0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărți: Afaceri
  3. Cărți: Marketing

Cărți: Marketing (pag. 3)

Nu mâncați niciodată singuri

Nu mâncați niciodată singuri. Editura Publica
Detalii carte

Cum să construim prin networking o comunitate durabilă de colegi, parteneri, prieteni și mentori

Autor(i): Keith Ferrazzi, Tahl Raz
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2015
Pagini: 456 (14x20 cm)
Preţ: 52,98 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


Doriți să reușiți în viață? Să urcați pe scara succesului personal? Secretul, după spusele maestrului în networking Keith Ferrazzi, este să vă creați legături cu alte persoane. După cum a descoperit autorul încă din primii săi ani de viață, lucrul care îi diferențiază pe oamenii de succes de ceilalți este modul în care utilizează puterea relațiilor, astfel încât toată lumea să câștige.

The Tipping Point

The Tipping Point. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Cum lucruri mici pot provoca schimbări de proporții

Autor(i): Malcolm Gladwell
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2008
Pagini: 288 (14x20 cm)
Preţ: 55,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

„The Tipping Point“ oferă o cale eficientă spre a înțelege tiparul invizibil pe baza căruia se lansează diverse comportamente contagioase. De la lansarea tendințelor în modă la fenomenul zvonurilor, ideile, produsele, mesajele și comportamentele se răspândesc precum virușii afectând starea de bine a oamenilor, instituțiilor, societății.

Planul eficace de marketing

Planul eficace de marketing. Editura All
CumpărDetalii carte

O metodă verificată pentru companiile de orice mărime

Autor(i): Peter Knight
Editura: All
Anul apariţiei: 2005
Pagini: 176 (13x20 cm)
Preţ: 24,90 Lei
Disponibilitate: în stoc

Dacă aveți un produs sau un serviciu din care doriți să vindeți mai mult, din ce în ce mai mult, și doriți să utilizați banii înțelept și în cel mai bun mod cu putință, atunci aveți nevoie de un Plan Eficace de Marketing.

Geniu în marketing

Geniu în marketing. Editura Meteor Press
Detalii carte

Autor(i): Peter Fisk
Editura: Meteor Press
Colecţia: Mari maeștri
Anul apariţiei: 2008
Pagini: 496 (16x16 cm)
Preţ: 34,68 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


Volumul surprinde provocările și posibilitățile pe care le are marketingul în ziua de azi, arătându-vă cum să le insuflați afacerilor dumneavoastră geniul marketingului pentru a obține rezultate extraordinare.

Despre concurență

Despre concurență. Editura Meteor Press
Detalii carte

Autor(i): Michael Porter
Editura: Meteor Press
Colecţia: Mari maeștri
Anul apariţiei: 2008
Pagini: 432 (17x24 cm)
Preţ: 55,87 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


Cartea „Despre concurență“ reunește pentru prima oară un număr de peste douăsprezece articole aparținându-i lui Porter - două fiind scrise special pentru această culegere, iar celelalte reprezentând unele dintre cele mai importante articole care i-au aparținut în Harvard Business Review.

Maeștrii marketingului

Maeștrii marketingului. Editura Meteor Press
CumpărDetalii carte

Autor(i): Sultan Kermally
Editura: Meteor Press
Colecţia: Eficiența în business
Anul apariţiei: 2009
Pagini: 208 (14x21 cm)
Preţ: 24,09 Lei
Disponibilitate: în stoc

Un rezumat comprehensiv, informat și incisiv al ideilor maeștrilor care au avut o influență decisivă asupra dezvoltării domeniului de marketing. O carte care vă pune rapid în temă și vă oferă idei inovatoare pentru a vă îmbunătăți rezultatele în afaceri.

Coaching pentru performanță

Coaching pentru performanță. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Practica și principiile coachingului și ale leadershipului

Autor(i): Sir John Whitmore
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2014
Pagini: 244 (14x20 cm)
Preţ: 55,00 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

„Coaching pentru performanță“ ilustrează ceea ce înseamnă coaching cu adevărat, la ce folosește, când și în ce măsură poate fi folosit și cine îl poate practica așa cum trebuie.

Orice reclamație este un cadou

Orice reclamație este un cadou. Editura Publica
Detalii carte

Cum să recâștigăm loialitatea clienților când lucrurile nu merg bine

Autor(i): Janelle Barlow, Claus Møller,
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2010
Pagini: 427 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: STOC EPUIZAT!
Nu ştim dacă şi când mai primim această carte.


O reclamație este un cadou pentru că e începutul unui dialog între companie și clienții ei, putând fi folosită pentru a crește calitatea produselor și a serviciilor. Chiar și cele mai incomode reclamații pot fi folosite pentru a câștiga capital de imagine și pentru a îmbunătăți performanța companiei.

Marketing de gherilă pentru afaceri la domiciliu

Marketing de gherilă pentru afaceri la domiciliu. Editura BusinessTech
CumpărDetalii carte

Cartea asta este tot ce îți trebuie

Autor(i): Jay Conrad Levinson
Editura: BusinessTech
Anul apariţiei: 2005
Pagini: 271 (15x23 cm)
Preţ: 36,60 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Marketingul de gherilă îți oferă un avantaj decisiv tocmai pentru că ai o afacere la domiciliu. Poți întoarce mărimea concurenților în defavoarea lor folosindu-ți flexibilitatea, nota personală și înalta calitate a produselor sau serviciilor tale spre a construi relații directe cu clienții, relații pe care o mare companie pur și simplu nu le poate construi. Exact asta vei afla din această carte!

25 de mișcări inspirate

25 de mișcări inspirate. Editura BusinessTech
CumpărDetalii carte

Învață să vinzi cu ajutorul celor mai bune cărți în domeniu!

Autor(i): Stephan Schiffman
Editura: BusinessTech
Anul apariţiei: 2011
Pagini: 128 (13x20 cm)
Preţ: 21,19 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Această carte este o sursă minunată de sfaturi practice, legate de viață reală și orientate spre îmbunătățirea rezultatelor. Metodele prezentate de Stephan sunt practice, relevante și ușor de aplicat. Citiți această carte și puneți la lucru ideile prezentate în ea.

Pagini cu rezultate:
12345