1. Acasă
  2. Cărţi afaceri
  3. Cărţi management (pag. 9)
Arată domenii carte

Cărţi » Management (pag. 9)

Piesă cu piesă

Cum a rescris LEGO regulile inovaţiei şi cum a cucerit industria globală a jucăriilor

Autor(i): Bill Breen, David C. Robertson
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2014
Pagini: 384 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Deşi există multe lucruri ce pot fi luate drept exemplu din renaşterea LEGO, sunt de asemenea şi multe de evitat.

Am întâlnit mulţi directori executivi care au vrut să reproducă succesul companiei LEGO, însă nu au luat în considerare trauma ce a determinat redresarea. Sfatul nostru către ei este mereu acelaşi: nu aştepta ca o criză să provoace dorinţa de schimbare profundă şi sistemică.

Cum să livrezi fericire

Calea către profituri, pasiune şi scop

Autor(i): Tony Hsieh
Editura: Publica
Colecţia: Co-Lecţia de Antreprenoriat
Anul apariţiei: 2011
Pagini: 264 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

În Cartea „Cum să livrezi fericire“, Tony Hsieh, CEO-ul Zappos, ne împărtăşeşte lecţiile pe care le-a învăţat în viaţă şi în afaceri, de la începutul cu administrarea unei ferme de râme şi mai apoi a unei pizzerii, până la LinkExchange, Zappos şi multe altele.

Scrisă într-un ritm alert şi foarte pragmatic, cartea lui Tony ne arată cum o cultură organizaţională foarte diferită de cele tradiţionale reprezintă un model eficient de a atinge succesul şi cum, prin a căuta să-i faci fericiţi pe cei din jurul tău, te poate face mult mai fericit şi pe tine.

Emotionomics

Cum să câştigi inimile şi minţile oamenilor

Autor(i): Dan Hill
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2010
Pagini: 504 (14x20 cm)
Preţ: 56,84 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


Timp îndelungat, emoţiile au fost ignorate şi la mare preţ au fost raţiunea şi eficienţa. Numai că oamenii sunt influenţaţi în primul rând de sentimente atunci când iau o decizie.

Dan Hill şi-a propus să afle cum trebuie conduse companiile şi afacerile în secolul XXI. În Emotionomics, face o analiză concisă a acelor idei din psihologie şi psihiatrie care explică modul nostru de funcţionare.

Emotionomics ne spune cum poate fi micşorată distanţa dintre a spune şi a simţi. Codul emoţional, odată stăpânit, oferă cheia pentru o mai bună gestionare a dinamicii care determină vânzările şi productivitatea unei companii.

Antreprenor la minut

Secretul creării şi dezvoltării unei afaceri de succes

Autor(i): Kenneth Blanchard, Don Hutson, Ethan Willis
Editura: Curtea Veche
Colecţia: Cărţi Cheie
Anul apariţiei: 2013
Pagini: 136 (13x20 cm)
Preţ: 21,19 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Autorii expun în aceste pagini cea mai competitivă mentalitate în afaceri, cea americană, şi vă arată cum este eficient să gândiţi şi să acţionaţi, indiferent de domeniul şi de piaţa pe care lucraţi.

Veţi descoperi o serie de perspective inedite asupra unor subiecte esenţiale în afaceri: cum se pot pune baze solide pentru o firmă, în ce fel se asigură un flux continuu de numerar şi ce înseamnă servicii excepţionale.

Dezvoltarea afacerilor sociale

Autor(i): Dr. Muhammad Yunus, Karl Weber
Editura: Curtea Veche
Colecţia: Responsabilitatea socială în afaceri
Anul apariţiei: 2010
Pagini: 192 (15x24 cm)
Preţ: 30,83 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

În numai câţiva ani, afacerea socială a trecut de la o simplă idee la realitatea vie, cu o evoluţie rapidă. Deja produce îmbunătăţiri în vieţile multor oameni şi este pe cale să devină, într-o manieră explozivă, una dintre cele mai importante tendinţe sociale şi economice ale lumii. Pe parcursul acestei cărţi, voi explica teoria afacerii sociale, voi relata câteva exemple de afaceri sociale.

Responsabilitatea socială corporatistă în sprijinul resurselor umane

Un parteneriat necesar pentru dezvoltarea unor practici responsabile în afaceri

Autor(i): Elaine Cohen
Editura: Curtea Veche
Colecţia: Responsabilitatea socială în afaceri
Anul apariţiei: 2011
Pagini: 368 (15x24 cm)
Preţ: 33,72 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Ce legătură există între responsabilitatea socială corporatistă şi resursele umane? Recrutarea personalului, programele de instruire profesională, sănătatea şi siguranţa angajaţilor, implicarea acestora în viaţa comunităţii şi atitudinea lor faţă de mediu – toate capătă o nouă dimensiune, dacă sunt abordate din dubla perspectivă a resurselor umane conştiente de impactul social al corporaţiilor.

Sindromul masculului alfa

O revelaţie pentru personalităţile alfa de pretutindeni

Autor(i): Dr. Kate Ludeman, Eddie Erlandson
Editura: Curtea Veche
Colecţia: Profit
Anul apariţiei: 2009
Pagini: 300 (15x20 cm)
Preţ: 27,94 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Lumea afacerilor e plină de personalităţi alfa, acestea fiind în mod definitoriu nişte forţe motrice, care îşi asumă responsabilităţi, obţin rezultate uimitoare şi dau o imensă valoare organizaţiilor lor. Cartea de faţă oferă o perspectivă profundă asupra factorilor ce sensibilizează o personalitate alfa şi asupra modului în care poate fi gestionat mai eficient un comportament alfa.

