0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Afaceri
  3. Cărţi: Management (pag. 9)

Cărţi: Management (pag. 9)

Cei 12 factori ai succesului în afaceri

Cei 12 factori ai succesului în afaceri. Editura
CumpărDetalii carte

Descoperă-ţi, dezvoltă-ţi şi foloseşte-ţi punctele forte

Autor(i): Dave Lakhani, Kevin Hogan
Editura: Amaltea
Anul apariţiei: 2009
Pagini: 231 (13x20 cm)
Preţ: 28,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Oricare ar fi limitele care te încorsetează, cartea „Cei 12 factori ai succesului“ în afaceri îţi va oferi soluţiile care ţi se potrivesc şi care te vor ajuta să fii şi să ai ceea ce îţi doreşti cu adevărat.

Aceşti factori sunt reali, puternici, măsurabili şi conduc la succesul de durată. Ei îţi arată că a cunoaşte care îţi sunt punctele forte nu este suficient; trebuie să ştii unde te afli, încotro te îndrepţi şi să acţionezi pentru a obţine ce ţi-ai propus.

Leadership de aur

Leadership de aur. Editura
CumpărDetalii carte

Lecţii învăţate într-o viaţă de lider

Autor(i): John C. Maxwell
Editura: Amaltea
Anul apariţiei: 2010
Pagini: 326 (13x20 cm)
Preţ: 35,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

O putere de influenţa mai mare, o comunicare mai bună la toate nivelurile, o capacitate ridicată de a percepe realitatea sunt calităţi pe care orice lider ambiţios şi inteligent doreşte să le aibă. Iar cartea „Leadership de aur“ este ghidul perfect pentru atingerea acestor obiective - precum şi a multor altora - în doar şase luni.

A 8-a treaptă a înţelepciunii

A 8-a treaptă a înţelepciunii. Editura
CumpărDetalii carte

De la eficienţă la măreţie

Autor(i): Stephen R. Covey
Editura: All
Anul apariţiei: 2008
Pagini: 408 (13x20 cm)
Preţ: 39,90 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

O carte pe care trebuie să o citească toate persoanele care aspiră la o funcţie de conducere. Cartea se bazează pe cei 25 de ani de experienţă a autorului în relaţiile de afaceri, la catedră, dar şi pe propria viaţă de familie. Fundamentul etic al relaţiilor umane, aşa cum este el descris în această carte, nu oferă numai o metodologie eficientă de a reuşi în afaceri, ci defineşte şi un mod de viaţă, care să pună în acord succesul cu morala.

Supercompetent

Supercompetent. Editura
CumpărDetalii carte

Şase paşi spre o eficienţă maximă

Autor(i): Laura Stack
Editura: Amsta Publishing
Colecţia: Business
Anul apariţiei: 2010
Pagini: 320 (13x20 cm)
Preţ: 39,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

În cartea „Supercompetent“, specialista în productivitate, Laura Stack, identifică comportamentele prin care ne dezvoltăm abilitatea de leadership, prin care putem creşte eficienţa organizaţiei şi prin care persoanele cu potenţial se pot propulsa în vârful domeniului lor de activitate:…

Realitatea în afaceri

Realitatea în afaceri. Editura
CumpărDetalii carte

Autor(i): Guy Kawasaki
Editura: Amsta Publishing
Colecţia: Business
Anul apariţiei: 2010
Pagini: 400 (16x23 cm)
Preţ: 49,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Autorul a creat un ghid complet pentru antreprenorii care doresc să construiască şi să administreze acele organizaţii extraordinare care trec testul timpului şi care ignoră cu succes toate capriciile efemere ale business-urilor.

Începe cu răspunsul

Începe cu răspunsul. Editura
CumpărDetalii carte

Autor(i): Bob Seelert
Editura: Amsta Publishing
Colecţia: Business
Anul apariţiei: 2009
Pagini: 256 (13x20 cm)
Preţ: 35,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Seelert dezvăluie în această carte uşor de citit, însă extrem de realistă, strategiile, practicile şi principiile de bază în procesul de luare a deciziilor şi de rezolvare a problemelor de business.

