0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărți: Afaceri
  3. Cărți: Management

Cărți: Management (pag. 9)

A 8-a treaptă a înțelepciunii

A 8-a treaptă a înțelepciunii. Editura All
Detalii carte

De la eficiență la măreție

Autor(i): Stephen R. Covey
Editura: All
Anul apariţiei: 2008
Pagini: 408 (13x20 cm)
Preţ: 39,90 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


O carte pe care trebuie să o citească toate persoanele care aspiră la o funcție de conducere. Cartea se bazează pe cei 25 de ani de experiență a autorului în relațiile de afaceri, la catedră, dar și pe propria viață de familie. Fundamentul etic al relațiilor umane, așa cum este el descris în această carte, nu oferă numai o metodologie eficientă de a reuși în afaceri, ci definește și un mod de viață, care să pună în acord succesul cu morala.

Supercompetent

Supercompetent. Editura Amsta Publishing
Detalii carte

Șase pași spre o eficiență maximă

Autor(i): Laura Stack
Editura: Amsta Publishing
Colecţia: Business
Anul apariţiei: 2010
Pagini: 320 (13x20 cm)
Preţ: 39,00 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


În cartea „Supercompetent“, specialista în productivitate, Laura Stack, identifică comportamentele prin care ne dezvoltăm abilitatea de leadership, prin care putem crește eficiența organizației și prin care persoanele cu potențial se pot propulsa în vârful domeniului lor de activitate:…

Realitatea în afaceri

Realitatea în afaceri. Editura Amsta Publishing
Detalii carte

Autor(i): Guy Kawasaki
Editura: Amsta Publishing
Colecţia: Business
Anul apariţiei: 2010
Pagini: 400 (16x23 cm)
Preţ: 49,00 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


Autorul a creat un ghid complet pentru antreprenorii care doresc să construiască și să administreze acele organizații extraordinare care trec testul timpului și care ignoră cu succes toate capriciile efemere ale business-urilor.

Începe cu răspunsul

Începe cu răspunsul. Editura Amsta Publishing
Detalii carte

Autor(i): Bob Seelert
Editura: Amsta Publishing
Colecţia: Business
Anul apariţiei: 2009
Pagini: 256 (13x20 cm)
Preţ: 35,00 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


Seelert dezvăluie în această carte ușor de citit, însă extrem de realistă, strategiile, practicile și principiile de bază în procesul de luare a deciziilor și de rezolvare a problemelor de business.

Mai mult decât atât, autorul ne împărtășește din înțelepciunea dobândită în urma experiențelor extraordinare legate de oameni, evenimente și organizații.

Inteligența emoțională în Leadership

Inteligența emoțională în Leadership. Editura Curtea Veche
CumpărDetalii carte

Autor(i): Dr. Daniel Goleman, Richard Boyatzis, Annie McKee,
Editura: Curtea Veche
Colecţia: Seria Daniel Goleman
Anul apariţiei: 2007
Pagini: 320 (15x22 cm)
Preţ: 55,00 Lei
Disponibilitate: în stoc

Conducerea bazată pe inteligență emoțională inspiră și stimulează pasiunea și entuziasmul; de asemenea, susține motivația și devotamentul. Cei care și-au dezvoltat abilitățile emoționale au început să se cunoască mai bine, să manifeste mai multă empatie, să dea dovadă de mai multă stăpânire de sine și să beneficieze de relații interumane mai armonioase. În final se dovedește că maniera în care relaționăm cu noi înșine și cu ceilalți, numită de Daniel Goleman „inteligență emoțională“, garantează reușita în viață într-o măsură mai mare decât acumularea de titluri și diplome.

Cinci tentații ale unui CEO

Cinci tentații ale unui CEO. Editura Litera Internațional
Detalii carte

Cheia succesului pentru orice CEO!