Riscurile accentuării punctelor forte

Autor(i): Robert B. Kaiser
Editura: Curtea Veche
Colecţia: Profit
Anul apariţiei: 2011
Pagini: 156 (15x24 cm)
Preţ: 36,60 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Fiind scrisă pentru manageri, consultanţi în management, instructori de personal şi specialişti în resurse umane, această carte nu propune remedii rapide, soluţii-minune sau căi rapide spre succes. În schimb, pune la dispoziţie raţionamente echilibrate, strategii fundamentate pe cercetări ştiinţifice, dar şi tehnici testate – care, împreună, îi pot ajuta pe manageri să devină lideri autentici.

Inovaţia ca soluţie în afaceri

Autor(i): Clayton M. Christensen, Michael E. Raynor
Editura: Curtea Veche
Colecţia: Profit
Anul apariţiei: 2010
Pagini: 304 (15x20 cm)
Preţ: 27,94 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Numai o companie din zece e capabilă să susţină în timp o creştere profitabilă. Iniţiativele de afaceri eşuează deoarece firmele îşi spoliază în mod nechibzuit propriul potenţial disruptiv, înainte ca ideile noi să apuce să prindă contur. Cartea de faţă arată cum pot companiile să rezolve această dilemă, creând ele însele disrupţii de piaţă, în loc să se lase distruse de acestea.

Rampe de ieşire şi rampe de intrare

Menţinerea femeilor talentate pe drumul către succes

Autor(i): Sylvia Ann Hewlett
Editura: Curtea Veche
Colecţia: Profit
Anul apariţiei: 2012
Pagini: 322 (16x24 cm)
Preţ: 40,46 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Ce ar trebui să facă, aşadar, companiile, pentru a atrage şi a păstra femeile foarte bine pregătite? Cartea „Rampe de ieşire şi rampe de intrare“ răspunde la această întrebare dificilă oferind exemple din activitatea încununată de succes a Hidden Brain Drain Task Force – un grup alcătuit din treizeci şi patru de companii de frunte din întreaga lume.

Pagini cu rezultate:
[1-10]    [11-20]    [21-30]    [31-40]    [41-50]    [51-60]    [61-70]    [71-80]   [81-90]    [91-100]    [101-104]   

Utile
Domenii carte

Afaceri

Afaceri
Antreprenoriat
Branding
Leadership
Management
Marketing

Agricultură ecologică

Agricultură-Grădinărit

Agricultură-Grădinărit
Apicultură
Cultura ciupercilor
Floricultură
Grădinărit
Legumicultură
Peisagistică
Pomicultură
Viticultură
Zootehnie

Alimentaţie sănătoasă

Alimentaţie sănătoasă
Raw-vegan
Reţete culinare

Animale de companie

Artă

Artă
Fotografie
Muzică
Pictură
Sculptură

Arte marţiale

Astrologie

Beletristică

Biografii

Botanică

Călătorii

Cărţi pentru copii

Construcţii

Dezvoltare personală

Autocontrol
Autocunoaştere
Autoeducare
Comunicare
Creativitate
Creşterea copiilor
Dezvoltare personală
Evoluţie spirituală
Feminitate
Iertare
Inteligenţă
Iubire
Managementul timpului
Masculinitate
Menire
Motivaţional
Prosperitate şi succes
Relaţii
Relaţii de cuplu
Relaxare
Sănătate şi frumuseţe
Socializare
Transformare spirituală
Vindecare-autovindecare

Dicţionare

Diverse

Drept-Legislaţie

Ecologie

Educaţie

Energii alternative

Enigme-Conspiraţii

Etnologie

Ezoterism

Ficţiune

Filozofie

Ghiduri

Bune practici
Ghiduri

Idei creative

Istorie

Istorie ascunsă

Medicină alopată

Cardiologie
Diabet
Medicină alopată
Oftalmologie
Vaccinuri

Medicină Naturistă

Acupunctură
Apiterapie
Art-terapie
Ayurveda
Cristaloterapie
Cromoterapie
Fitoterapie
Gemoterapie
Helioterapie
Homeopatie
Iridologie
Magnetoterapie
Medicină Naturistă
Muzicoterapie
Osteopatie
Oxiterapie
Reflexologie
Reiki
Rugăciune
Terapie prin post
Urinoterapie
Zooterapie

Politică

Manipulare
Politică

Poţi face şi singur

Psihologie

Autism
Psihogenealogie
Psihologie

Religie

Budism
Creştinism
Hinduism
Islam
Religie
Ştiinţă şi religie

Revista Nexus

Sănătate

Sexualitate

Sonicitate

Spiritualitate

Alchimie
Antropozofie
Călătorii astrale
Îngeri
Numerologie
Romanul iniţiatic
Spiritualitate
Şamanism
Viaţă după moarte
Zen

Sport

Ştiinţă

Economie
Fizică cuantică
Grafologie
Ştiinţă

Ştiinţe de frontieră

Tehnologie

Timp Liber

Umor

Yoga

Hatha-Yoga
Karma-Yoga
Tantra
Yoga

Zoologie

Cum comandContact
Toate preţurile de pe acest site au TVA inclus.
Copyright © Librăria Jovis - „Cărţi pentru o lume mai bună®

Comandă acum! Expediţia prin poştă sau curier.

A.N.P.C.
▲ Sus