0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărți: Afaceri
  3. Cărți: Marketing

Cărți: Marketing (pag. 5)

Legile științifice ale publicității

Legile științifice ale publicității. Editura Vidia
CumpărDetalii carte

Cum să devii cunoscut și să vinzi mai mult într-un timp mai scurt

Autor(i): Claude C. Hopkins
Editura: Vidia
Anul apariţiei: 2014
Pagini: 116 (13x20 cm)
Preţ: 27,00 Lei
Disponibilitate: în stoc

Cartea „Legile științifice ale publicității“ se ocupă nu de teorii și opinii, ci de principii și fapte temeinic demonstrate. Este concepută pentru a servi ca manual pentru studenți și ghid pentru toți cei care lucrează în publicitate.

Trăim într-o vreme când publicitatea a atins, în mâinile anumitor oameni, statutul unei științe. Ea se bazează pe principii fixe și este, în limita rezonabilului, exactă. Cauzele și efectele au fost analizate până când au ajuns să fie înțelese în profunzime. Metodele corecte au fost demonstrate și stabilite. Știm ce este cel mai eficient și acționăm pornind de la o lege fundamentală.

Tehnici de a vinde

Tehnici de a vinde. Editura Curtea Veche
CumpărDetalii carte

Ediția a III-a

Autor(i): Dale Carnegie
Editura: Curtea Veche
Colecţia: Seria Dale Carnegie
Anul apariţiei: 2014
Pagini: 320 (16x20 cm)
Preţ: 38,00 Lei
Disponibilitate: în stoc

Tehnicile prezentate în aceste pagini sunt extrase din interviuri luate unor profesioniști din America, Europa și Asia. Volumul conține peste 100 de cazuri adunate din toată lumea, referitoare la o largă varietate de produse și servicii. În fiecare capitol, există sfaturi practice prin care puteți transforma provocările din lumea reală în niște oportunități pe care concurenții nici nu le bănuiesc.

Pagini cu rezultate:
1345