0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Afaceri
  3. Cărţi: Marketing (pag. 3)

Cărţi: Marketing (pag. 3)

Marketingul în era digitală

Marketingul în era digitală. Editura
CumpărDetalii carte

O nouă viziune despre profit, creştere şi înnoire

Autor(i): Philip Kotler, Dipak C. Jain, Suvit Maesincee
Editura: Meteor Press
Colecţia: Mari maeştri
Anul apariţiei: 2009
Pagini: 200 (17x24 cm)
Preţ: 43,34 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

„Marketingul în era digitală“ prezintă imperativul categoric al transformării marketingului pe baza unei noi paradigme, pe care autorii o numesc marketing holistic - un concept dinamic, derivat din legăturile şi interacţiunile care au loc între companii, clienţi şi colaboratorii lor.

Geniu în marketing

Geniu în marketing. Editura
CumpărDetalii carte

Autor(i): Peter Fisk
Editura: Meteor Press
Colecţia: Mari maeştri
Anul apariţiei: 2008
Pagini: 496 (16x16 cm)
Preţ: 34,68 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Volumul surprinde provocările şi posibilităţile pe care le are marketingul în ziua de azi, arătându-vă cum să le insuflaţi afacerilor dumneavoastră geniul marketingului pentru a obţine rezultate extraordinare.

Despre concurenţă

Despre concurenţă. Editura
CumpărDetalii carte

Autor(i): Michael Porter
Editura: Meteor Press
Colecţia: Mari maeştri
Anul apariţiei: 2008
Pagini: 432 (17x24 cm)
Preţ: 55,87 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Cartea „Despre concurenţă“ reuneşte pentru prima oară un număr de peste douăsprezece articole aparţinându-i lui Porter - două fiind scrise special pentru această culegere, iar celelalte reprezentând unele dintre cele mai importante articole care i-au aparţinut în Harvard Business Review.

Maeştrii marketingului

Maeştrii marketingului. Editura
CumpărDetalii carte

Autor(i): Sultan Kermally
Editura: Meteor Press
Colecţia: Eficienţa în business
Anul apariţiei: 2009
Pagini: 208 (14x21 cm)
Preţ: 24,09 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Un rezumat comprehensiv, informat şi incisiv al ideilor maeştrilor care au avut o influenţă decisivă asupra dezvoltării domeniului de marketing. O carte care vă pune rapid în temă şi vă oferă idei inovatoare pentru a vă îmbunătăţi rezultatele în afaceri.

Coaching pentru performanţă

Coaching pentru performanţă. Editura
CumpărDetalii carte

Practica şi principiile coachingului şi ale leadershipului

Autor(i): Sir John Whitmore
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2014
Pagini: 244 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

„Coaching pentru performanţă“ ilustrează ceea ce înseamnă coaching cu adevărat, la ce foloseşte, când şi în ce măsură poate fi folosit şi cine îl poate practica aşa cum trebuie.

Omul care aduce ploaia...de bani (editia Capital)

Omul care aduce ploaia...de bani (editia Capital). Editura
CumpărDetalii carte

Autor(i): Jeffrey J. Fox
Editura: Curtea Veche
Colecţia: Capital
Anul apariţiei: 2011
Pagini: 160 (13×20 cm)
Preţ: 13,39 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Iată-l pe cel care aduce în companie clienţii importanţi, încasările-record şi afacerile mari. Cum reuşeşte?

Nu aşteaptă niciodată să dea norocul peste el! Tocmai de aceea are norocul să se numere printre cei cu adevărat bine plătiţi (din orice domeniu). Indiferent de statutul pe care îl deţine-proprietar al afacerii, partener, CEO, director, agent de vânzări sau altceva similar – el este indispensabil pentru organizaţie. De ce?

În căutarea profitului

În căutarea profitului. Editura
CumpărDetalii carte

Ghid esenţial pentru atingerea succesului în vânzări şi marketing

Autor(i): Christine Harvey, Bill Sykes
Editura: Curtea Veche
Colecţia: Cărţi Cheie
Anul apariţiei: 2010
Pagini: 264 (13×20 cm)
Preţ: 25,05 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

Această carte are efectul unei forţe motrice pentru tot ceea ce înseamnă marketing, acoperind o gamă extinsă de subiecte – de la analiza situaţiei curente a companiei până la implementarea unui nou plan de afaceri şi de la controlul managerial până la interfaţa dintre vânzări, finanţe, producţie şi service.

Orice reclamaţie este un cadou

Orice reclamaţie este un cadou. Editura
CumpărDetalii carte

Cum să recâştigăm loialitatea clienţilor când lucrurile nu merg bine

Autor(i): Janelle Barlow, Claus Møller
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2010
Pagini: 427 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

O reclamaţie este un cadou pentru că e începutul unui dialog între companie şi clienţii ei, putând fi folosită pentru a creşte calitatea produselor şi a serviciilor. Chiar şi cele mai incomode reclamaţii pot fi folosite pentru a câştiga capital de imagine şi pentru a îmbunătăţi performanţa companiei.

Pagini cu rezultate:
12345