Autor(i): Patrick Lencioni
Editura: Litera Internațional
Anul apariţiei: 2015
Pagini: 300 (14x20 cm)
Preţ: 38,44 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


Atunci când lucrurile merg prost pentru o organizație, cel care ar trebui să-și asume în primul rând vina este CEO-ul. Dar câți dintre lideri au curajul de a face acest lucru, analizându-și comportamentul managerial pentru a descoperi și înlătura disfuncțiile?

Patrick Lencioni folosește o modalitate simplă și convingătoare pentru a descrie câteva tipare de comportament ce le pun probleme conducătorilor de organizații mai mici sau mai mari.

Remote

Remote. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Biroul este opțional

Autor(i): David Heinemeier Hansson, Jason Fried
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2014
Pagini: 256 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în stoc

Milioane de angajați și mii de companii au descoperit deja plăcerile și beneficiile muncii la domiciliu. În companii de orice dimensiune, reprezentând, practic, fiecare domeniu, munca la domiciliu a înregistrat o creștere constantă an după an. Cu toate acestea, spre deosebire, de pildă, de utilizarea faxului, adoptarea acestui tip de muncă nu a fost nici pe departe așa de universală și comună cum ar fi crezut multă lume.

Cartea aceasta își propune să-ți ofere tocmai această viziune actuală și pune în vedere nenumăratele beneficii ale muncii la domiciliu, inclusiv accesul la cei mai talentați angajați, eliberarea de naveta insuportabilă și productivitatea mărită.

Piesă cu piesă

Piesă cu piesă. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Cum a rescris LEGO regulile inovației și cum a cucerit industria globală a jucăriilor

Autor(i): Bill Breen, David C. Robertson
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2014
Pagini: 384 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în stoc

Deși există multe lucruri ce pot fi luate drept exemplu din renașterea LEGO, sunt de asemenea și multe de evitat.

Am întâlnit mulți directori executivi care au vrut să reproducă succesul companiei LEGO, însă nu au luat în considerare trauma ce a determinat redresarea. Sfatul nostru către ei este mereu același: nu aștepta ca o criză să provoace dorința de schimbare profundă și sistemică.

Cum să livrezi fericire

Cum să livrezi fericire. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Calea către profituri, pasiune și scop

Autor(i): Tony Hsieh
Editura: Publica
Colecţia: Co-Lecția de Antreprenoriat
Anul apariţiei: 2011
Pagini: 264 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în stoc

În Cartea „Cum să livrezi fericire“, Tony Hsieh, CEO-ul Zappos, ne împărtășește lecțiile pe care le-a învățat în viață și în afaceri, de la începutul cu administrarea unei ferme de râme și mai apoi a unei pizzerii, până la LinkExchange, Zappos și multe altele.

Scrisă într-un ritm alert și foarte pragmatic, cartea lui Tony ne arată cum o cultură organizațională foarte diferită de cele tradiționale reprezintă un model eficient de a atinge succesul și cum, prin a căuta să-i faci fericiți pe cei din jurul tău, te poate face mult mai fericit și pe tine.

Emotionomics

Emotionomics. Editura Publica
Detalii carte

Cum să câștigi inimile și mințile oamenilor

Autor(i): Dan Hill
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2010
Pagini: 504 (14x20 cm)
Preţ: 56,84 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


Timp îndelungat, emoțiile au fost ignorate și la mare preț au fost rațiunea și eficiența. Numai că oamenii sunt influențați în primul rând de sentimente atunci când iau o decizie.

Dan Hill și-a propus să afle cum trebuie conduse companiile și afacerile în secolul XXI. În Emotionomics, face o analiză concisă a acelor idei din psihologie și psihiatrie care explică modul nostru de funcționare.

Emotionomics ne spune cum poate fi micșorată distanța dintre a spune și a simți. Codul emoțional, odată stăpânit, oferă cheia pentru o mai bună gestionare a dinamicii care determină vânzările și productivitatea unei companii.

Pagini cu rezultate:
178910