1. Acasă
  2. Cărţi afaceri
  3. Cărţi marketing (pag. 4)
Arată domenii carte

Cărţi » Marketing (pag. 4)

Noua revoluţie a bunăstării

Cum să faci avere într-o industrie ce va depăşi un trilion de dolari

Autor(i): Paul Zane Pilzer
Editura: Amaltea
Anul apariţiei: 2010
Pagini: 318 (13x20 cm)
Preţ: 35,00 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


„Noua revoluţie a bunăstării“ a avut un profund ecou în întreaga lume, dezvăluind o industrie nouă şi infinită, care se referă la alimentaţie corectă, la exerciţii fizice, odihnă, muncă, economii, vârstă şi la aproape orice alt aspect al vieţii.

Roz tranchilizant

Autor(i): Adam Alter
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2013
Pagini: 328 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Miraculoasa capacitate tranchilizantă a rozului bonbon a fost testată cu un Mister California plin de muşchi, campion la culturism, care şi-a umflat demonstrativ bicepşii de câteva ori la rând, fără pic de efort, dar s-a căznit din greu să-i încordeze şi-o singură dată, după ce s-a uitat îndelung la cartonul roz.

Sfârşitul advertisingului aşa cum îl ştim

Autor(i): Armin Brott, Sergio Zyman
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2008
Pagini: 320 (14x20 cm)
Preţ: 29,86 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Felul în care companiile fac afaceri în ziua de azi nu numai că nu îmbunătăţeşte situaţia actuală, ci chiar o înrăutăţeşte.

În cazul advertisingului am putea spune că lucrurile stau mult mai rău.

În această carte veţi afla cum a murit advertisingul, ce l-a ucis şi ce este de făcut pentru reanimarea lui. Veţi afla cum să vă analizaţi eforturile, cum să vă cuantificaţi rezultatele, să inter-relaţionaţi cu clienţii şi ce să faceţi pentru ca afacerea voastră să devină mai bună decât este în momentul de faţă.

Ghidul redactării în Relaţii Publice

Autor(i): Merry Aronson, Don Spetner, Carol Ames
Editura: Amsta Publishing
Colecţia: Comunicare [Amsta Publishing]
Anul apariţiei: 2008
Pagini: 328 (13x20 cm)
Preţ: 29,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Bazându-se pe anii de experienţa din interiorul unor companii renumite la nivel mondial şi în agenţiile de relaţii publice, pe munca lor cu studenţii şi pe discuţiile avute cu colegii din branşă, autorii ne pun la dispoziţie toate secretele necesare pentru a dărâma barierele de redactare şi pentru a ne face mesajul auzit de către un public cât mai larg.

Puterea întrebărilor

337 de întrebări esenţiale pentru succesul tău personal şi profesional

Autor(i): Andrew Sobel, Jerold Panas
Editura: Amsta Publishing
Colecţia: Comunicare [Amsta Publishing]
Anul apariţiei: 2013
Pagini: 240 (13x20 cm)
Preţ: 35,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Convingerea cel mai des întâlnită este aceea că ai succes dacă eşti cât de cât isteţ şi te mişti rapid, dar şi că îi atragi pe oameni spre tine dacă spui ceea ce trebuie.

Însă aşa cum demonstrează această lucrare, este mult mai important să ştii cum să pui întrebările corecte decât să crezi că ai răspunsuri la orice.

Cartea de faţă te poate ajuta să închei mai multe afaceri, să ai relaţii mai trainice cu cei din jur şi să stabileşti legături mult mai repede decât credeai că este posibil.

A vinde e omeneşte

Adevărul surprinzător despre cum să-i convingi pe ceilalţi

Autor(i): Daniel H. Pink
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2013
Pagini: 302 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Aceasta este o carte despre vânzări. Dar nu seamănă cu nicio carte despre vânzări pe care aţi citit-o (sau ignorat-o) până acum. Asta deoarece vânzările, în toate formele - fie că vorbim de Buick-uri sau de prezentarea unor idei într-o şedinţă- s-au schimbat mai mult în ultimii zece ani decât în întreg secolul trecut. Majoritatea lucrurilor pe care credem că le înţelegem în legătură cu vânzările sunt construite pe o fundaţie de principii care s-a năruit.

Buyology

Adevăruri şi minciuni despre motivele pentru care cumpărăm

Autor(i): Martin Lindstrom
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2011
Pagini: 280 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Cât de multe ştim despre motivele pentru care cumpărăm?

Ce ne influenţează cu adevărat în talmeş-balmeşul mesajelor din lumea actuală?

În cartea „Buyology“, Martin Lindstrom ne prezintă descoperirile uimitoare pe care le-a făcut în timpul unui inovator studiu de neuromarketing, desfăşurat pe o perioadă de trei ani şi ale cărui costuri s-au ridicat la şapte milioane de dolari – un experiment de ultimă oră, care a examinat minţile a 2000 de voluntari din întreaga lume, în raport cu expunerea la diverse reclame, logo-uri, spoturi publicitare, branduri şi produse.

