0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Afaceri
  3. Cărţi: Management (pag. 9)

Cărţi: Management (pag. 9)

Inteligenţa emoţională în Leadership

Inteligenţa emoţională în Leadership. Editura
CumpărDetalii carte

Autor(i): Daniel Goleman, Richard Boyatzis, Annie McKee
Editura: Curtea Veche
Colecţia: Seria Daniel Goleman
Anul apariţiei: 2007
Pagini: 320 (15x22 cm)
Preţ: 40,00 Lei
Disponibilitate: în stoc

Conducerea bazată pe inteligenţă emoţională inspiră şi stimulează pasiunea şi entuziasmul; de asemenea, susţine motivaţia şi devotamentul. Cei care şi-au dezvoltat abilităţile emoţionale au început să se cunoască mai bine, să manifeste mai multă empatie, să dea dovadă de mai multă stăpânire de sine şi să beneficieze de relaţii interumane mai armonioase. În final se dovedeşte că maniera în care relaţionăm cu noi înşine şi cu ceilalţi, numită de Daniel Goleman „inteligenţă emoţională“, garantează reuşita în viaţă într-o măsură mai mare decât acumularea de titluri şi diplome.

Cinci tentaţii ale unui CEO

Cinci tentaţii ale unui CEO. Editura
Detalii carte

Cheia succesului pentru orice CEO!

Autor(i): Patrick Lencioni
Editura: Litera Internaţional
Anul apariţiei: 2015
Pagini: 300 (14x20 cm)
Preţ: 38,44 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


Atunci când lucrurile merg prost pentru o organizaţie, cel care ar trebui să-şi asume în primul rând vina este CEO-ul. Dar câţi dintre lideri au curajul de a face acest lucru, analizându-şi comportamentul managerial pentru a descoperi şi înlătura disfuncţiile?

Patrick Lencioni foloseşte o modalitate simplă şi convingătoare pentru a descrie câteva tipare de comportament ce le pun probleme conducătorilor de organizaţii mai mici sau mai mari.

Remote

Remote. Editura
CumpărDetalii carte

Biroul este opţional

Autor(i): David Heinemeier Hansson, Jason Fried
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2014
Pagini: 256 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Milioane de angajaţi şi mii de companii au descoperit deja plăcerile şi beneficiile muncii la domiciliu. În companii de orice dimensiune, reprezentând, practic, fiecare domeniu, munca la domiciliu a înregistrat o creştere constantă an după an. Cu toate acestea, spre deosebire, de pildă, de utilizarea faxului, adoptarea acestui tip de muncă nu a fost nici pe departe aşa de universală şi comună cum ar fi crezut multă lume.

Cartea aceasta îşi propune să-ţi ofere tocmai această viziune actuală şi pune în vedere nenumăratele beneficii ale muncii la domiciliu, inclusiv accesul la cei mai talentaţi angajaţi, eliberarea de naveta insuportabilă şi productivitatea mărită.

Piesă cu piesă

Piesă cu piesă. Editura
CumpărDetalii carte

Cum a rescris LEGO regulile inovaţiei şi cum a cucerit industria globală a jucăriilor

Autor(i): Bill Breen, David C. Robertson
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2014
Pagini: 384 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Deşi există multe lucruri ce pot fi luate drept exemplu din renaşterea LEGO, sunt de asemenea şi multe de evitat.

Am întâlnit mulţi directori executivi care au vrut să reproducă succesul companiei LEGO, însă nu au luat în considerare trauma ce a determinat redresarea. Sfatul nostru către ei este mereu acelaşi: nu aştepta ca o criză să provoace dorinţa de schimbare profundă şi sistemică.

Cum să livrezi fericire

Cum să livrezi fericire. Editura
CumpărDetalii carte

Calea către profituri, pasiune şi scop

Autor(i): Tony Hsieh
Editura: Publica
Colecţia: Co-Lecţia de Antreprenoriat
Anul apariţiei: 2011
Pagini: 264 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

În Cartea „Cum să livrezi fericire“, Tony Hsieh, CEO-ul Zappos, ne împărtăşeşte lecţiile pe care le-a învăţat în viaţă şi în afaceri, de la începutul cu administrarea unei ferme de râme şi mai apoi a unei pizzerii, până la LinkExchange, Zappos şi multe altele.

Scrisă într-un ritm alert şi foarte pragmatic, cartea lui Tony ne arată cum o cultură organizaţională foarte diferită de cele tradiţionale reprezintă un model eficient de a atinge succesul şi cum, prin a căuta să-i faci fericiţi pe cei din jurul tău, te poate face mult mai fericit şi pe tine.

