0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Afaceri
  3. Cărţi: Marketing (pag. 4)

Cărţi: Marketing (pag. 4)

Clienti forever

Clienti forever. Editura
CumpărDetalii carte

Lasă clienţii să îţi construiască afacerea

Autor(i): Doug Carter, Jenni Green
Editura: Amaltea
Anul apariţiei: 2006
Pagini: 250 (14x20 cm)
Preţ: 20,00 Lei
Disponibilitate: în stoc

Cartea scrisă de Doug Carter, trainer şi profesionist în domeniul vânzărilor de mai bine de 25 de ani, reinventează conceptul de client şi relaţia pe care trebuie să o construieşti cu acesta.

Nu vei afla numai cum să câştigi clienţi şi cum să-i păstrezi pentru totdeauna, dar şi cum să valorifici aspectele care îţi plac la aceşti oameni şi la relaţia ta cu ei. Vei fi surprins să constaţi că, inevitabil, cu cât ştii mai bine ceea ce vrei, cu atât creşte posibilitatea ca acel lucru să ţi se întâmple.

Noua revoluţie a bunăstării

Noua revoluţie a bunăstării. Editura
Detalii carte

Cum să faci avere într-o industrie ce va depăşi un trilion de dolari

Autor(i): Paul Zane Pilzer
Editura: Amaltea
Anul apariţiei: 2010
Pagini: 318 (13x20 cm)
Preţ: 35,00 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


„Noua revoluţie a bunăstării“ a avut un profund ecou în întreaga lume, dezvăluind o industrie nouă şi infinită, care se referă la alimentaţie corectă, la exerciţii fizice, odihnă, muncă, economii, vârstă şi la aproape orice alt aspect al vieţii.

Roz tranchilizant

Roz tranchilizant. Editura
CumpărDetalii carte

Autor(i): Adam Alter
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2013
Pagini: 328 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Miraculoasa capacitate tranchilizantă a rozului bonbon a fost testată cu un Mister California plin de muşchi, campion la culturism, care şi-a umflat demonstrativ bicepşii de câteva ori la rând, fără pic de efort, dar s-a căznit din greu să-i încordeze şi-o singură dată, după ce s-a uitat îndelung la cartonul roz.

Sfârşitul advertisingului aşa cum îl ştim

Sfârşitul advertisingului aşa cum îl ştim. Editura
CumpărDetalii carte

Autor(i): Armin Brott, Sergio Zyman
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2008
Pagini: 320 (14x20 cm)
Preţ: 29,86 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Felul în care companiile fac afaceri în ziua de azi nu numai că nu îmbunătăţeşte situaţia actuală, ci chiar o înrăutăţeşte.

În cazul advertisingului am putea spune că lucrurile stau mult mai rău.

În această carte veţi afla cum a murit advertisingul, ce l-a ucis şi ce este de făcut pentru reanimarea lui. Veţi afla cum să vă analizaţi eforturile, cum să vă cuantificaţi rezultatele, să inter-relaţionaţi cu clienţii şi ce să faceţi pentru ca afacerea voastră să devină mai bună decât este în momentul de faţă.

Ghidul redactării în Relaţii Publice

Ghidul redactării în Relaţii Publice. Editura
CumpărDetalii carte

Autor(i): Merry Aronson, Don Spetner, Carol Ames
Editura: Amsta Publishing
Colecţia: Comunicare [Amsta Publishing]
Anul apariţiei: 2008
Pagini: 328 (13x20 cm)
Preţ: 29,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Bazându-se pe anii de experienţa din interiorul unor companii renumite la nivel mondial şi în agenţiile de relaţii publice, pe munca lor cu studenţii şi pe discuţiile avute cu colegii din branşă, autorii ne pun la dispoziţie toate secretele necesare pentru a dărâma barierele de redactare şi pentru a ne face mesajul auzit de către un public cât mai larg.

