0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărți: Afaceri
  3. Cărți: Marketing

Cărți: Marketing (pag. 4)

Marketingul motivațional

Marketingul motivațional. Editura Amsta Publishing
CumpărDetalii carte

Autor(i): Robert Imbriale
Editura: Amsta Publishing
Colecţia: Motivațional
Anul apariţiei: 2008
Pagini: 208 (13x20 cm)
Preţ: 19,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Folosind exemple din viața reală, Robert Imbriale vă va ajuta să depășiți barierele existente între voi și clienții vostrii. „Faceți în așa fel să le fie mai ușor și mai simplu să cumpere, și astfel se vor reîntoarce mereu la voi.“ este sfatul pe care Robert Imbriale îl dă cititorilor lui.

Clienti forever

Clienti forever. Editura Amaltea
CumpărDetalii carte

Lasă clienții să îți construiască afacerea

Autor(i): Doug Carter, Jenni Green
Editura: Amaltea
Anul apariţiei: 2006
Pagini: 250 (14x20 cm)
Preţ: 20,00 Lei
Disponibilitate: în stoc

Cartea scrisă de Doug Carter, trainer și profesionist în domeniul vânzărilor de mai bine de 25 de ani, reinventează conceptul de client și relația pe care trebuie să o construiești cu acesta.

Nu vei afla numai cum să câștigi clienți și cum să-i păstrezi pentru totdeauna, dar și cum să valorifici aspectele care îți plac la acești oameni și la relația ta cu ei. Vei fi surprins să constați că, inevitabil, cu cât știi mai bine ceea ce vrei, cu atât crește posibilitatea ca acel lucru să ți se întâmple.

Roz tranchilizant

Roz tranchilizant. Editura Publica
Detalii carte

Autor(i): Adam Alter
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2013
Pagini: 328 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


Miraculoasa capacitate tranchilizantă a rozului bonbon a fost testată cu un Mister California plin de mușchi, campion la culturism, care și-a umflat demonstrativ bicepșii de câteva ori la rând, fără pic de efort, dar s-a căznit din greu să-i încordeze și-o singură dată, după ce s-a uitat îndelung la cartonul roz.

Sfârșitul advertisingului așa cum îl știm

Sfârșitul advertisingului așa cum îl știm. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Autor(i): Armin Brott, Sergio Zyman
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2008
Pagini: 320 (14x20 cm)
Preţ: 29,86 Lei
Disponibilitate: în stoc

Felul în care companiile fac afaceri în ziua de azi nu numai că nu îmbunătățește situația actuală, ci chiar o înrăutățește.

În cazul advertisingului am putea spune că lucrurile stau mult mai rău.

În această carte veți afla cum a murit advertisingul, ce l-a ucis și ce este de făcut pentru reanimarea lui. Veți afla cum să vă analizați eforturile, cum să vă cuantificați rezultatele, să inter-relaționați cu clienții și ce să faceți pentru ca afacerea voastră să devină mai bună decât este în momentul de față.

Ghidul redactării în Relații Publice

Ghidul redactării în Relații Publice. Editura Amsta Publishing
CumpărDetalii carte

Autor(i): Merry Aronson, Don Spetner, Carol Ames
Editura: Amsta Publishing
Colecţia: Comunicare (Ed. Amsta Publishing)
Anul apariţiei: 2008
Pagini: 328 (13x20 cm)
Preţ: 29,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Bazându-se pe anii de experiența din interiorul unor companii renumite la nivel mondial și în agențiile de relații publice, pe munca lor cu studenții și pe discuțiile avute cu colegii din branșă, autorii ne pun la dispoziție toate secretele necesare pentru a dărâma barierele de redactare și pentru a ne face mesajul auzit de către un public cât mai larg.