Brief

99 de chestii pe care aş fi vrut să le ştiu când am intrat în publicitate

Autor(i): Sorin Trâncă
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2015
Pagini: 224 (14x20 cm)
Preţ: 37,57 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

9 secrete ale muncii de creaţie, după Sorin Trâncă:

  • „Când nu‑ţi vine ideea, eşti pe-aproape.“
  • „Doar unu la sută din ideile tale contează.“
  • „Un copywriter bun ştie când nu trebuie să scrie nimic.“
  • „Un creativ bun e un bun traducător.“
  • „Directorul de creaţie are patru minute pentru tine.“
  • „Când, în sfârşit aleg, oamenii aleg emoţional.“
  • „Cea mai importantă idee a ta e următoarea.“
  • „Secretul productivităţii? Planul B la planul B.“
  • „Curiozitatea e cea mai la îndemână formă de inteligenţă.“

Viaţa mea în publicitate & Publicitate ştiinţifică

Autor(i): Claude C. Hopkins
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2015
Pagini: 272 (10x17 cm)
Preţ: 27,94 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Acest volum conţine două cărţi de referinţă:

  • „Publicitate ştiinţifică“ - clasicul abecedar citit şi astăzi de către cei mai buni autori de slogane publicitare ai momentului - a fost publicată pentru prima oară în anul 1923.
  • „Viaţa mea în publicitate“ scrisă patru ani mai târziu.
Citind aceste două capodopere, veţi ajunge la concluzia surprinzătoare că cele mai noi strategii de marketing au fost descoperite şi documentate în urmă cu mai bine de 70 de ani.

Legile ştiinţifice ale publicităţii

Cum să devii cunoscut şi să vinzi mai mult într-un timp mai scurt

Autor(i): Claude C. Hopkins
Editura: Vidia
Anul apariţiei: 2014
Pagini: 116 (13x20 cm)
Preţ: 27,00 Lei
Disponibilitate: în stoc

Cartea „Legile ştiinţifice ale publicităţii“ se ocupă nu de teorii şi opinii, ci de principii şi fapte temeinic demonstrate. Este concepută pentru a servi ca manual pentru studenţi şi ghid pentru toţi cei care lucrează în publicitate.

Trăim într-o vreme când publicitatea a atins, în mâinile anumitor oameni, statutul unei ştiinţe. Ea se bazează pe principii fixe şi este, în limita rezonabilului, exactă. Cauzele şi efectele au fost analizate până când au ajuns să fie înţelese în profunzime. Metodele corecte au fost demonstrate şi stabilite. Ştim ce este cel mai eficient şi acţionăm pornind de la o lege fundamentală.

Pagini cu rezultate:
[1-10]    [11-20]    [21-30]   [31-40]    [41-43]   

Utile
Domenii carte

Afaceri

Afaceri
Antreprenoriat
Branding
Leadership
Management
Marketing

Agricultură ecologică

Agricultură-Grădinărit

Agricultură-Grădinărit
Apicultură
Cultura ciupercilor
Floricultură
Grădinărit
Legumicultură
Peisagistică
Pomicultură
Viticultură
Zootehnie

Alimentaţie sănătoasă

Alimentaţie sănătoasă
Raw-vegan
Reţete culinare

Animale de companie

Artă

Artă
Fotografie
Muzică
Pictură
Sculptură

Arte marţiale

Astrologie

Beletristică

Biografii

Botanică

Călătorii

Cărţi pentru copii

Construcţii

Dezvoltare personală

Autocontrol
Autocunoaştere
Autoeducare
Comunicare
Creativitate
Creşterea copiilor
Dezvoltare personală
Evoluţie spirituală
Feminitate
Iertare
Inteligenţă
Iubire
Managementul timpului
Masculinitate
Menire
Motivaţional
Prosperitate şi succes
Relaţii
Relaţii de cuplu
Relaxare
Sănătate şi frumuseţe
Socializare
Transformare spirituală
Vindecare-autovindecare

Dicţionare

Diverse

Drept-Legislaţie

Ecologie

Educaţie

Energii alternative

Enigme-Conspiraţii

Etnologie

Ezoterism

Ficţiune

Filozofie

Ghiduri

Bune practici
Ghiduri

Idei creative

Istorie

Istorie ascunsă

Medicină alopată

Cardiologie
Diabet
Medicină alopată
Oftalmologie
Vaccinuri

Medicină Naturistă

Acupunctură
Apiterapie
Art-terapie
Ayurveda
Cristaloterapie
Cromoterapie
Fitoterapie
Gemoterapie
Helioterapie
Homeopatie
Iridologie
Magnetoterapie
Medicină Naturistă
Muzicoterapie
Osteopatie
Oxiterapie
Reflexologie
Reiki
Rugăciune
Terapie prin post
Urinoterapie
Zooterapie

Politică

Manipulare
Politică

Poţi face şi singur

Psihologie

Autism
Psihogenealogie
Psihologie

Religie

Budism
Creştinism
Hinduism
Islam
Religie
Ştiinţă şi religie

Revista Nexus

Sănătate

Sexualitate

Sonicitate

Spiritualitate

Alchimie
Antropozofie
Călătorii astrale
Îngeri
Numerologie
Romanul iniţiatic
Spiritualitate
Şamanism
Viaţă după moarte
Zen

Sport

Ştiinţă

Economie
Fizică cuantică
Grafologie
Ştiinţă

Ştiinţe de frontieră

Tehnologie

Timp Liber

Umor

Yoga

Hatha-Yoga
Karma-Yoga
Tantra
Yoga

Zoologie

Cum comandContact
Toate preţurile de pe acest site au TVA inclus.
Copyright © Librăria Jovis - „Cărţi pentru o lume mai bună®

Comandă acum! Expediţia prin poştă sau curier.

A.N.P.C.
▲ Sus