele nu sunt decât rareori pe măsura eforturilor.

Oamenii talentaţi vor să fie liberi

Oamenii talentaţi vor să fie liberi. Editura
CumpărDetalii carte

De ce ar trebui să învăţăm să ne placă scurgerile de informaţii, racolările şi parazitismul

Autor(i): Orly Lobel
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2015
Pagini: 422 (13x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Orly Lobel trage un semnal de alarmă şi vorbeşte despre efectul nociv pe care îl au prejudecăţile asupra inovaţiei în multe domenii şi companii. Implicit, autoarea discută şi despre cum pot avea succes, într-un mediu al mentalităţilor contraproductive, inovatorii, antreprenorii, echipele

de cercetare şi toţi cei a căror muncă presupune creativitate.

Pur şi simplu întreabă

Pur şi simplu întreabă. Editura
CumpărDetalii carte

Succesul poate fi simplu de obţinut, dacă pui întrebările potrivite

Autor(i): Bill McGrane III
Editura: Curtea Veche
Colecţia: Cărţi Cheie
Anul apariţiei: 2011
Pagini: 138 (13x20 cm)
Preţ: 19,27 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Devino un maestru în arta adresării de întrebări şi vei avea la îndemână un instrument puternic pentru a crea relaţii mai reuşite şi reciproc benefice.

Vei fi mai eficient ca oricând în comunicarea cu ceilalţi, îmbunătăţindu-ţi puterea de convingere şi având mai multe succese.

Pagini cu rezultate:
167891011