Puterea întrebărilor

Puterea întrebărilor. Editura Amsta Publishing
CumpărDetalii carte

337 de întrebări esențiale pentru succesul tău personal și profesional

Autor(i): Andrew Sobel, Jerold Panas
Editura: Amsta Publishing
Colecţia: Comunicare (Ed. Amsta Publishing)
Anul apariţiei: 2013
Pagini: 240 (13x20 cm)
Preţ: 35,00 Lei
Disponibilitate: în stoc

Convingerea cel mai des întâlnită este aceea că ai succes dacă ești cât de cât isteț și te miști rapid, dar și că îi atragi pe oameni spre tine dacă spui ceea ce trebuie.

Însă așa cum demonstrează această lucrare, este mult mai important să știi cum să pui întrebările corecte decât să crezi că ai răspunsuri la orice.

Cartea de față te poate ajuta să închei mai multe afaceri, să ai relații mai trainice cu cei din jur și să stabilești legături mult mai repede decât credeai că este posibil.

A vinde e omenește

A vinde e omenește. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Adevărul surprinzător despre cum să-i convingi pe ceilalți

Autor(i): Daniel H. Pink
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2013
Pagini: 302 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Aceasta este o carte despre vânzări. Dar nu seamănă cu nicio carte despre vânzări pe care ați citit-o (sau ignorat-o) până acum. Asta deoarece vânzările, în toate formele - fie că vorbim de Buick-uri sau de prezentarea unor idei într-o ședință- s-au schimbat mai mult în ultimii zece ani decât în întreg secolul trecut. Majoritatea lucrurilor pe care credem că le înțelegem în legătură cu vânzările sunt construite pe o fundație de principii care s-a năruit.

Buyology

Buyology. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Adevăruri și minciuni despre motivele pentru care cumpărăm

Autor(i): Martin Lindstrom
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2011
Pagini: 280 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Cât de multe știm despre motivele pentru care cumpărăm?

Ce ne influențează cu adevărat în talmeș-balmeșul mesajelor din lumea actuală?

În cartea „Buyology“, Martin Lindstrom ne prezintă descoperirile uimitoare pe care le-a făcut în timpul unui inovator studiu de neuromarketing, desfășurat pe o perioadă de trei ani și ale cărui costuri s-au ridicat la șapte milioane de dolari – un experiment de ultimă oră, care a examinat mințile a 2000 de voluntari din întreaga lume, în raport cu expunerea la diverse reclame, logo-uri, spoturi publicitare, branduri și produse.

Brief

Brief. Editura Publica
CumpărDetalii carte

99 de chestii pe care aș fi vrut să le știu când am intrat în publicitate

Autor(i): Sorin Trâncă,
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2015
Pagini: 224 (14x20 cm)
Preţ: 37,57 Lei
Disponibilitate: în stoc

9 secrete ale muncii de creație, după Sorin Trâncă:

  • „Când nu‑ți vine ideea, ești pe-aproape.“
  • „Doar unu la sută din ideile tale contează.“
  • „Un copywriter bun știe când nu trebuie să scrie nimic.“
  • „Un creativ bun e un bun traducător.“
  • „Directorul de creație are patru minute pentru tine.“
  • „Când, în sfârșit aleg, oamenii aleg emoțional.“
  • „Cea mai importantă idee a ta e următoarea.“
  • „Secretul productivității? Planul B la planul B.“
  • „Curiozitatea e cea mai la îndemână formă de inteligență.“

Viața mea în publicitate & Publicitate științifică

Viața mea în publicitate & Publicitate științifică. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Autor(i): Claude C. Hopkins
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2015
Pagini: 272 (10x17 cm)
Preţ: 27,94 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Acest volum conține două cărți de referință:

  • „Publicitate științifică“ - clasicul abecedar citit și astăzi de către cei mai buni autori de slogane publicitare ai momentului - a fost publicată pentru prima oară în anul 1923.
  • „Viața mea în publicitate“ scrisă patru ani mai târziu.
Citind aceste două capodopere, veți ajunge la concluzia surprinzătoare că cele mai noi strategii de marketing au fost descoperite și documentate în urmă cu mai bine de 70 de ani.

Pagini cu rezultate:
12345