0 titluri

Tel: 0722.940.581

  1. Acasă
  2. Cărţi: Afaceri
  3. Funky Business
Carte

Funky Business

Funky Business. Editura Publica
CumpărDetalii carte

Talentul face capitalul să danseze

Autor(i): Jonas Ridderstrale, Dr. Kjell A. Nordström
Editura: Publica
Anul apariţiei: 2007
Pagini: 311 (14x20 cm)
Preţ: 47,20 Lei
Disponibilitate: în 7-14 zile

În „Funky Business“, Kjell Nordström şi Jonas Ridderstråle lansează un manifest al noii lumi a afacerilor. Uitaţi ce-a fost înainte; aici se scrie viitorul organizaţiilor şi al liderilor. Toţi suntem condamnaţi la libertate. Trebuie să înţelegem ce pune în mişcare societatea de mâine. Nu putem lăsa pe seama politicienilor şi a directorilor această responsabilitate. Viitorul funky e aici şi acum. Totul depinde de voi. „Funky Business“ e o lectură obligatorie pentru cei care vor să înveţe limbajul şi reţetele.

„Funky Business“ se află pe locul 16 într-un top al celor mai bune cărţi de afaceri din toate timpurile, conform unui sondaj Bloomsbury.

Manifest al noii generaţii de lideri, şi nu numai, „Funky Business“ este o lectură obligatorie pentru cei care vor sa înveţe limbajul şi reţetele noii economii.

De fapt, în vremurile funky pe care le trăim, suntem cu toţii lideri, ne spun cei doi autori. Deţinem controlul celei mai importante resurse a momentului: propriile creiere, iar bătălia dintre ele este noul război rece.

Ca să ne diferenţiem de ceilalţi, avem nevoie de strategii noi. Ca să nu ieşim din joc, trebuie să ieşim în evidenţă.

Ce soluţii avem pentru a fi competitivi?„Să refuzăm competiţia“ - iată răspunsul paradoxal pe care ni-l oferă Nordström si Ridderstråle. Ne pierdem în mulţime dacă acceptăm să alergăm la un loc cu ceilalţi.

Pentru a avea succes, trebuie să fim diferiţi, să fim funky. Să fii funky, înseamnă să iţi foloseşti din plin imaginaţia. Pentru a fenta capcana întinsă de piaţă, trebuie să facem apel la latura emoţională a fiinţei umane, nu la cea raţională. Astăzi, doar talentul face capitalul să danseze.

„Funky Business“ a fost până acum tradusă în peste 34 de limbi.

„Funky Business“demonstrează că mintea bate muşchii şi că sursa avantajului competitiv al oricărei companii sunt oamenii. Cartea este scrisă convingător şi argumentată cu rigurozitate. - Jan Carlzon, conaţional suedez, guru al serviciilor şi arhitect al revirimentului companiei Scandinavian Airlines

„Funky Business“ oferă o perspectivă unică, bine documentată şi funky-provocatoare asupra noii ordini mondiale. - Tom Peters, vizitator obişnuit al Scandinaviei

„Funky Business“ nu este o carte tradiţională de management şi nici autorii ei nu sunt nişte cercetători tradiţionalişti la Şcoala de Economie din Stockholm. Probabil că acest lucru contribuie la popularitatea de care se bucură în sălile de consiliu şi la cererea constantă de a-i avea ca vorbitori invitaţi. - Svenska Dagbladet, cotidian suedez, în articolul cu titlul„Talentul face capitalul să danseze“.

Cuprinsul cărţii: „Funky Business“

  • Cuvânt înainte
  • Prefaţă la ediţia originală
  • Vremuri funky
    • Bătălia creierelor
      • A treia revoluţie a cunoaşterii
    • Revoluţii reevaluate
      • Afacerile funky sunt cu adevărat globale
      • Afacerile funky înseamnă mai multă competiţie pentru orice şi peste tot
      • Afacerile funky necesită o căutare constantă a diferenţierii
      • Afacerile funky necesită inovaţie organizaţională
      • Afacerile funky pun în centru managementul şi leadership-ul
      • Afacerile funky ne dau nouă puterea
      • În viitorul funky
  • Forţele funk-ului
    • Tehnologia, interminabila secvenţă
      • Date digitale
      • Vise digitale
    • Instituţiile: refacerea mausoleelor
      • Instituţia capitalismului
      • Statul naţional
      • Partidele politice
      • Întreprinderea eternă
      • Familia
    • Valorile: de la telescoape la caleidoscoape
      • Valorile legate de muncă
      • Fuziune în satul global
      • Vidul spiritual
    • Deregularizarea vieţii: condamnaţi la libertate
      • Confruntarea cu haosul
  • Satul funky
    • Societatea surplusului
      • Mania pieţei
      • Oferta fără sens
      • Comunicarea fără costuri
      • Întoarcerea clientului cu pretenţii
      • Cursa pentru captarea atenţiei
    • Acum - societatea în timp real
      • Epoca licitaţiilor
    • Softotal: societatea bazată pe forţa creierului
      • Competiţia bazată pe competenţă
    • Peste tot: societatea interconectată la nivel global
      • Vestul îndepărtat
      • Orientul îndepărtat
      • Estul aprop(r)iat
      • Sub nasul nostru
      • Etc.
      • Lideri şi leneşi
    • Societatea neclară
    • Societatea fragmentată
      • Polarizarea
      • Tribalizarea
      • Individualizarea
    • Societatea de cuvinte-compuse
    • Învingătorul ia tot
      • Competiţia bazată pe reţetă
  • Funky Inc.
    • Funky Inc. ştie să focalizeze
      • Focalizarea restrânge aria de relevanţă
      • Focalizând, te goleşti pe dinăuntru
      • Când focalizezi, ai o ţintă
    • Funky Inc. are forţă de acţiune
      • Forţa internă
      • Forţa industrială
      • Forţa internaţională
    • Funky Inc. e inovatoare
      • Inovează prin reinventarea strategiei
      • Inovează prin viteză
      • Inovează prin isteţime
      • Să-ţi ignori şi să-ţi asculţi clienţii
      • Să combini eterogenitatea cu omogenitatea
    • Funky Inc. este heterarhică
      • Modelul funky
      • Şapte caracteristici ale firmei funky
    • Reţeta succesului?
  • Voi, cei funky
    • Leadership-ul de substanţă
      • Direcţia: lămureşte-mă
      • Experimentarea: iartă-mă
      • Educaţia: dezvoltă-mă
      • Personalizarea: dă-mi atenţie
    • Arată-te aşa cum eşti
      • Fii unic
      • Încorporează
      • Fă-ţi conexiuni
    • Managementul de vis e managementul visurilor
  • Te simţi funky
    • Material pentru fanteziile nocturne
    • De la localizare la organizare
    • Economii pentru suflet
    • Inovaţia infinită
      • Strategii de senzaţie
    • Construirea întreprinderii emoţionale
    • Media nu câştigă niciodată
  • Note
  • Credite pentru fotografii şi ilustraţii