Mai mult decât atât, autorul ne împărtăşeşte din înţelepciunea dobândită în urma experienţelor extraordinare legate de oameni, evenimente şi organizaţii.

Inteligenţa emoţională în Leadership

Inteligenţa emoţională în Leadership. Editura
CumpărDetalii carte

Autor(i): Daniel Goleman, Richard Boyatzis, Annie McKee
Editura: Curtea Veche
Colecţia: Seria Daniel Goleman
Anul apariţiei: 2007
Pagini: 320 (15x22 cm)
Preţ: 40,00 Lei
Disponibilitate: în stoc

Conducerea bazată pe inteligenţă emoţională inspiră şi stimulează pasiunea şi entuziasmul; de asemenea, susţine motivaţia şi devotamentul. Cei care şi-au dezvoltat abilităţile emoţionale au început să se cunoască mai bine, să manifeste mai multă empatie, să dea dovadă de mai multă stăpânire de sine şi să beneficieze de relaţii interumane mai armonioase. În final se dovedeşte că maniera în care relaţionăm cu noi înşine şi cu ceilalţi, numită de Daniel Goleman „inteligenţă emoţională“, garantează reuşita în viaţă într-o măsură mai mare decât acumularea de titluri şi diplome.

Cinci tentaţii ale unui CEO

Cinci tentaţii ale unui CEO. Editura
Detalii carte

Cheia succesului pentru orice CEO!

Autor(i): Patrick Lencioni
Editura: Litera Internaţional
Anul apariţiei: 2015
Pagini: 300 (14x20 cm)
Preţ: 38,44 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


Atunci când lucrurile merg prost pentru o organizaţie, cel care ar trebui să-şi asume în primul rând vina este CEO-ul. Dar câţi dintre lideri au curajul de a face acest lucru, analizându-şi comportamentul managerial pentru a descoperi şi înlătura disfuncţiile?

Patrick Lencioni foloseşte o modalitate simplă şi convingătoare pentru a descrie câteva tipare de comportament ce le pun probleme conducătorilor de organizaţii mai mici sau mai mari.

Remote

Remote. Editura
CumpărDetalii carte

Biroul este opţional

Autor(i): David Heinemeier Hansson, Jason Fried
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2014
Pagini: 256 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Milioane de angajaţi şi mii de companii au descoperit deja plăcerile şi beneficiile muncii la domiciliu. În companii de orice dimensiune, reprezentând, practic, fiecare domeniu, munca la domiciliu a înregistrat o creştere constantă an după an. Cu toate acestea, spre deosebire, de pildă, de utilizarea faxului, adoptarea acestui tip de muncă nu a fost nici pe departe aşa de universală şi comună cum ar fi crezut multă lume.

Cartea aceasta îşi propune să-ţi ofere tocmai această viziune actuală şi pune în vedere nenumăratele beneficii ale muncii la domiciliu, inclusiv accesul la cei mai talentaţi angajaţi, eliberarea de naveta insuportabilă şi productivitatea mărită.

Piesă cu piesă

Piesă cu piesă. Editura
CumpărDetalii carte

Cum a rescris LEGO regulile inovaţiei şi cum a cucerit industria globală a jucăriilor

Autor(i): Bill Breen, David C. Robertson
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2014
Pagini: 384 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Deşi există multe lucruri ce pot fi luate drept exemplu din renaşterea LEGO, sunt de asemenea şi multe de evitat.

Am întâlnit mulţi directori executivi care au vrut să reproducă succesul companiei LEGO, însă nu au luat în considerare trauma ce a determinat redresarea. Sfatul nostru către ei este mereu acelaşi: nu aştepta ca o criză să provoace dorinţa de schimbare profundă şi sistemică.

Pagini cu rezultate:
17891011