0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Afaceri
  3. Cărţi: Marketing (pag. 4)

Cărţi: Marketing (pag. 4)

Marketing de gherilă pentru afaceri la domiciliu

Marketing de gherilă pentru afaceri la domiciliu. Editura
CumpărDetalii carte

Cartea asta este tot ce îţi trebuie

Autor(i): Jay Conrad Levinson
Editura: BusinessTech
Anul apariţiei: 2005
Pagini: 271 (15x23 cm)
Preţ: 36,60 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Marketingul de gherilă îţi oferă un avantaj decisiv tocmai pentru că ai o afacere la domiciliu. Poţi întoarce mărimea concurenţilor în defavoarea lor folosindu-ţi flexibilitatea, nota personală şi înalta calitate a produselor sau serviciilor tale spre a construi relaţii directe cu clienţii, relaţii pe care o mare companie pur şi simplu nu le poate construi. Exact asta vei afla din această carte!

25 de mişcări inspirate

25 de mişcări inspirate. Editura
CumpărDetalii carte

Învaţă să vinzi cu ajutorul celor mai bune cărţi în domeniu!

Autor(i): Stephan Schiffman
Editura: BusinessTech
Anul apariţiei: 2011
Pagini: 128 (13x20 cm)
Preţ: 21,19 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Această carte este o sursă minunată de sfaturi practice, legate de viaţă reală şi orientate spre îmbunătăţirea rezultatelor. Metodele prezentate de Stephan sunt practice, relevante şi uşor de aplicat. Citiţi această carte şi puneţi la lucru ideile prezentate în ea.

Marketingul motivaţional

Marketingul motivaţional. Editura
CumpărDetalii carte

Autor(i): Robert Imbriale
Editura: Amsta Publishing
Colecţia: Motivaţional
Anul apariţiei: 2008
Pagini: 208 (13x20 cm)
Preţ: 19,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Folosind exemple din viaţa reală, Robert Imbriale vă va ajuta să depăşiţi barierele existente între voi şi clienţii vostrii. „Faceţi în aşa fel să le fie mai uşor şi mai simplu să cumpere, şi astfel se vor reîntoarce mereu la voi.“ este sfatul pe care Robert Imbriale îl dă cititorilor lui.

Clienti forever

Clienti forever. Editura
CumpărDetalii carte

Lasă clienţii să îţi construiască afacerea

Autor(i): Doug Carter, Jenni Green
Editura: Amaltea
Anul apariţiei: 2006
Pagini: 250 (14x20 cm)
Preţ: 20,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Cartea scrisă de Doug Carter, trainer şi profesionist în domeniul vânzărilor de mai bine de 25 de ani, reinventează conceptul de client şi relaţia pe care trebuie să o construieşti cu acesta.

Nu vei afla numai cum să câştigi clienţi şi cum să-i păstrezi pentru totdeauna, dar şi cum să valorifici aspectele care îţi plac la aceşti oameni şi la relaţia ta cu ei. Vei fi surprins să constaţi că, inevitabil, cu cât ştii mai bine ceea ce vrei, cu atât creşte posibilitatea ca acel lucru să ţi se întâmple.

Noua revoluţie a bunăstării

Noua revoluţie a bunăstării. Editura
Detalii carte

Cum să faci avere într-o industrie ce va depăşi un trilion de dolari

Autor(i): Paul Zane Pilzer
Editura: Amaltea
Anul apariţiei: 2010
Pagini: 318 (13x20 cm)
Preţ: 35,00 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


„Noua revoluţie a bunăstării“ a avut un profund ecou în întreaga lume, dezvăluind o industrie nouă şi infinită, care se referă la alimentaţie corectă, la exerciţii fizice, odihnă, muncă, economii, vârstă şi la aproape orice alt aspect al vieţii.

Roz tranchilizant

Roz tranchilizant. Editura
CumpărDetalii carte

Autor(i): Adam Alter
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2013
Pagini: 328 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Miraculoasa capacitate tranchilizantă a rozului bonbon a fost testată cu un Mister California plin de muşchi, campion la culturism, care şi-a umflat demonstrativ bicepşii de câteva ori la rând, fără pic de efort, dar s-a căznit din greu să-i încordeze şi-o singură dată, după ce s-a uitat îndelung la cartonul roz.

Sfârşitul advertisingului aşa cum îl ştim

Sfârşitul advertisingului aşa cum îl ştim. Editura
CumpărDetalii carte

Autor(i): Armin Brott, Sergio Zyman
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2008
Pagini: 320 (14x20 cm)
Preţ: 29,86 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Felul în care companiile fac afaceri în ziua de azi nu numai că nu îmbunătăţeşte situaţia actuală, ci chiar o înrăutăţeşte.

În cazul advertisingului am putea spune că lucrurile stau mult mai rău.

În această carte veţi afla cum a murit advertisingul, ce l-a ucis şi ce este de făcut pentru reanimarea lui. Veţi afla cum să vă analizaţi eforturile, cum să vă cuantificaţi rezultatele, să inter-relaţionaţi cu clienţii şi ce să faceţi pentru ca afacerea voastră să devină mai bună decât este în momentul de faţă.

Ghidul redactării în Relaţii Publice

Ghidul redactării în Relaţii Publice. Editura
CumpărDetalii carte

Autor(i): Merry Aronson, Don Spetner, Carol Ames
Editura: Amsta Publishing
Colecţia: Comunicare [Amsta Publishing]
Anul apariţiei: 2008
Pagini: 328 (13x20 cm)
Preţ: 29,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Bazându-se pe anii de experienţa din interiorul unor companii renumite la nivel mondial şi în agenţiile de relaţii publice, pe munca lor cu studenţii şi pe discuţiile avute cu colegii din branşă, autorii ne pun la dispoziţie toate secretele necesare pentru a dărâma barierele de redactare şi pentru a ne face mesajul auzit de către un public cât mai larg.

Puterea întrebărilor

Puterea întrebărilor. Editura
CumpărDetalii carte

337 de întrebări esenţiale pentru succesul tău personal şi profesional

Autor(i): Andrew Sobel, Jerold Panas
Editura: Amsta Publishing
Colecţia: Comunicare [Amsta Publishing]
Anul apariţiei: 2013
Pagini: 240 (13x20 cm)
Preţ: 35,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Convingerea cel mai des întâlnită este aceea că ai succes dacă eşti cât de cât isteţ şi te mişti rapid, dar şi că îi atragi pe oameni spre tine dacă spui ceea ce trebuie.

Însă aşa cum demonstrează această lucrare, este mult mai important să ştii cum să pui întrebările corecte decât să crezi că ai răspunsuri la orice.

Cartea de faţă te poate ajuta să închei mai multe afaceri, să ai relaţii mai trainice cu cei din jur şi să stabileşti legături mult mai repede decât credeai că este posibil.

A vinde e omeneşte

A vinde e omeneşte. Editura
CumpărDetalii carte

Adevărul surprinzător despre cum să-i convingi pe ceilalţi

Autor(i): Daniel H. Pink
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2013
Pagini: 302 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Aceasta este o carte despre vânzări. Dar nu seamănă cu nicio carte despre vânzări pe care aţi citit-o (sau ignorat-o) până acum. Asta deoarece vânzările, în toate formele - fie că vorbim de Buick-uri sau de prezentarea unor idei într-o şedinţă- s-au schimbat mai mult în ultimii zece ani decât în întreg secolul trecut. Majoritatea lucrurilor pe care credem că le înţelegem în legătură cu vânzările sunt construite pe o fundaţie de principii care s-a năruit.

Pagini cu rezultate:
12345