Puterea întrebărilor

Puterea întrebărilor. Editura
CumpărDetalii carte

337 de întrebări esenţiale pentru succesul tău personal şi profesional

Autor(i): Andrew Sobel, Jerold Panas
Editura: Amsta Publishing
Colecţia: Comunicare [Amsta Publishing]
Anul apariţiei: 2013
Pagini: 240 (13x20 cm)
Preţ: 35,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Convingerea cel mai des întâlnită este aceea că ai succes dacă eşti cât de cât isteţ şi te mişti rapid, dar şi că îi atragi pe oameni spre tine dacă spui ceea ce trebuie.

Însă aşa cum demonstrează această lucrare, este mult mai important să ştii cum să pui întrebările corecte decât să crezi că ai răspunsuri la orice.

Cartea de faţă te poate ajuta să închei mai multe afaceri, să ai relaţii mai trainice cu cei din jur şi să stabileşti legături mult mai repede decât credeai că este posibil.

A vinde e omeneşte

A vinde e omeneşte. Editura
CumpărDetalii carte

Adevărul surprinzător despre cum să-i convingi pe ceilalţi

Autor(i): Daniel H. Pink
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2013
Pagini: 302 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Aceasta este o carte despre vânzări. Dar nu seamănă cu nicio carte despre vânzări pe care aţi citit-o (sau ignorat-o) până acum. Asta deoarece vânzările, în toate formele - fie că vorbim de Buick-uri sau de prezentarea unor idei într-o şedinţă- s-au schimbat mai mult în ultimii zece ani decât în întreg secolul trecut. Majoritatea lucrurilor pe care credem că le înţelegem în legătură cu vânzările sunt construite pe o fundaţie de principii care s-a năruit.

Buyology

Buyology. Editura
CumpărDetalii carte

Adevăruri şi minciuni despre motivele pentru care cumpărăm

Autor(i): Martin Lindstrom
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2011
Pagini: 280 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Cât de multe ştim despre motivele pentru care cumpărăm?

Ce ne influenţează cu adevărat în talmeş-balmeşul mesajelor din lumea actuală?

În cartea „Buyology“, Martin Lindstrom ne prezintă descoperirile uimitoare pe care le-a făcut în timpul unui inovator studiu de neuromarketing, desfăşurat pe o perioadă de trei ani şi ale cărui costuri s-au ridicat la şapte milioane de dolari – un experiment de ultimă oră, care a examinat minţile a 2000 de voluntari din întreaga lume, în raport cu expunerea la diverse reclame, logo-uri, spoturi publicitare, branduri şi produse.

Brief

Brief. Editura
CumpărDetalii carte

99 de chestii pe care aş fi vrut să le ştiu când am intrat în publicitate

Autor(i): Sorin Trâncă
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2015
Pagini: 224 (14x20 cm)
Preţ: 37,57 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

9 secrete ale muncii de creaţie, după Sorin Trâncă:

  • „Când nu‑ţi vine ideea, eşti pe-aproape.“
  • „Doar unu la sută din ideile tale contează.“
  • „Un copywriter bun ştie când nu trebuie să scrie nimic.“
  • „Un creativ bun e un bun traducător.“
  • „Directorul de creaţie are patru minute pentru tine.“
  • „Când, în sfârşit aleg, oamenii aleg emoţional.“
  • „Cea mai importantă idee a ta e următoarea.“
  • „Secretul productivităţii? Planul B la planul B.“
  • „Curiozitatea e cea mai la îndemână formă de inteligenţă.“

Viaţa mea în publicitate & Publicitate ştiinţifică

Viaţa mea în publicitate & Publicitate ştiinţifică. Editura
CumpărDetalii carte

Autor(i): Claude C. Hopkins
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2015
Pagini: 272 (10x17 cm)
Preţ: 27,94 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Acest volum conţine două cărţi de referinţă:

  • „Publicitate ştiinţifică“ - clasicul abecedar citit şi astăzi de către cei mai buni autori de slogane publicitare ai momentului - a fost publicată pentru prima oară în anul 1923.
  • „Viaţa mea în publicitate“ scrisă patru ani mai târziu.
Citind aceste două capodopere, veţi ajunge la concluzia surprinzătoare că cele mai noi strategii de marketing au fost descoperite şi documentate în urmă cu mai bine de 70 de ani.

Pagini cu rezultate:
12345