Emotionomics

Emotionomics. Editura
Detalii carte

Cum să câştigi inimile şi minţile oamenilor

Autor(i): Dan Hill
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2010
Pagini: 504 (14x20 cm)
Preţ: 56,84 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


Timp îndelungat, emoţiile au fost ignorate şi la mare preţ au fost raţiunea şi eficienţa. Numai că oamenii sunt influenţaţi în primul rând de sentimente atunci când iau o decizie.

Dan Hill şi-a propus să afle cum trebuie conduse companiile şi afacerile în secolul XXI. În Emotionomics, face o analiză concisă a acelor idei din psihologie şi psihiatrie care explică modul nostru de funcţionare.

Emotionomics ne spune cum poate fi micşorată distanţa dintre a spune şi a simţi. Codul emoţional, odată stăpânit, oferă cheia pentru o mai bună gestionare a dinamicii care determină vânzările şi productivitatea unei companii.

Antreprenor la minut

Antreprenor la minut. Editura
Detalii carte

Secretul creării şi dezvoltării unei afaceri de succes

Autor(i): Kenneth Blanchard, Don Hutson, Ethan Willis
Editura: Curtea Veche
Colecţia: Cărţi Cheie
Anul apariţiei: 2013
Pagini: 136 (13x20 cm)
Preţ: 21,19 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


Autorii expun în aceste pagini cea mai competitivă mentalitate în afaceri, cea americană, şi vă arată cum este eficient să gândiţi şi să acţionaţi, indiferent de domeniul şi de piaţa pe care lucraţi.

Veţi descoperi o serie de perspective inedite asupra unor subiecte esenţiale în afaceri: cum se pot pune baze solide pentru o firmă, în ce fel se asigură un flux continuu de numerar şi ce înseamnă servicii excepţionale.

Dezvoltarea afacerilor sociale

Dezvoltarea afacerilor sociale. Editura
CumpărDetalii carte

Autor(i): Dr. Muhammad Yunus, Karl Weber
Editura: Curtea Veche
Colecţia: Responsabilitatea socială în afaceri
Anul apariţiei: 2010
Pagini: 192 (15x24 cm)
Preţ: 30,83 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

În numai câţiva ani, afacerea socială a trecut de la o simplă idee la realitatea vie, cu o evoluţie rapidă. Deja produce îmbunătăţiri în vieţile multor oameni şi este pe cale să devină, într-o manieră explozivă, una dintre cele mai importante tendinţe sociale şi economice ale lumii. Pe parcursul acestei cărţi, voi explica teoria afacerii sociale, voi relata câteva exemple de afaceri sociale.

Responsabilitatea socială corporatistă în sprijinul resurselor umane

Responsabilitatea socială corporatistă în sprijinul resurselor umane. Editura
CumpărDetalii carte

Un parteneriat necesar pentru dezvoltarea unor practici responsabile în afaceri

Autor(i): Elaine Cohen
Editura: Curtea Veche
Colecţia: Responsabilitatea socială în afaceri
Anul apariţiei: 2011
Pagini: 368 (15x24 cm)
Preţ: 33,72 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Ce legătură există între responsabilitatea socială corporatistă şi resursele umane? Recrutarea personalului, programele de instruire profesională, sănătatea şi siguranţa angajaţilor, implicarea acestora în viaţa comunităţii şi atitudinea lor faţă de mediu – toate capătă o nouă dimensiune, dacă sunt abordate din dubla perspectivă a resurselor umane conştiente de impactul social al corporaţiilor.

Sindromul masculului alfa

Sindromul masculului alfa. Editura
CumpărDetalii carte

O revelaţie pentru personalităţile alfa de pretutindeni

Autor(i): Dr. Kate Ludeman, Eddie Erlandson
Editura: Curtea Veche
Colecţia: Profit
Anul apariţiei: 2009
Pagini: 300 (15x20 cm)
Preţ: 27,94 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Lumea afacerilor e plină de personalităţi alfa, acestea fiind în mod definitoriu nişte forţe motrice, care îşi asumă responsabilităţi, obţin rezultate uimitoare şi dau o imensă valoare organizaţiilor lor. Cartea de faţă oferă o perspectivă profundă asupra factorilor ce sensibilizează o personalitate alfa şi asupra modului în care poate fi gestionat mai eficient un comportament alfa.

Pagini cu rezultate:
17891011